The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718145:
Miten täällä on näin hiljasta perjantai-iltana?? :O

HERÄTYS VÄKI!!!

PaHeKsUn!
Nii just,nyt kun munakaa ei tarvii mennä ihan hirmu ajoissa nukkuu ni porukka on kadonnu! Tosin tää olo on aika vetelä et voipi olla että ois parempi mennä sänkyyn.

Nii just,nyt kun munakaa ei tarvii mennä ihan hirmu ajoissa nukkuu ni porukka on kadonnu! Tosin tää olo on aika vetelä et voipi olla että ois parempi mennä sänkyyn.
Mikä helvetti siinä on, että...

Kun olet sinkku, vonkaajat on joko hirvityksiä tai sitten niitä ei ole ollenkaan
Kun olet varattu, vonkaajia tulee ovista ja ikkunoista ja muutama lupaavakin joukossa
Kun yrität laihduttaa, lihot
Kun tarkkailet syömistäsi ja liikut runsaasti, lihot
Kun et laihduta tai tarkkaile syömistäsi etkä liiku, lihot
Kun lähdet arki-iltana yhdelle kaljalle, päädyt kotiin umpitunnelissa valomerkin jälkeen. Ja hauskaa oli!
Kun odotat jotain megabileitä kuukauden ja ne vihdoin ovat, viina ei nouse päähän, seura on perseestä ja viimeistään klo 23 tekee mielesi häipyä kotiin
Kun koittaa lauantaiaamu, ja saisit nukkua pitkään ilman herätyskelloa, heräät itsestään aamulla klo 7.30 pirteänä kuin peipponen
Kun herätyskello herättää sinut arkiaamuna klo 7.30, tuntuu kuin olisit kuollut
Kun lähdet kauppaan hakemaan loppunutta vessapaperia, ostat 50e kaikkea, muttet vessapaperia
Kun saat lomasi järjestettyä heinäkuuksi, koko heinäkuun sataa ja elokuu on kaunis kesäkuukausi

Mikä helvetti siinä on, että...

Kun olet sinkku, vonkaajat on joko hirvityksiä tai sitten niitä ei ole ollenkaan
Kun olet varattu, vonkaajia tulee ovista ja ikkunoista ja muutama lupaavakin joukossa
Kun yrität laihduttaa, lihot
Kun tarkkailet syömistäsi ja liikut runsaasti, lihot
Kun et laihduta tai tarkkaile syömistäsi etkä liiku, lihot
Kun lähdet arki-iltana yhdelle kaljalle, päädyt kotiin umpitunnelissa valomerkin jälkeen. Ja hauskaa oli!
Kun odotat jotain megabileitä kuukauden ja ne vihdoin ovat, viina ei nouse päähän, seura on perseestä ja viimeistään klo 23 tekee mielesi häipyä kotiin
Kun koittaa lauantaiaamu, ja saisit nukkua pitkään ilman herätyskelloa, heräät itsestään aamulla klo 7.30 pirteänä kuin peipponen
Kun herätyskello herättää sinut arkiaamuna klo 7.30, tuntuu kuin olisit kuollut
Kun lähdet kauppaan hakemaan loppunutta vessapaperia, ostat 50e kaikkea, muttet vessapaperia
Kun saat lomasi järjestettyä heinäkuuksi, koko heinäkuun sataa ja elokuu on kaunis kesäkuukausi
Kaikki muut suurinpiirtein pitää paikkansa,paitsi lihominen :D ( kunpa saisinkin kymmenisen kiloa..ikuisuusprojekti )

...tässä nyt on paneksunnat aikas kaukana |O....piikaseksi hetkeksi :rolleyes:

Jumaleissön, mansikoiden pakastaminen vaatii pjärssekestävyyttä :O..ja mä luulin sitä omaavani mutta kilinkellit, sueks män.

On kyllä just nyt niin antanut olo, että vallan tsihhautan yhden ihan älyttömän hyvän "autotallin" :p...tsih!

...tässä nyt on paneksunnat aikas kaukana |O....piikaseksi hetkeksi :rolleyes:

Jumaleissön, mansikoiden pakastaminen vaatii pjärssekestävyyttä :O..ja mä luulin sitä omaavani mutta kilinkellit, sueks män.

On kyllä just nyt niin antanut olo, että vallan tsihhautan yhden ihan älyttömän hyvän "autotallin" :p...tsih!
Ja kisumirri saapui :kiss: TSIH!

"kylmää ja hyvää sano Jansson ku ruumista nussi"

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718248:

:LOL:....muuten meni Janssonilla oikein mutta ruumista musta ei saa tekemälläkään :p

Hävyttömiä vallan olette olleet, kun ootte hehkuttaneet tätä garagea tässä ja nimi sitten jäi mun päähän pyörimään...heti kun tommosen bongasin kaupasta niin, johan napsas :p...

Että se siitä mun herkuttomasta linjastani, toi on liika hyvvää - pitäs kieltää ehdottomasti!!

...mie en uskalla avata ollenkaan tuota tinkusen linkittämää aropupun takkaata- viisua, mä voin sieluni silmillä ja korvilla kyllä hyvin oivaltaa biitin *puistatti*

..mutta pistän vahingon kiertämään eli meillä ehti lettuksetien aikaan olla melkoiset iltamat kun pojat ryhtyivät tiskijukiksi ja löysivät sitten keikka mandolinon viisukarkelosetin :O...ja huudattivat tätä pariin kertaan perätysten ja hoilasivat mukana :O :D Kake Randelin -Avaa hakas - YouTube

...mie en uskalla avata ollenkaan tuota tinkusen linkittämää aropupun takkaata- viisua, mä voin sieluni silmillä ja korvilla kyllä hyvin oivaltaa biitin *puistatti*

..mutta pistän vahingon kiertämään eli meillä ehti lettuksetien aikaan olla melkoiset iltamat kun pojat ryhtyivät tiskijukiksi ja löysivät sitten keikka mandolinon viisukarkelosetin :O...ja huudattivat tätä pariin kertaan perätysten ja hoilasivat mukana :O :D Kake Randelin -Avaa hakas - YouTube
Ookkonää kattonu retroa? :D

no muistat siitte avata kun siippas tulee kolkuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718248:

Mitä eri alan ihmiset toteavat rakastelun tai sen yrityksen jälkeen:

Lääkäri - Tämä on tällä selvä. Voitte pukea.
Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.
Maanviljelijä - Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.
Rallikuski - Väärä kumivalinta pilasi kaiken.
Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tälläkertaa sattui menemään sisään.
Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä... sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!
Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.
Formulakuljettaja - No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.
Hiihtäjä - Väärä voitelu.
Huippu-urheilija - Kun ei jaksa, niin ei jaksa...
Juristi - Asia salainen, suljettujen ovien takana, ilman tunteita
Markkinoija - Eikä tässä vielä kaikki...
Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!
Pesäpalloilija - Eikös me näin sovittu...
Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!
Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.
Jalkapalloilija - Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää sisään!
Poliisi - Ei tämä patukka auta, täytyy ottaa järeämmät aseet esiin...
Insinööri - En minä tätä kyllä näin suunnitellut.
Portsari - No, yritetäänpä sitten ensikerralla uudestaan.
IT-ammattilainen - Kyllä se EILEN vielä toimi...
Koripalloilija - Eka yritys meni ohi, mutta onneksi toisella jo osui.
Apteekkari - Kenenkä vuoro oli seuraavana?
Rockmuusikko - Okei, nyt kaikki mukaan!
Golfari - Onko nyt minun vuoro?
Hammaslääkäri - No niin, voit laittaa suun kiinni ja nielaista välillä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä