Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ikävää, myönnetään, mutta naisten ympärileikkaus on paljon vakavampi asia.
Tyypillinen femakkokommentti. Vähätellään asiaa sillä, että "joo ei kiva, mut naisilla vasta kamalaa onkin"
No tokkopa tuossa on paljoa menetetty
Erittäin ikävä asia kuten sukuelinten silpomisesta johtuvat kärsimykset ja kuolemat kaikissa tapauksissa![]()
Ei tällaisesta uutisoiminen kyllä mielestäni vähennä tyttöjen ja naisten silpomiseen liittyvää vääryyttä millään tavalla.
Avasin uutisen ja minusta se oli auvan järkyttävä, ainoastaan usean vastaajan humoristinen hälläväliä -vastaustyyli tyrmistytti minua enemmän. Aivan sama kuin toteaisi, että juuri ajokortin saaneiden kuolemaan johtaneet auto-onnettomuudet ovat hassunhauska juttu, jossa ei ole mitään menetetty.
Juu onhan se järkyttävää, mutta eivät nämä poppamiehet sun muut itsekään juuri välitä asiasta, kun jatkavat tuota, vaikka varmasti on tiedossa että monelle pojalle käy noin. Mitäpä siihen voi sanoa? Eivät nämä ihmiset välitä itsekään.
Avasin uutisen ja minusta se oli auvan järkyttävä, ainoastaan usean vastaajan humoristinen hälläväliä -vastaustyyli tyrmistytti minua enemmän. Aivan sama kuin toteaisi, että juuri ajokortin saaneiden kuolemaan johtaneet auto-onnettomuudet ovat hassunhauska juttu, jossa ei ole mitään menetetty.
Koska jossain päin maailmaa tyttövauvojen hylkääminen ja surmaaminen on kulttuurillisesti vähintäänkin harmaata aluetta ja hiljaisesti hyväksyttyä, tulee meidän vain niellä tämä seikka, rikä puuttua asiaan vääryyksien tultua ilmi? Itse en kykene ummistamaan silmiäni tällaiselta ja sitä myöten alanikin valinnut. Vastaus kysymykseen "mitä minä voin tehdä?" EI koskaan ole "en mitään".
Koska jossain päin maailmaa tyttövauvojen hylkääminen ja surmaaminen on kulttuurillisesti vähintäänkin harmaata aluetta ja hiljaisesti hyväksyttyä, tulee meidän vain niellä tämä seikka, rikä puuttua asiaan vääryyksien tultua ilmi? Itse en kykene ummistamaan silmiäni tällaiselta ja sitä myöten alanikin valinnut. Vastaus kysymykseen "mitä minä voin tehdä?" EI koskaan ole "en mitään".