Viini on paskaa. Kirkasta nytkin otettuviinithän on just parhaita juomia (varsinkin kuohu-) mutta makunsa kullakin sano kissa kun ...
Viini on paskaa. Kirkasta nytkin otettuviinithän on just parhaita juomia (varsinkin kuohu-) mutta makunsa kullakin sano kissa kun ...
Olisinpa mäkin noin onnekasEn oo vielä lopettanut, mutta lopetan kunhan tupakat loppuu. Mä oon jännä tupakoitsija kun en pysty vähentämään, mutta pystyn olemaan polttamatta päiviäkin, mikäli ei ole tupakkaa. Niin mulle ainoa vaihtoehto on lopettaa sitten kertaheitolla, kun oon niin onnekas etten saa vieroitusoireita.
Melkein heti kun tulin kotiin.okkei mutta monelta panit nukkumaan?
mun mielestä parhaimman makuinen alkoholijuoma on aito samppanjaViini on paskaa. Kirkasta nytkin otettu
No toi on kyl tosi neitiä. JamesPondikin olis huomattavasti miesmäisempi, jos joisi jotain muuta kuin sitä domperinjoota tai nykyään pollinkeria. Mutta semmoinen snobi piiloneitihän se on aina ollut.lienen aika neiti
tunnustan että oon siinä mielessä samanlainen ponttisen jaskan kaaNo toi on kyl tosi neitiä. JamesPondikin olis huomattavasti miesmäisempi, jos joisi jotain muuta kuin sitä domperinjoota tai nykyään pollinkeria. Mutta semmoinen snobi piiloneitihän se on aina ollut.
Oikeeta asiaaViini on paskaa. Kirkasta nytkin otettu
Joku hemmetin grandiosaAtrian vaiko Saarioisten?
Ai,hitto!Kävin Ylämaan jalokivimessuilla, mukaan tarttui kromatiitti, jaspis, vismutti ja amazoniitti.
Harvakseltaan paikalla. Leffa kesken, mutta jääkaappikäynnillä tulee vilkaistua selaimia.Töttöröö. Onks täällä enää ketään?
Totta kyllä mutta shampanjaa ja kuohuviiniä ei saa sekoittaa. Niissä on selkeä ero !mun mielestä parhaimman makuinen alkoholijuoma on aito samppanja
lienen aika neiti
Mitäs kattelet? Mää katoin Neljännen jakson band of brothersia.Harvakseltaan paikalla. Leffa kesken, mutta jääkaappikäynnillä tulee vilkaistua selaimia.
Maailman paras sarja.Mitäs kattelet? Mää katoin Neljännen jakson band of brothersia.
Mp on kolme vuotta koittanu saaha mua kattomaan sitä, nyt myönnyin ja myönnän että onhan se ihan jees. Siitä mulle tulikin laskuvarjojääkärit mieleen ja eksyin puolustusvoimien sivuille surffailemaan tietoja ja bongasin sen kuntotestinMaailman paras sarja.
Piraatit vierailla vesillä tuli kurkittua. Mutta nyt taitaapi olla aika siirtyä vaaka- asentoon. Yöt.Mitäs kattelet? Mää katoin Neljännen jakson band of brothersia.
Nauti arskasta. =)Mä makoilen takapihalla auringossa kun näin ihana ilma, ei oo kuiteskaan liian kuuma täällä. Jospa sais vähän lisää rusketustakin