The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...niiiin...ja kun mä läksin taas tienpäälle, niin hiukanko häiritsi keskittymistä ajamiseen siinä saakelin ruuhkassa - koko Suomi tais olla liikenteessä ja runsaasti näytti olevan niitä, jotka on ajellu vaan saaressa :headwall: - kun näkyi nuita aivan ihania wanhan ajan kaaroja. Aivan älyttömän siistiksi laitettuja vanhoja autoja :p...pää kääntyi kuin tarhapöllöllä, kun ei tienny aina että minnekä kattois ja tietäkin piti toisella silmällä tihrustaa...

Voipi olla että meijän ipanat ovat saaneet tänään nähdä niitä samoja kaaroja yllin kyllin :)
mä niin tahon kyytiin,kesäajelulle ja sitten pysähtyy jätskille jonnekin.Parasta kesäpäivän viettoa olis se :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
2viikkoa vielä ja sitten on LOMA! Vieläkään oo hajuakaan mitä tekis ja minne menis.Yökylän olen luvannut mutta siinä se. Mulla tulee jo stressi tästäkin: /
Elä nyt kehtaa lomasta stressiä ottaa :hug:...vaan senkus heittäydyt vapaiden vietäväksi (hups, tulipas varsin monitahoinen lauseentynkä :p..)

Teet mitä mielesi halajaa ja meet minne jalat viipottaa :)

IhanaValo
Mie taijan lähteä sulamaan tuonne sängyn puolelle..ei juma kun alkaa rasittaa ettei mikään viilennä, ainakaan yhtään pidempiaikasesti- mutta öitä teille :wave:
Mies taas koneella höpöttelee jotain paskaa kavereilleen kuulokkeilla niin senkään kans ihan turha yrittää jutella mistään, en jaksa.

Mie taijan lähteä sulamaan tuonne sängyn puolelle..ei juma kun alkaa rasittaa ettei mikään viilennä, ainakaan yhtään pidempiaikasesti- mutta öitä teille :wave:
Mies taas koneella höpöttelee jotain paskaa kavereilleen kuulokkeilla niin senkään kans ihan turha yrittää jutella mistään, en jaksa.
Öitä Ihana :kiss:...yritä saada nukutuksi. Täällä sateli hiukan vettä ja hetkellisesti on viileämpää...aika ihanaa oikeastaan :)

Elä nyt kehtaa lomasta stressiä ottaa :hug:...vaan senkus heittäydyt vapaiden vietäväksi (hups, tulipas varsin monitahoinen lauseentynkä :p..)

Teet mitä mielesi halajaa ja meet minne jalat viipottaa :)
No kaikki muut menee lomillaan jonnekin perheinensä tai kumppaninsa kanssa ja kukaan lähe mun kanssa kun niillä jo omat suunnitelmat ja lomatkin sitten eriaikaan tai puoliks päällekkäin niin niillähän on jo omat menot suunniteltu. Mä oon niin huono lähtee yksin minnekkään kauemmas vaikka haluisinkin,mua pelottaa se ajaminen kun en oo ajellu missään kauheen kaukana.

Oi joojoojoo - suuret aurinkolasit, tukka ponnarille, fiftarimekko päälle ja tennarit...soljuvaa läskibassobeatia ja komea kuski :p ja jäätelöö....
Mulla ei saa tukkaa kyllä kovinkaan isolle ponnarille ovat aika lyhkäset:snotty: saa siihen sellasen pienen ponnarin jos haluaa. Ja mekkoja en päälleni laita et senkin jätän välistä mutta muuten joo kuulostaa hyvältä:)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
No kaikki muut menee lomillaan jonnekin perheinensä tai kumppaninsa kanssa ja kukaan lähe mun kanssa kun niillä jo omat suunnitelmat ja lomatkin sitten eriaikaan tai puoliks päällekkäin niin niillähän on jo omat menot suunniteltu. Mä oon niin huono lähtee yksin minnekkään kauemmas vaikka haluisinkin,mua pelottaa se ajaminen kun en oo ajellu missään kauheen kaukana.
Tuu kylään sit kun sulla on loma :)

Mulla ei saa tukkaa kyllä kovinkaan isolle ponnarille ovat aika lyhkäset:snotty: saa siihen sellasen pienen ponnarin jos haluaa. Ja mekkoja en päälleni laita et senkin jätän välistä mutta muuten joo kuulostaa hyvältä:)
Noo...sulle sitten semmonen ilman ponnaria- look, vaikka jotkut pienet sievät kikkurat (wet- look?) ja sitten semmoset peffaa ja vyötäröä korostavat housut ja valkoinen ihana vartaloa nuoleva pusero...kaulaan pirteä sifonkihuivi :)

...joskushan se on se ensimmäinen kerta...:hug:...

Ootko nyt aivan varma, että kaikilla kaiffareillasi on jo omat menot ihan täysin suunniteltuina? Tai jos vaikka ottaisit ja menisit jonnekin risteilylle, sinnehän on kyytikin järjestettynä valmiiksi jos linkillä lähtis...Ja mites, onko siinä likellä mitään kesähäppeningiä mihin osallistuisit? Siellä voisit vaikka tehdä uusia tuttavuuksiakin :).

...joskushan se on se ensimmäinen kerta...:hug:...

Ootko nyt aivan varma, että kaikilla kaiffareillasi on jo omat menot ihan täysin suunniteltuina? Tai jos vaikka ottaisit ja menisit jonnekin risteilylle, sinnehän on kyytikin järjestettynä valmiiksi jos linkillä lähtis...Ja mites, onko siinä likellä mitään kesähäppeningiä mihin osallistuisit? Siellä voisit vaikka tehdä uusia tuttavuuksiakin :).
Kyllä niillä aika pitkälle on joo ja muutenkin niiden lomat tekee loppuaan sit kun mulla alkaa et ei siinä kovin paljon yhteistä loma aikaa ole no jonkun verran mutta...no joo ei nekään niin lähde helposti kun kaikennäkösiä projekteja. Kai me nyt sitten keksitään kotipuolessa yhessä jotain mutta tuskin saan ketään minnekkään matkalle ellen nyt rupee anelee. Kyllähän niitä häppeninkejä on varmaa lähistöllä jossain että täytyy katella mut ois kyl niin kiva kun pääsis jonnekkin kauemmas. Jos vaan hyppäis linkeen ja menis jonnekkin. No,2vkoa aikaa suunnitella ja miettiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä