sopat on hyviäEikös vaan olekin. Eron jälkeen meikäläisestä on parissa vuodessa kehittynyt varsinainen soppavelho. Semmoista kätevää poikamiessapuskaa, kun voi samalla vaivalla tehdä kerralla enemmän ja uudelleenlämmittäessä maku vaan paranee.
sopat on hyviäEikös vaan olekin. Eron jälkeen meikäläisestä on parissa vuodessa kehittynyt varsinainen soppavelho. Semmoista kätevää poikamiessapuskaa, kun voi samalla vaivalla tehdä kerralla enemmän ja uudelleenlämmittäessä maku vaan paranee.
öitäJa nyt mää voisin lähtee masan kans treffeille.
Öitä nussukat:kiss:
Hauskoja treffejä. Saitkos sen jäätelöannoksen syötyä?Ja nyt mää voisin lähtee masan kans treffeille.
Öitä nussukat:kiss:
jos vastaan myöntävästi niin mitä siitä hyvästä saaHauskoja treffejä. Saitkos sen jäätelöannoksen syötyä?
Toi on muuten ihan totta.mielummin kokkailisin jonkun kanssa...
Hmmmm.... annas kun mietin....jos vastaan myöntävästi niin mitä siitä hyvästä saa
vähän ujostuttaa mutta menköön.Hmmmm.... annas kun mietin....
Ota nyt alustavasti vaikka hyvänyönpusu. :hug:
Huomenta! :wave:Aamua! Kirahvi hörppää kahvinsa ja suuntaa sitten perheen kanssa mun porukoille syömään Illaksi sitten vielä töihin, sit pääseeki nauttimaan viikonlopusta.
Mukavaa huvipuistopäivää!huomenta :flower:
mulla eessä yks vuoden pisimmistä päivästä eli lähen käyttää kersoja lintsillä
thänksAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28715168:Mukavaa huvipuistopäivää!
No en tiedä olisko se itellekään mikään suuri nautinto tän katraan kanssathänks
vaikka ei se loppuun viiskymmpiselle mikään hauska rasti ole
niimpäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28715260:No en tiedä olisko se itellekään mikään suuri nautinto tän katraan kanssa
...relax sähikäismies :hug:...arskalasit silmille, aivot lehmä- asetukselle, palstapussihuomenta :flower:
on tuo kuopus vielä niin pieni että se pitää taluttaa laitteesta toiseen että pikku liikkeessä on oltava...relax sähikäismies :hug:...arskalasit silmille, aivot lehmä- asetukselle, palstapussi
levälleen ja ite ei muuta kuin parkkeerausta virvoituspaikalle ja ei muuta kuin nauttimaan juomasta, auringonpaisteesta ja ohimenevien näpsäköitten naisten tiirailusta ...
Ja hyvin menee päivä etiäpäin !
Oi lintsillä on ihanaa! Maltan tuskin odottaa et lainapuolikas kasvaa sevverta et päästään vähän hurjempiin laitteisiin. Mää niin ostan sit itelleki rannekkeen!huomenta :flower:
..nooh...pikku liike on aina hyvästä ...ettei ihan jämäköidy...on tuo kuopus vielä niin pieni että se pitää taluttaa laitteesta toiseen että pikku liikkeessä on oltava
silmänruokaa on aika kiitettävästi