The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikös tuohon lomalla sairastamiseen juuri tullut muutos? Nimenomaan niinpäin, että lomalla sairastaminen muuttuu sairaslomaksi yhdellä lääkärikäynnillä.
Joo,muistelisin jotain sen suuntasta kans mut tuntuis jotenkin "väärältä" et heti ekalla viikolla menis lääkäriin ja pukkais sairaslomaa niin tuntuu et sitä hkee sen takia et loma siirtyy.Ja jos se ei nyt jatku niin eikai se muutama päivä haittaa mut kunhan ei koko loma nyt mene sit pilalle.Ei eilen mitää tuntunut mut aamulla ku heräs niin kurkku kipee ja nyt jo nenä vuoronperään tukossa ja vuotaa.

No nih, ticotico- marakassit esiin ja lomafiilis myös :)..

:hug: - ja toivottavasti olis ohimenevää...nythän tosin kukkii kaiken maailman heinät ja pujot, mikä on ihan tuhrake kasvi ja suuri riesa monelle...tosin taas kesään kuulema kuuluu kurkkukivut (näin mua valistettiin eräässä tv- mainoksessa :O)
Meikäläisen eräs kaveri aikanaan viritteli "hävitä pujo päivässä"- kampanjaa. Ts. repii juurineen pois tai laajemmilta alueilta niittää lakoon ennen kukintaa.

Meikäläisen eräs kaveri aikanaan viritteli "hävitä pujo päivässä"- kampanjaa. Ts. repii juurineen pois tai laajemmilta alueilta niittää lakoon ennen kukintaa.
Täälläkin kylällä oli semmonen tempaus muutama vuosi takaperin, missä porukalla hävitettiin ko. "tuhraketta" (kirjottaminen taas kuosissaan :p).

Kotipihassa mä kiskon nuita pirulaisia pois ja nuita kukkivia nokkosiakin..eivätpähän tässä pihassa ainakaan pölise ja ole aiheuttamassa oireita.

Joo,muistelisin jotain sen suuntasta kans mut tuntuis jotenkin "väärältä" ...
En näkisi asiaa noin. On se pitkän päälle työnantajankin etu, että työntekijä saa pidettyä oikean loman, sen sijaan että palaa töihin maattuaan sairasvuoteella.

En tiedä, mutta jotenkin veikkaan, että töissä ollessa jokin stressihormoni pitää ainakin joitain pöpöjä kurissa. Loman koittaessa tuon hormonin taso sitten laskee ja pöpölauma pääsee hyökkäämään koko voimallaan. Tuota sattuu nimittäin yhdelle jos toiselle.

Täälläkin kylällä oli semmonen tempaus muutama vuosi takaperin, missä porukalla hävitettiin ko. "tuhraketta" (kirjottaminen taas kuosissaan :p).

Kotipihassa mä kiskon nuita pirulaisia pois ja nuita kukkivia nokkosiakin..eivätpähän tässä pihassa ainakaan pölise ja ole aiheuttamassa oireita.
Muutenhan noita tulis nyhdettyä juurineen aina tavatessa, mutta homma vaatii hanskat, eikä näin kesällä useinkaan tule pidettyä hanskoja mukana.

En näkisi asiaa noin. On se pitkän päälle työnantajankin etu, että työntekijä saa pidettyä oikean loman, sen sijaan että palaa töihin maattuaan sairasvuoteella.

En tiedä, mutta jotenkin veikkaan, että töissä ollessa jokin stressihormoni pitää ainakin joitain pöpöjä kurissa. Loman koittaessa tuon hormonin taso sitten laskee ja pöpölauma pääsee hyökkäämään koko voimallaan. Tuota sattuu nimittäin yhdelle jos toiselle.
Mä mietin vaan aina etten voi olla kipeenä ja pois töistä et vaikka sit sairastais lomalla mikä sekään ei kivaa. j toi on kyllä ihan tosi et töissä on joku kumma et ei sairastu mutta lomalla stressi helpaa ja sit iskee joku tauti päällensä. No toivotaan nyt et menee ohi yht nopeesti kuin tulikin.

Nyt tekis mieli jädee vaikka ei sais syödä...mikä olis hyvä mut "kevyin"?
Kuka sinua kieltää jätskiä syömästä? Kaupat on vielä auki, joten sinne mars ja lakujädepakkaus ja tiikerijädepakkaus mukaan ja kermaa ja strösseliä ja jädesoosseja mukaan ja rakennat ittelles just semmoisen annoksen joka miellyttää ja vedät napaasi.

(ja kutsut meikäläisen jaolle...)

Kuka sinua kieltää jätskiä syömästä? Kaupat on vielä auki, joten sinne mars ja lakujädepakkaus ja tiikerijädepakkaus mukaan ja kermaa ja strösseliä ja jädesoosseja mukaan ja rakennat ittelles just semmoisen annoksen joka miellyttää ja vedät napaasi.

(ja kutsut meikäläisen jaolle...)
Ai niin,sä kun et ole ketjussa kovin kauaa pyöriny niin et tiedäkään..mä olen huono herkuttelee kun tulee heti huono omatunto et on namistellu:ashamed:

Asiankannattaja tohtoroi tuon vaivan kuntoon. Kunnon jädeannos voitelee huonoa omaatuntoa parhaalla mahdollisella tavalla. Sihi- juomasta luulisi omatunnon kolkuttavan helpommin?
Totta turiset kuomaseni,niin se kolkutteleekin.
Pitäis oppia nauttimaan kaikesta mutta kun on on tällänen niin ei sille mitään voi. Kyllä mä sitten jos joku tekee jotain hyvää(ruokaa,jälkkärii ym) niin voin syödä mutta ite yritän vältellä tekemistä tai ostamasta mutta toki minäkin sorrun joskus.

Totta turiset kuomaseni,niin se kolkutteleekin.
Pitäis oppia nauttimaan kaikesta mutta kun on on tällänen niin ei sille mitään voi. Kyllä mä sitten jos joku tekee jotain hyvää(ruokaa,jälkkärii ym) niin voin syödä mutta ite yritän vältellä tekemistä tai ostamasta mutta toki minäkin sorrun joskus.
Äläpäs neito höpäjä. Jädessä, etenkin lakujädessä on jotain vitamiineja joita naisen aivolisäke suorastaan vaatii. Niinpä asiankannattaja suosittelee lakujäden säännöllistä nauttimista. Koska jäätelönpuutteesta kärsivät naiset ovat jokseenkin poikkeuksetta ikävää seuraa.

Äläpäs neito höpäjä. Jädessä, etenkin lakujädessä on jotain vitamiineja joita naisen aivolisäke suorastaan vaatii. Niinpä asiankannattaja suosittelee lakujäden säännöllistä nauttimista. Koska jäätelönpuutteesta kärsivät naiset ovat jokseenkin poikkeuksetta ikävää seuraa.
Minä en oo ikävää seuraa jäätelön puutteen takia jonkun muun puutteen takia saatan joskus olla...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä