Montako purkkia noin suunnilleen teillä menee hernekeittoa vuodessa?

Meillä menee varmaan jotain 40-50 purkkia vuodessa, kun on tytön herkkua ja lähes ainoa ruoka, jota varmasti syö lautasen tyhjäksi. Muuten on hyvin pieniruokainen ja nirso.

0. Tehdään itse hernekeitto. Kunnon liotus ja tasaisella miedolla lämmöllä keitto vähentää ilmavaivoja. Meillä hernaria keitetään vähintään 2-3 tuntia. Sekaan heitetään jauhelihaa ja pekonia.

Syödään kasvishernekeittoa purkista 2-3 viikon välein. 1 purkki per kerta. Mitä se sitten tekeekään vuodessa, en jaksa laskea.

Itse en jaksa tehdä, pitäis joskus kyllä opetella. Mutta eilen viimeksi syötiin hernekeittoa, oli vähän hullunmyllyn kiireinen päivä ja valmis hernekeitto tuli niin nopeasti purkista tehtynä. Yleensä syödäänkin hernekeittoa silloin kun ei kerkeä/jaksa tehdä mitään itse.

Sehä tekköö noin 21purkkia :p

Syödään kasvishernekeittoa purkista 2-3 viikon välein. 1 purkki per kerta. Mitä se sitten tekeekään vuodessa, en jaksa laskea.

Itse en jaksa tehdä, pitäis joskus kyllä opetella. Mutta eilen viimeksi syötiin hernekeittoa, oli vähän hullunmyllyn kiireinen päivä ja valmis hernekeitto tuli niin nopeasti purkista tehtynä. Yleensä syödäänkin hernekeittoa silloin kun ei kerkeä/jaksa tehdä mitään itse.

Meillä menee varmaan jotain 6-10 purkkia vuodessa. Olikohan se Lundenin hernekeittoa jota meillä syödään, vähän sellainen isompi purkki. Lapset ei oikein syö sitä, mut miehen kanssa joskus syödään jos lapsille on jotain muuta. Sinappia ja raakaa sipulia joukkoon, nam. Itse en ole opetellut tekemään... (häpeää).

[QUOTE="vieras";28682912]Minkä lihan?[/QUOTE]
Palvilihan... tai voi taviskeittoon itse lisätä vaikka jauhalihaa.
can4.png

Yhteistyössä