The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulle tulee kohta pari kaveria kylään ja pitäis lähtee käymään kaupungilla ostamassa urheiluliivit. Tavalliset on aika epämukavat (muutenkin kuin) lenkkeillessä. Ja liiveittä juokseminenkaan ei oo ihan kivaa, ja mp.n mielestä se näyttikin typerälle :D

Mulla on ihan selvästi liian pienet tissit kun ei tuu semmosta baywatch-efektiä :xmas:

Mulle tulee kohta pari kaveria kylään ja pitäis lähtee käymään kaupungilla ostamassa urheiluliivit. Tavalliset on aika epämukavat (muutenkin kuin) lenkkeillessä. Ja liiveittä juokseminenkaan ei oo ihan kivaa, ja mp.n mielestä se näyttikin typerälle :D

Mulla on ihan selvästi liian pienet tissit kun ei tuu semmosta baywatch-efektiä :xmas:

eipä tulis mullekaan :D

IhanaValo
Jaahas, ruuanlaittoon...mitähän sitä jaksais tehdä?

On onneks viileempää ulkona, pilvistä mut sisällä on kuuma ku mikä..eikä ikkunoiden aukipitäminenkään auta : /

minä,
Poliisi on ottanut kiinni kaksi miestä, joita epäillään korttikopiointilaitteiden asentamisesta pankkiautomaatteihin Helsingissä. Vielä ei tiedetä, saatiinko laitteilla kopioitua kortteja.

Hyvä että typerykset jäi kiinni :)
Helsingin poliisin mukaan kiinniotetut ovat ulkomaalaisia. Toinen heistä on syntynyt vuonna 1967 ja toinen 1984. Rikoksesta ei epäillä muita.

Poliisi sai epäillyt kiinni, kun toinen heistä tuli sunnuntai-iltana irrottamaan skimmaus- eli kopiointilaitetta Salomonkatu 13:ssa sijaitsevasta automaatista. Hän jatkoi matkaansa läheiseen ravintolaan ja tapasi siellä toverinsa, jolloin poliisi nappasi molemmat.

Vähän tässä kyllä olis pieni väsymys vielä päällänsä,potkikaa mut sitten ajoissa nukkumaan ettei menis yömyöhään.

Onko muuten ohittaminen miehille joku ego juttu? kun aamulla mut ohitti joku mies ja silti jäi siihen eteen köröttelee,rupes ituttaa niin paljon että vedin heti kun mahdollista niin siitä ohi eikä se sen jälkeen enää ohittanu tosin jäi se sinne aika taakse mutta silti. En yleensä ohittele takas jos joku ohittaa mutta tää oli ihan naurettavaa,mitä järkeä on ohittaa jos pitää jäädä pumpaamaan sitten siiihen eteen?

Lady Gardenea
Vähän tässä kyllä olis pieni väsymys vielä päällänsä,potkikaa mut sitten ajoissa nukkumaan ettei menis yömyöhään.

Onko muuten ohittaminen miehille joku ego juttu? kun aamulla mut ohitti joku mies ja silti jäi siihen eteen köröttelee,rupes ituttaa niin paljon että vedin heti kun mahdollista niin siitä ohi eikä se sen jälkeen enää ohittanu tosin jäi se sinne aika taakse mutta silti. En yleensä ohittele takas jos joku ohittaa mutta tää oli ihan naurettavaa,mitä järkeä on ohittaa jos pitää jäädä pumpaamaan sitten siiihen eteen?
Mä voin potkia pois. Myös mun pitää mennä ajoissa nukkuu.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä