Elä houkuttele joudut vielä uhkauksen toteuttaaTule tänne paistelemaan, ainekset olisi kasassa ja pakastimessa vanhanajan vanilijajätskiä
Elä houkuttele joudut vielä uhkauksen toteuttaaTule tänne paistelemaan, ainekset olisi kasassa ja pakastimessa vanhanajan vanilijajätskiä
Jaa-a, olisko tuo nyt kauhea asiaElä houkuttele joudut vielä uhkauksen toteuttaa
Paista sinä niin mä sit maistan.Elä houkuttele joudut vielä uhkauksen toteuttaa
ei ole mikään miehiin liittyvä egojuttu, mä oon suht sypäkkä ohittaja mutta en ala leikkimään enkä eteen jarruttelemaanVähän tässä kyllä olis pieni väsymys vielä päällänsä,potkikaa mut sitten ajoissa nukkumaan ettei menis yömyöhään.
Onko muuten ohittaminen miehille joku ego juttu? kun aamulla mut ohitti joku mies ja silti jäi siihen eteen köröttelee,rupes ituttaa niin paljon että vedin heti kun mahdollista niin siitä ohi eikä se sen jälkeen enää ohittanu tosin jäi se sinne aika taakse mutta silti. En yleensä ohittele takas jos joku ohittaa mutta tää oli ihan naurettavaa,mitä järkeä on ohittaa jos pitää jäädä pumpaamaan sitten siiihen eteen?
niin no en minä tiedä:xmas:... kyllä kai mörököllinkin eli minun pitää kerran kesäs letuui ja jädee syödä. Mä olen muuten tosi huono paistaa lettui,en osaa kyllä tehä niitä:ashamed: aina ne palaa toiselta puolen joten siihen hommaan en itse rupea.Jaa-a, olisko tuo nyt kauhea asia
Ei munkaan tapana ole leikkiä mutta nyt rupes niin ottaa aivoon et eka roikkuu persees kii kilometritolkulla eikä mee ohi ja sit kun menee niin jää siihen eteen vaikka mun vauhti ei hiljentynyt yhtään eli se vaan halus eteen mutta jäi sitten siihen jumittaa. Pakkohan mun oli sit ohi mennä sillä vauhdilla tai olisin saanut itekin körötellä.ei ole mikään miehiin liittyvä egojuttu, mä oon suht sypäkkä ohittaja mutta en ala leikkimään enkä eteen jarruttelemaan
Sitten sie tarvit sen paistajan selvästi.niin no en minä tiedä:xmas:... kyllä kai mörököllinkin eli minun pitää kerran kesäs letuui ja jädee syödä. Mä olen muuten tosi huono paistaa lettui,en osaa kyllä tehä niitä:ashamed: aina ne palaa toiselta puolen joten siihen hommaan en itse rupea.
helpommin sanottu kuin tehtySitten sie tarvit sen paistajan selvästi.
Miten meinaatte mahtua :xmas:Mulla on treffit viikonloppuna mustikassa.
Sitä en ajatellut.. :xmas:Miten meinaatte mahtua :xmas:
No, sopu sijaa antaaSitä en ajatellut.. :xmas:
:wave:Kohta pitää mennä suihkuun. Selän pesijöitä?
Vissiin käy niin et vanha kiuas muuttuu vähitellen kesymmäksi, ja sitä ei sillai huomaa. Vanhemmat osti uuden viime vuonna, ja niillä karahti ihan liian kuumaksi pari kertaa, kun lämmittivät vanhaan malliin.se mun uus Harvia on muuten ristuksen ekänen, 2/3 pesälistä nosti lämmöt 120 asteeseen...
jes:wave:
mä oon valmiiks märkäkin kun tulin just saunasta, ja on takuuvarmasti puhtaat kädet sun muut...
Ihana nyt :stick: Eikö toinen voi vaan olla halimistuulella?Mies on jotenkin outo...eilen aamulla jäi sänkyyn halimaan ja sanoi ettei oo taas muistanut sanoa miten tärkeä oon sille...nyt se sitten oli tilannut netistä (oli itelleen tilannut myös muuta, mut myös samassa paketissa) miulle yks kirja ja yks dvd-boxi, ihan yllärinä!
Aika epäilyttävää, miks se tolleen nyt yhtäkkiä?
:heart: se tykkää susta :heart:Mies on jotenkin outo...eilen aamulla jäi sänkyyn halimaan ja sanoi ettei oo taas muistanut sanoa miten tärkeä oon sille...nyt se sitten oli tilannut netistä (oli itelleen tilannut myös muuta, mut myös samassa paketissa) miulle yks kirja ja yks dvd-boxi, ihan yllärinä!
Aika epäilyttävää, miks se tolleen nyt yhtäkkiä?
Se on vaan niin harvinaista (ja etenkin nyt kun näin kuumat ilmat) että se spontaanisti alkaa halimaan..Ihana nyt :stick: Eikö toinen voi vaan olla halimistuulella?
epäilen samaa, kiuas vissiin vanhemmuuttaan karstoittuu tjtn ja tehot hiipuu pikkuhiljaaVissiin käy niin et vanha kiuas muuttuu vähitellen kesymmäksi, ja sitä ei sillai huomaa. Vanhemmat osti uuden viime vuonna, ja niillä karahti ihan liian kuumaksi pari kertaa, kun lämmittivät vanhaan malliin.
Ilmeisesti...epäilen edelleen miehen mielenterveyttä.:heart: se tykkää susta :heart:
:stick: toinen yrittää olla sulle kiva ja sä palkitset sen noinIlmeisesti...epäilen edelleen miehen mielenterveyttä.
No en mie sille nyt päin naamaa naureskele tai muuta. Halin tietty takasin ja kiitin että muisti tilauksessaan minuukin.:stick: toinen yrittää olla sulle kiva ja sä palkitset sen noin
tolla menolla lajitoveri ennen pitkää kyllästyy huomioimaan...