Tuo vähän riippuu iästä. Minä olisin kymppivanhana ollut ihan onnessani, jos olisin tullut hylätyksi lintsille vaikka viikoksi pari sataa taskussa.Pertti, lainapuolikas on lapsi :stick: Ei niitä hylätä lintsille
Tuo vähän riippuu iästä. Minä olisin kymppivanhana ollut ihan onnessani, jos olisin tullut hylätyksi lintsille vaikka viikoksi pari sataa taskussa.Pertti, lainapuolikas on lapsi :stick: Ei niitä hylätä lintsille
..meillä on nuita parittomiakin sukkia liikenteessä. Joka ikinen pesukerta saan etsiä pareja, vaikka tasan tarkkaan laitan sukat parillisina sinne vaahtoamaan.Nonii. Teillä on menny ristiin. Noin joskus käy. Meikäläisellä ne on yleensä sukat jotka karkaa pareiltaan, enkä uskalla edes arvata mihin.
Juu, kelpaa mulle oikein hyvin !Tässäpä. Laitan leffan illalla pyörimään.
The Blues Brothers - She Caught the Katy - YouTube
Meni konttoriin kyllä. =)Pertti, lainapuolikas on lapsi :stick: Ei niitä hylätä lintsille
Tunnustan käyttäneeni purkkeja toisarvoiseen toimintaan.Katos kehveliä :O...onkohan nää meijen rasiat ja kannet olleet jotenkin levottomia sieluja ja vaihtaneet kortteeria keskenään
Mäkin jouduin sitten hakemaan kaupasta pusseja, kun meinas käpy mennä nuitten etsimiseen...vaan tulipahan katottua keittiönkin kaapit perusteellisesti läpi!
..saat syntisi anteeksi :hug:...Tunnustan käyttäneeni purkkeja toisarvoiseen toimintaan.
Tuo "404- not found" on juutuubilegenda.http://youtu.be/YnaSRhMB_qo...ja tää on jo niin legendaarinen kans mutta kummasti saa ihan itekseen hyvän mielen aikaiseksi
Meillä on ipanapaset ihan tötteröisinä letuista ja mansikoista :heart:
No perskutarallaa :O - eihän tuo hävytön sitten tuota Soul Man- videota näyttänytkään :kieh:....Tuo "404- not found" on juutuubilegenda.
Minäkin olisin ihan pähkinöinä jos joku meikäläistä maasuttaisi herkuilla.
..otatko, vielä on pari lämmintä lettua ja mansikoita jäljellä..laitanko lautaselle?Tuo "404- not found" on juutuubilegenda.
Minäkin olisin ihan pähkinöinä jos joku meikäläistä maasuttaisi herkuilla.
:snotty: Namslurp. Sano, että on vielä kermavaahtoa, sano...otatko, vielä on pari lämmintä lettua ja mansikoita jäljellä..laitanko lautaselle?
Sinulla yö alkaa aikaisin? Mutta öitä.Juu, öitä..
..jos maltat tovin odottaa, äkkiä mä sua varten vispaan kermavaahtoa:snotty: Namslurp. Sano, että on vielä kermavaahtoa, sano.
Insinöörit aikanaan laativat tanssille teknisen määritelmän.Öitä!
Se on lähdettävä parveilemaan.
Danstulavalle.
=)
Oi, pistähän jalalla koreasti ! Mukavia parveiluja ja pyörähdyksiä!Öitä!
Se on lähdettävä parveilemaan.
Danstulavalle.
=)
...odottaa kieli pitkällä.....jos maltat tovin odottaa, äkkiä mä sua varten vispaan kermavaahtoa
Kyllä kissimirrit tietävät miten mies pidetään tyytyväisenä......nuin, nyt on kermavaahto valmiina !
Elikäs - kolme lettua, kasa mansikoita ja vielä isompi kasa kermavaahtoa (laitoin vaniljasokeria joukkoon )...sil vous plait, monsieur *ojentaa piiiiitkällä kädellä annosta*
*kehrätyttää*Kyllä kissimirrit tietävät miten mies pidetään tyytyväisenä...
... pidän täällä päässä nyt herkkumässytauon. Njam.
Joo no ei tässä jaksa möllöttää, iltapalaa syöpöttelen ja siitä sitten vaaka-asentoa kohtiSinulla yö alkaa aikaisin? Mutta öitä.