The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää muistan yhen kerran kun multa on jääny eväät syömättä kokonaan, se oli abc.n vuohenjuustosalaatti. Se oli oikeesti niin pahaa että alkoi itkettämään kun oli kauhee nälkä ja ainoa kasvisvaihtoehto listalla.
:hug: apsille ei pidä sortua ollenkaan jos ei ole todella kaikkiruokainen

niiden wienerleike on ihan OK jos tykkää sen tyyppisestä ruuasta

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kohta kuiteskin kysyt tuleeko telkasta mitään.
Tuo on muuten aika hyvä :)
Valkoinen peura YLE Teema La 29.06.2013 klo 22.45
fantasiaelokuva tulisieluisesta lappalaiskaunottaresta, jonka kirous muuttaa peuraksi. O: Erik Blomberg. N: Mirjami Kuosmanen, Kalervo Nissilä, Åke Lindman.
oon nähny, ei ole IMHO hyvä

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kohta kuiteskin kysyt tuleeko telkasta mitään.
Tuo on muuten aika hyvä :)
Valkoinen peura YLE Teema La 29.06.2013 klo 22.45
fantasiaelokuva tulisieluisesta lappalaiskaunottaresta, jonka kirous muuttaa peuraksi. O: Erik Blomberg. N: Mirjami Kuosmanen, Kalervo Nissilä, Åke Lindman.
kiitti vinkistä mut luulen et katon yhen dvd leffan tänään :)

Mää muistan yhen kerran kun multa on jääny eväät syömättä kokonaan, se oli abc.n vuohenjuustosalaatti. Se oli oikeesti niin pahaa että alkoi itkettämään kun oli kauhee nälkä ja ainoa kasvisvaihtoehto listalla.
Itse asiassa, mä en osaa kuvitella niin kovaa nälkää, että vapaaehtoisesti söisin vuohenjuustosalaattia. Ja pystyn heittämällä olemaan viikon syömättä.

vaikka siinä on rosentteja?
Hieman ennen vappua laitoin korkin kiinni kokonaan. Eron jälkeen kun rosentit ovat maistuneet turhankin hyvin. Mutta vain oluen muodossa. Kirkkaat ja jallu toki menee kans. Mutta viini kertakaikkiaan ei ole meikäläiselle tehtyä.
Aikanaan reissuhommissa eurooppalaiset kollegat hetken ihmettelivät, kun meikäläinen tilasi ruokajuomaksi vettä tai olutta, eikä tosiaankaan suostunut juomaan viiniä. Nopeasti tottuivat.

Hieman ennen vappua laitoin korkin kiinni kokonaan. Eron jälkeen kun rosentit ovat maistuneet turhankin hyvin. Mutta vain oluen muodossa. Kirkkaat ja jallu toki menee kans. Mutta viini kertakaikkiaan ei ole meikäläiselle tehtyä.
Aikanaan reissuhommissa eurooppalaiset kollegat hetken ihmettelivät, kun meikäläinen tilasi ruokajuomaksi vettä tai olutta, eikä tosiaankaan suostunut juomaan viiniä. Nopeasti tottuivat.
viinithän on just parhaita juomia (varsinkin kuohu-) mutta makunsa kullakin sano kissa kun ...

kahvikirahvi
Paljonko poltat päivässä? Tai poltit... Vai lopetitko? :D oon ollut palstalta liikaa poissa.
En oo vielä lopettanut, mutta lopetan kunhan tupakat loppuu. Mä oon jännä tupakoitsija kun en pysty vähentämään, mutta pystyn olemaan polttamatta päiviäkin, mikäli ei ole tupakkaa. Niin mulle ainoa vaihtoehto on lopettaa sitten kertaheitolla, kun oon niin onnekas etten saa vieroitusoireita.

En oo vielä lopettanut, mutta lopetan kunhan tupakat loppuu. Mä oon jännä tupakoitsija kun en pysty vähentämään, mutta pystyn olemaan polttamatta päiviäkin, mikäli ei ole tupakkaa. Niin mulle ainoa vaihtoehto on lopettaa sitten kertaheitolla, kun oon niin onnekas etten saa vieroitusoireita.

kertaheitolla vaan, niin mun pappakin teki 80 vuotiaana poltettuaan yli 60v

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä