joko on relaatio 34:lle oma ketju?

[QUOTE="vieras";28707281]Alaviistoon tuleva on henkilö. Ja ei oo muita auki kuin se 6+8[/QUOTE]

Se 6+5 on esim. talvisota, mutta monikossa. Aukeaa helpoimmin sieltä aloitusruudun kautta ainakin itsellä.
 
"Vieras"
Tökkii kyllä nyt kovasti. 4 ruutua edelleen avaamatta.
Saisi niistä 3 auki kun vaan keksisi 20 merkkisen koirarodun, 6 kirjaimisen sanan mafia ruutuun (oikea reuna) ja 11 kirjaimisen Aurinko ruutuun (alareuna keskellä).
20-merkkinen koirarotu on nopea koira.

Multa puuttuu alkuruudusta pääsanasta 11 viivalla, he... oikeelle 8 ja pi.. 10 ja ki.... alas päin 5+6. Kellään jeesiä?
 
Leleth
[QUOTE="Vieras";28707317]20-merkkinen koirarotu on nopea koira.

Multa puuttuu alkuruudusta pääsanasta 11 viivalla, he... oikeelle 8 ja pi.. 10 ja ki.... alas päin 5+6. Kellään jeesiä?[/QUOTE]

Kiitos.
Väliviivallinen on spiritismiin oleellisesti liittyvä tavara, "peli".
Muut puuttuvat minultakin.
 
"Nobody"
Vinkkaatko nobody sen suomen historian kutosen mikä sulla on?
Suomen valuutta ;-)

voisko joku valottaa mulle vinkeillä suomen historiasta sanasta lähtevää 6+8 alaspäin??

spiritismi:
henk... 8 ja 7?
pir... 10
kir... 5+6

Kulkuneuvo: tha alas 9?

Suomen Hissa pääsanasta lähtevä alas 6+8 ?

Grace Kelly pääsanasta lähtevät oikealle 11 ja 9
wa... b.... 10
mo...ca... 7+10
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28707779]Multa puuttuisi auringosta vasemmalle kummatkin kympit ja 12, osaisiko kukaan auttaa? :) Kulkuneuvosta vasemmalle 5 + 7 on henkilö.[/QUOTE]

siis anteeksi 5+9
 
makikat
Voisko joku vinkata seuraaviin apuja niin pääsis eteenpäin... (Muitakin puutteita on, mut näitä olen miettinyt kauimmin. Muita yritän vielä pähkäillä ite...)

Kulkuneuvo:
Thai 5 ja 9
Pol...rä 5+9 Tää oli joku henkilö, saisko tarkempia vinkkejä?

Koira-ruudun areenasta lähtevä 7+6

Auringosta puuttuu kaikki... mulla on vain se kolmikirjaiminen, siitäkin ketjusta puuttuu siitä firmasta lähtevä 10

Ja Spiritismi-ruudusta

Sarvipäästä ylöspäin lähtevä 10
Ki...sana 6
siitä väliviivallisesta pelijutusta lähtevä 10
Henk 7 ja 8
Israelilaisten symbolista kun lähtee se uskontojuttu niin sen jatko 10

Mistä nuo Suomen historia ja Grace Kelly löytyy? Mistä sinne pääsee? Mulla on auki ylärivissä vasen ja keskimmäinen sekä keskirivistä kaikki kolme.
 
Mie vaan...
Voisko joku vinkata seuraaviin apuja niin pääsis eteenpäin... (Muitakin puutteita on, mut näitä olen miettinyt kauimmin. Muita yritän vielä pähkäillä ite...)

Kulkuneuvo:
Thai 5 ja 9
Pol...rä 5+9 Tää oli joku henkilö, saisko tarkempia vinkkejä? Pyöräilijä

Koira-ruudun areenasta lähtevä 7+6 sijaitsee vantaan myyrmäessä

Auringosta puuttuu kaikki... mulla on vain se kolmikirjaiminen, siitäkin ketjusta puuttuu siitä firmasta lähtevä 10 : yksi pääsanasta lähtevä on sairaus, toinen On sanonta: hymyilee kuin...

Ja Spiritismi-ruudusta

Sarvipäästä ylöspäin lähtevä 10
Ki...sana 6
siitä väliviivallisesta pelijutusta lähtevä 10
Henk 7 ja 8
Israelilaisten symbolista kun lähtee se uskontojuttu niin sen jatko 10 : saksan vähemmistöryhmien kansanmurha

Mistä nuo Suomen historia ja Grace Kelly löytyy? Mistä sinne pääsee? Mulla on auki ylärivissä vasen ja keskimmäinen sekä keskirivistä kaikki kolme.
tossa jotain apuja :) Mihin toi thai... tulee tonne kulkuneuvo ruutuun?
 
Kimmie
Laihdutus on aika tyhjää täynnä. Olisko siitä ylhäälle vasemmalle ja oikealle kenelläkään 18 tai 9?
Tai ylhäällä D:stä lähteviä mitä tahansa?
Tai laihdutus alaviistoon 12?
 
"Nobody"
koira
koira 11 vasen yläviisto
pol 5 ja 6
eläin 12 ylöspäin
supyko...9

spiritismi
henk... 8 ja 7?
pir... 10
kir... 5+6

Suomen Historia pääsanasta lähtevä alas 6+8 ?

Kulkuneuvo: thai alas 9?
kat...as.. 13
kats... 10 ja 7
aut... 7
A..1... 10

voisiko joku vinkata näitä sanoja ,seinä vastassa tällä erää?

Mitä tähän asti kyselty niin myös minulta ks sanat puuttuupi.
 

Yhteistyössä