The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä/mitä on Tabortti? Ei yh-isä tämmösiä tiedä. :D
Tahranpoistoaineet eivät tehonneet pinttyneeseen likaan | Testit | Kuningaskuluttaja | yle.fi

Testiryhmä sai puolestaan perinteisen vinkin pesulanpitäjältä: tahraantuneita vaatteita kannattaa liottaa yön yli sankossa, jossa on sopivassa suhteessa vettä ja ihan tavallista pyykinpesuainetta.
- Tällä tavoin liottamalla lempihameesta on saatu irti suklaakastike, ja punaviinikin on lähtenyt kankaasta pois, ammattilainen vinkkaa.

Viimeksi muokattu:
Tahranpoistoaineet eivät tehonneet pinttyneeseen likaan | Testit | Kuningaskuluttaja | yle.fi

Testiryhmä sai puolestaan perinteisen vinkin pesulanpitäjältä: tahraantuneita vaatteita kannattaa liottaa yön yli sankossa, jossa on sopivassa suhteessa vettä ja ihan tavallista pyykinpesuainetta.
- Tällä tavoin liottamalla lempihameesta on saatu irti suklaakastike, ja punaviinikin on lähtenyt kankaasta pois, ammattilainen vinkkaa.
Onkohan tossa joku aikaraja miten nopeesti pitä laittaa likoomaan...mulla on puuvillasessa pöytäliinassa punkkutahra kun eräs mämmikoura sotki sen ja en sitten heti huomannu sitä tahraa ni tuskin se siitä enää lähtee on kuitenkin ollu jo yli kuukauden päivät ainakin.No onneks on kyl ihan pieni tahra mutta kuitenkin.Mä nyt vaan oo saanut sitä vielä putsattua:ashamed:

Onkohan tossa joku aikaraja miten nopeesti pitä laittaa likoomaan...mulla on puuvillasessa pöytäliinassa punkkutahra kun eräs mämmikoura sotki sen ja en sitten heti huomannu sitä tahraa ni tuskin se siitä enää lähtee on kuitenkin ollu jo yli kuukauden päivät ainakin.No onneks on kyl ihan pieni tahra mutta kuitenkin.Mä nyt vaan oo saanut sitä vielä putsattua:ashamed:
kai se täytyis melko tuore tahra olla

Tekstiilit

Viimeksi muokattu:
nytkö ne tänää valitti ton tankokuninkaalisen:O torstai päivänä,eikö ne yleensä oo viikonloppuna

jaa ne valitti ton kunigattaren ja kunkun lauantaina,no eikö toikin nyt ihan hullua ole...no sama se kun en ole seurannu mut sattumalta käänsin kanavaa just kun kruunua laittovat.

Viimeksi muokattu:
Eikös vaan olekin. Eron jälkeen meikäläisestä on parissa vuodessa kehittynyt varsinainen soppavelho. Semmoista kätevää poikamiessapuskaa, kun voi samalla vaivalla tehdä kerralla enemmän ja uudelleenlämmittäessä maku vaan paranee.
Mä taas kokkailin ennen mut eron jälkeen mun kokkailut jäänyt tosi vähään,ei mua kiinnosta yksin itelleni laittaa ja sit harvoin teen isomman satsin ja lykkään pakkaseen. mielummin kokkailisin jonkun kanssa tai jollekkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä