Oi ei! :hug:Se on sitten lomat päällänsä,oli kiva päivä joo mutta kyllä tässä nyt kipeeks taitaa tosiaan tulla,flunssa ja kauhee vilu.Ei kiva alku lomalle
Tuo on ihan itse aiheutettua jos kerran aloitat loman jollain räpillä. Ei semmoisesta voi tulla kuin kipeäksi.Se on sitten lomat päällänsä,oli kiva päivä joo mutta kyllä tässä nyt kipeeks taitaa tosiaan tulla,flunssa ja kauhee vilu.Ei kiva alku lomalle
No älä nyt heti toista moiti *nyyh*Tuo on ihan itse aiheutettua jos kerran aloitat loman jollain räpillä. Ei semmoisesta voi tulla kuin kipeäksi.
Tuosta the lomabiisi, semmoista oikeaa musiikkia.
Summertime Blues- Eddie Cochran - YouTube
Moiii!!! :kiss: :wave:Perjantai-iltaa kaikille tasapuolisesti !
No enhämminä ny moiti. Mutta tuo räppi vaatii jotain tasapainottavaa. Kuten tuon:No älä nyt heti toista moiti *nyyh*
Jellou!Perjantai-iltaa kaikille tasapuolisesti !
Ehtoota pikkukaupunkiin.Perjantai-iltaa kaikille tasapuolisesti !
Täällä ollaan Työpäivää ja kaverin synttärilounaat vetästy, selvinpäin kylläkin. Mitås Mettäkylälle?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28717903:Moiii!!! :kiss: :wave:
Juuri meinasin ihmetellä missä kaikki on,ku on niin hiljasta taas ku mulla ois aikaa istua paikoillaan
Aika lailla peruspäivä, huomenna sukuloimaan. Mites sinne?Jellou!
mitäs sinne?
Mitäs mulle. Kiirettä pitäny,ettei täälläkään oo liiemmin kerinny olemaan. Viimme viikonloppuna olin Jkl:ssä hotellissa viettämässä laatuaikaa Seuraavaksi pitääs talvella mennä samaiseen paikkaan.Täällä ollaan Työpäivää ja kaverin synttärilounaat vetästy, selvinpäin kylläkin. Mitås Mettäkylälle?
No mutta nyt tinkuliini alkaa olla lomalla. Sitäpaitti iloiset laulut tappaa flunssapöpöjä paljon tehokkaammin kuin mitkään pillerit.No tämä on se mitä lapsuudesta asti on tykätty ja laulettu aina mukana,voi niitä muistoja mummulan kesästä Mummi oli niin ihana ja ne kesät:heart:
Juha Vainio - Käyn ahon laitaa - YouTube
Puolipäivää töissä ja siitä sitten viettää kivaa päivää kaverin kanssa Kummimuksun tapasin ohimennen myös. Nyt sitten tässä tukkoisena ja viluisena mietin et alkaako tää loma nyt sitten tosiaan näin ja siltähän se näyttää.Huomenna aion olla tekemättä yhtään mitään,nukun pitkään ja silleen.Pitäs kyllä siivota huomenna et ois mukavampi alottaa loma.Aika lailla peruspäivä, huomenna sukuloimaan. Mites sinne?
Lomaheilaa ettimäänNo mutta nyt tinkuliini alkaa olla lomalla. Sitäpaitti iloiset laulut tappaa flunssapöpöjä paljon tehokkaammin kuin mitkään pillerit.
Apua, saako täältä poliittisen turvapaikan?
The mies iski analysointeineen ja mulla ei kestä pokka tälle illalle moista jauhantaa.
Älä naura siellä Iski nauru ja yskä samaan aikaan, eli meteli oli aikammoinen ja kissa koittaa nukkua tuos työpöydällä. (ja muksu seinän takana)Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718034:
No oletan,että tiedän ketä tarkoitat niin en voi olla nauramattaÄlä naura siellä Iski nauru ja yskä samaan aikaan, eli meteli oli aikammoinen ja kissa koittaa nukkua tuos työpöydällä. (ja muksu seinän takana)
Turvapaikka toki myönnetty, mutta laita linkki, jookos.Apua, saako täältä poliittisen turvapaikan?
The mies iski analysointeineen ja mulla ei kestä pokka tälle illalle moista jauhantaa.
Luultavasti tiedät juu, tuskin kukaan on voinut välttyä...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28718064:No oletan,että tiedän ketä tarkoitat niin en voi olla nauramatta