A
asumispulmia
Vieras
Miehellä on tuore vakityö. Palkka n. 1800-2000/kk, riippuen työpäivän pituudesta ja tekeekö ylitöitä. Itse taas olen kouluttamaton pian 4 lapsen kotiäiti. Ei ole muita velkataakkoja taustalla ja luottotiedot kunnossa. Asutaan toistaiseksi vuokralla, mutta tilantarve alkaa olemaan niin akuutti, ettei isompia kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja juurikaan ole tarjolla. Toinen vaihtoehto on sitten asumisoikeusasunto, mutta niissäkin kohteissa sijainnit eivät miellytä. Lisäksi ollaan kuultu sellaisessa asuvalta tutulta, että kieroilun ja rahastuksen kohteeksi on mahdollista joutua jos ei osaa valita rehellistä asumisoikeus-yhtiötä. Ei mielellään muutettaisi nyk. asuinalueelta pois, koska ei haluta lasten joutuvan vaihtamaan koulua.
Onko täällä muuten muita vuokralla asuvia vakityöläisiä?
Onko täällä muuten muita vuokralla asuvia vakityöläisiä?