The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako toivottaa huomenta vaikkei oo vielä menny nukkumaan :rolleyes:

Festari +kaljalla kaverin kans+ yöpitsa +yöbussissa yks ihan törkeen komee tuttava nuorimies jolla taitaa olla ajatuksia mun suhteen. Mutta sen säästän paremmalle ajalle :cool:

IhanaValo
Huomenta!

Nonni, esikolla lämpöä..on se jostain saanu kuitenkin jonkun pöpön : / Kumpa ei tuon pahemmin sairastuis et päästäis vähän reissuunkin kesällä. Miehellä kun ei lomaa oo enää kuin pari viikkoa.

minä,
Poliisi kehottaa Helsingissä Salomonkadulla sijaitsevalla pankkiautomaatilla asioineita kuolettamaan maksukorttinsa.

Poliisin saamien tietojen mukaan pankkiautomaatissa on ollut kiinnitettynä maksukorttien kopiointilaite. Laite oli ehditty poistamaan ennen poliisin tuloa paikalle, joten kopioitujen maksukorttien määrästä ei ole tietoa.

Toinen kopiointi- eli skimmauslaite oli sijoitettu Mannerheimintie 14:ssä sijaitsevaan pankkiautomaattiin, mutta poliisi onnistui saamaan sen haltuunsa. Mahdollisesti kopioidut tiedot ovat itse laitteessa, joten kyseisellä pankkiautomaatilla asioineiden ei tarvitse ryhtyä jatkotoimiin.

IhanaValo
Heips!

Ompa taas lämmin, ei oikeen oo mitenkään päin hyvä tääl kämpässä. Kaks tuuletinta pauhaa olkkarissa eikä auta.

Meinasin kaivella noita lankalaatikoitani, mitähän kaikkee sitä on tullu alotettua..kun tuppaavat jäämään kesken :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä