Juur näin. Meillä ei missään vaiheessa tullu tilannetta että toinen ois ehdottomasti halunnu jotain juhlien takia. Lähettiin siitä että halutaan se aviopuoliso ja juhlat hahmoteltiin sen jälkeen.Menisin ja meninkin, mun pukukankaat maksoi vähemmän kuin miehen puvun vuokra. Muutenkin otettiin aika lunkisti häiden suunnittelu, me mentiin naimisiin rakkauden vuoksi , ei prinsessahäiden.
Miltähän se tuntuisi herätä sellaisena bridezellana, joka huutaa pää punaisena, että TÄMÄ ON MINUN PÄIVÄNI, JUMALAUTA!Tuntisin oloni idiootiksi jos olisin häissäni 'prinsessana'. Ei oo oikee meikäläisen juttu.
No meillä ei kaukana ollu. Pieni metsäkirkko johon sopi jokseenkin se vierasjoukko joka oli kutsuttu. Vaihtoehto ois ollu kaupungin kirkko. Alttaritauluna meillä kaunis ja talvinen järvimaisema. Urkujen sijaan hanuri ja virsikannel.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28707471:Jos menisin vielä uudelleen naimisiin, luultavasti suorittaisin parannuksia lähinnä siihen suuntaan että vieraita ei olisi ja vihkiminen tapahtuisi jossain erämaakirkossa.
JOS mieheni ei olisi halunnut Elvistä vihkimään meitä, niin tämä olisi ollut se mitä minäkin olisin halunnut Olen nähnyt uniakin tuollaisesta vihkimisestä. Rannalla, paljan jaloin, siitä motskarin selkään ja syömään, juhlat aamuyöhön hyvässä ja pienessä seurassa Olet siis viettänyt minun(kin) mahdolliset unelmahäät Mutta me taidetaan nyt sit kuitenkin mennä vuoden päästä sinne Ameriikkaan ja vaaditaan se Elvis vihkimäänEn ole prinsessa-tyyppiä. Me mentiin naimisiin meren rannalla avojaloin, mekko oli kyllä häämekko, mutta ei mitenkään prinsessamainen. Moottoripyörrällä siirryttiin ruokapaikkaan (perässä miehen lähimmistä kavereista motskarisaattue). Satsattiin hyvään ruokaan eniten.
Meidän häistä on jo 13vuottaAlkuperäinen kirjoittaja vuosi vielä..;28708330:JOS mieheni ei olisi halunnut Elvistä vihkimään meitä, niin tämä olisi ollut se mitä minäkin olisin halunnut Olen nähnyt uniakin tuollaisesta vihkimisestä. Rannalla, paljan jaloin, siitä motskarin selkään ja syömään, juhlat aamuyöhön hyvässä ja pienessä seurassa Olet siis viettänyt minun(kin) mahdolliset unelmahäät Mutta me taidetaan nyt sit kuitenkin mennä vuoden päästä sinne Ameriikkaan ja vaaditaan se Elvis vihkimään