oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Meillä mies ollut jo vähän reilu 2 v vankilassa, vajaa vuosi jäljellä ja koevapaus luultavasti mahdollinen. Pari kysymystä olisi.

- Miten te pärjäilette, noin yleisesti? Onko lapsia? Minkä ikäisiä? Onko mies kuinka kauan vankilassa, näettekö usein?

Mun mies on linnassa huumerikoksista. Ihan käyttäjä on eli älkää tulko moralisoimaan kuina tuhoaa muiden elämän myymällä myrkkyä.

Ollut nyt 3 kk ja siellä ollaan käyty kaksi kertaa. Pääsee onneksi syksyllä pois. Toivottavasti on jättänyt kaman siellä linnareissun aikana.

Miten se on mahdollista että palstaämmän mies olisi vankilassa ja vielä vuosikausia kun peruspalstaämmä saa raivarit jo siitä jos mies lähtee illanviettoon omien kavereidensa kanssa, saati sitten lusimaan vuosiksi.

Ukko oli lusimassa jotain petoksia ja eläimiin sekaantumisia. Kun vapautui niin seksielämämme muuttui. Ensimmäisenä vapaus yönä meni sängylle kontilleen perse paljaana ja jouduin työntämään kolmr sormea ukon peppureikään. Orgasmin saatuaan kertoi että oli pllut linnassa jonkun Penan morsiammena ja oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Okei.. Meillä mies sai tuomion kolmesta tapon yrityksestä.. Vaikka asianajaja yritti saada tuomion putoamaan oikeudessa hätävarjelun liioitteluksi. Siis tilanteessa 3 miestä kävi kimppuun ja puolusti itseään.. Ylireagoi hieman..

Aiemminkin ollut vankilassa, kun otti oman käden oikeuden kun hänen silloiselle naisystävälle tehtiin pahaa..

Tiedän, kuulostaa todella rajulta ja moni varmaan miettii miten olen väkivaltaisen ihmisen kanssa yhdessä, mutta perheeseensä ei ole koskaan kajonnut, ihana ja rakastava mies pohjimmiltaan vähän vain lyhyt pinna jos joku tekee läheisilleen pahaa.

Ei oo nyt, mutta kun oli niin kävin joka viikonloppu tapaamisissa. Tuomio oli vähän vajaan vuoden, sen jaksoi, mutta en kyllä enää mielellään olisi linnaleskenä.

En minäkään tästä tilanteesta nauti todellakaan.. Ikävä on jatkuvasti ja välimatkaa meiltä tämänhetkiseen vankilaan on yli 200 km.. Oma auto onneksi on, mutta rankkaa se silti on.. Ja käymme nykyään vain perhetapaamisissa, ainakin noin yleensä.. Eli kerran 3 viikossa voimme nähdä, mutta se onkin valvomaton tapaaminen onneksi.

Floran : Usko vain, mutta minun miestä ei kukaan saisi omaa elintään imemään. Hän on melko arvostettu vankien keskuudessa, omalla kongillaan ainakin. Ne jotka hänet tuntee tietävät mitä tällä tarkoitan..

Okei.. Meillä mies sai tuomion kolmesta tapon yrityksestä.. Vaikka asianajaja yritti saada tuomion putoamaan oikeudessa hätävarjelun liioitteluksi. Siis tilanteessa 3 miestä kävi kimppuun ja puolusti itseään.. Ylireagoi hieman..

Aiemminkin ollut vankilassa, kun otti oman käden oikeuden kun hänen silloiselle naisystävälle tehtiin pahaa..

Tiedän, kuulostaa todella rajulta ja moni varmaan miettii miten olen väkivaltaisen ihmisen kanssa yhdessä, mutta perheeseensä ei ole koskaan kajonnut, ihana ja rakastava mies pohjimmiltaan vähän vain lyhyt pinna jos joku tekee läheisilleen pahaa.

aiotko tosiaan ottaa tollasen miehen takaisin? :O ja päästää lastenkin lähelle. no toivottavasti ls puuttuu asiaan. kuulostaa kyllä todella ihanalta mieheltä, huh huh..

[QUOTE="vieras";28714799]aiotko tosiaan ottaa tollasen miehen takaisin? :O ja päästää lastenkin lähelle. no toivottavasti ls puuttuu asiaan. kuulostaa kyllä todella ihanalta mieheltä, huh huh..[/QUOTE]

Nää on näitä et "no onhan se vähä porukkaa hakannu ja uhannu tappaa, mut ei se meille mitään tekis.."

Sitte on iltasanomissa otsikot, että mies hakkasi vaimonsa ja tappoi perheensä. Voivoi vaan. Tollanen yhteiskunnan pohjasakka tulis jättää ihan yksin lopun elämäkseen.

Voi vain kysyä miksi yleensäkään joutuu tilanteeseen missä 3 muuta tulee kimppuun tai joku käy naisystävän päälle..?

[QUOTE="mami";28714872]Noista perhetapaamisista. .. olen kuullut että pariskunnat harrastaa niissä seksiä vaikka lapset on mukana tapaamisessa.Pitääkö paikkansa?[/QUOTE]

no eikö tollaisista vanhemmista usko ihan mitä vaan. hyi hitto

[QUOTE="mami";28714872]Noista perhetapaamisista. .. olen kuullut että pariskunnat harrastaa niissä seksiä vaikka lapset on mukana tapaamisessa.Pitääkö paikkansa?[/QUOTE]

Juu sormettaa ja vetää käteen ym. ja muksu istuu nurkassa kasvot nurkkaan päin lukemassa jotakin lastenkirjaa.

