"Hmmmmm"
Meillä oli miehen kanssa riitaa illalla ja raivottiin siinä hetki jostain aivan tyhmästä. Mä heitin roskiin tavaran josta mies ei tykännyt ja otti musta kiinni että vetäisisi pois ja en tiedä mitä tapahtui (kaikki kävi niin äkkiä), kaaduin pöydän päälle. Tietenkin siinä säikähdin kun olen 35 viikolla raskaana, ja aloin huutamaan miehelle että pysyy kaukana musta ym. Painun sohvalle peittojen kanssa ja mies ei osaa tehdä muuta kuin huutaa "hienosti esitetty". Eli ihan kuin olisin itse päättänyt lentää pöytää vasten. Jätti mut siihen sohvalle itkemään ja painui makuuhuoneeseen.
Aamulla ensimmäinen oli "kerro mulle lensitkö ihan itse siihen pöytään". Anteeksi pyysi sitten pitkän ajan päästä, mutta ei tuntunut oikealta. Puhuttiin ja riideltiin ja mies itkikin, mutta en tiedä. Se yöllinen suuttuminen loukkaa mua niin paljon. Ihan varmasti kaikki muut olisivat olleet huolissaan vauvasta ja vaimosta eikä alkanut huutamaan..
Olisiko teille tämä heti ero - tilanne vai voisiko tätä jotenkin selvittää ja unohtaa? Mä en tiedä mitä mun pitäs tehdä.
Aamulla ensimmäinen oli "kerro mulle lensitkö ihan itse siihen pöytään". Anteeksi pyysi sitten pitkän ajan päästä, mutta ei tuntunut oikealta. Puhuttiin ja riideltiin ja mies itkikin, mutta en tiedä. Se yöllinen suuttuminen loukkaa mua niin paljon. Ihan varmasti kaikki muut olisivat olleet huolissaan vauvasta ja vaimosta eikä alkanut huutamaan..
Olisiko teille tämä heti ero - tilanne vai voisiko tätä jotenkin selvittää ja unohtaa? Mä en tiedä mitä mun pitäs tehdä.