Kyllä ainakin 90-luvun loppupuolella oli noin koska oli vain yksi huone.

Nää on näitä et "no onhan se vähä porukkaa hakannu ja uhannu tappaa, mut ei se meille mitään tekis.."

Sitte on iltasanomissa otsikot, että mies hakkasi vaimonsa ja tappoi perheensä. Voivoi vaan. Tollanen yhteiskunnan pohjasakka tulis jättää ihan yksin lopun elämäkseen.

Arvasin, että joku kokee tehtäväkseen alkaa spekuloida tilannetta vaikkei siitä mitään tiedä.

Ja kiitos huolehpidostasi, mutta emme me ole yksin :) Olemme aivan yhtälailla oikeutettuja elämään tällä planeetalla, kuin tekin jotka oletatte nähtävästi olevanne täydellisiä.

Näihin muihin kommentteihin mieheni vankilataustoista en edes viitsi kommentoida, koska oikeastaan eihän se teille edes kuulu.

Ja perhetapaamisista sen verran, että en ota lapsia joka kerta mukaan, jolloin meillä on koko aika vain toisillemme. Saatte kaiken kuulostamaan niin likaiselta ja inhottavalta. Ei se sitä ole. On meillä oikeus yksinollessamme harrastaa seksiä aivan kuten muillakin aviopareilla. Taitaa olla jollakin paha puute, jos täytyy asiaa noin rueta korostamaan, ei minulla ole ainakaan sille tarvetta.

Voin kertoa, että viimeksikin nuorempi lapsi oli mukana (vanhempi ei kun oli hieman kipeänoloinen), isä leikki lapsen kanssa kuten normaalit isät tekee, joimme kahvia ja juttelimme niitä näitä. Omituista että joku saa tästä väännettyä jotakin irstasta ja kuvottavaa. Teillä se taitaa päässä vikaa olla, ei kenelläkään muulla.

Minulla on ihania muistoja Naarajärven avovankilan piha-alueelta yks kesä. Siinä sai vapaasti istuskella ja syödä samalla tuoretta marjapiirakkaa... pikkuisen mukavampia nuo tapaamiset, kuin kivitaloissa. :)

Arvasin, että joku kokee tehtäväkseen alkaa spekuloida tilannetta vaikkei siitä mitään tiedä.

Ja kiitos huolehpidostasi, mutta emme me ole yksin :) Olemme aivan yhtälailla oikeutettuja elämään tällä planeetalla, kuin tekin jotka oletatte nähtävästi olevanne täydellisiä.

Näihin muihin kommentteihin mieheni vankilataustoista en edes viitsi kommentoida, koska oikeastaan eihän se teille edes kuulu.

Ja perhetapaamisista sen verran, että en ota lapsia joka kerta mukaan, jolloin meillä on koko aika vain toisillemme. Saatte kaiken kuulostamaan niin likaiselta ja inhottavalta. Ei se sitä ole. On meillä oikeus yksinollessamme harrastaa seksiä aivan kuten muillakin aviopareilla. Taitaa olla jollakin paha puute, jos täytyy asiaa noin rueta korostamaan, ei minulla ole ainakaan sille tarvetta.

Voin kertoa, että viimeksikin nuorempi lapsi oli mukana (vanhempi ei kun oli hieman kipeänoloinen), isä leikki lapsen kanssa kuten normaalit isät tekee, joimme kahvia ja juttelimme niitä näitä. Omituista että joku saa tästä väännettyä jotakin irstasta ja kuvottavaa. Teillä se taitaa päässä vikaa olla, ei kenelläkään muulla.

Ei ne perhetapaamiset itsessään ole kuvottavia, vaan se jos niissä harrastetaan seksiä vaikka lapset on mukana. Luitko kysymystäni ollenkaan? Ja paljon olen kuullut näin tapahtuvan, joten siksi kysyinkin asiasta.

Siis miten täälä tuomitaan mies joka on puolustanut itseään ja naistaan??!!!
Pitäskö miehen olla lapatossu ja antaa oma nainen pahoinpidellä eikä puuttua asiaan??
Normaali tappelutilanteisiin voi joutua kuulkaa ihan missä vaan! Riittää kun olette väärässä paikassa väärään aikaan!! Noita idiootteja riittää suomenmaassa jotka tulee haastamaan riitaa ja lyö syyttä.
Veljeni yritettiin hakata keskellä päivää Kotkan puistossa ja niitä oli 3 tyyppiä myös! Ainoastaan siksi kun ei ollut tarjonnut tupakkaa heille, onneksi harrastaa itsepuolustusta ja hakkas ne 3 tyyppiä. Tulkaa ulos tynnyreistänne perkele!
Miehen pitää kyetä puolustamaan itseään ja naistaan tarpeen tullen. Naiset tosiaan haluaa mielummin tossun joka juoksee karkuun kun joku yrittää vaikka raiskata vai???

Ihminen joka istuu tuomiota kolmen tapon yrityksestä ja on jo aikaisempi tuomio väkivallasta ei kyllä olisi oikeutettu elämään kunnon kansalaisten parissa edes samalla planeetalla.

Yhteistyössä