[QUOTE="vieras";28669590]mitä jos aloittaisit käyttäytymällä ensin itse hyvin, ehkä penskasikin sen JOSKUS oppivat

[/QUOTE]
Ei olisi ehkä tarvinnu kiroilla,mut mua oikeasti ottaa päähän tuollaiset kyttärikauppiaat. Ja tuo,et hän käy ohjaamassa lapset leikkipaikalle. Voi perhana. Eihän hänellä ole oikeutta alkaa ketään ohjailemaan aikka olisi kuinka hänen kauppansa. Kävikö muuten ilmi,et onko hänen vai onko vaan kauppias?
Tässähän käy ihan selvästi ilmi,et tää kaupan täti oikee kyttää näitä lapsia ja en yhtään ihmettele, et lapset ja lasten vanhemmat näin tekee jos kokoajan on kyylä vieressä.
Ihan varmasti sitä kaupan tätitä vielä oikein kiusataan ja ärsytetään tämän takia.
Sanoihan hän tuolla aikaisemmin,et miten nämä kaikki hänen kauppaansa on ängenneet ku täällä kutenkin ollaan hänen kanssa samaa mieltä suurimmalta osalta. Niin miksiköhän
Vois tää kt mennä itseensä ja mitettiä hetken,et onko ala ihan oikea tai voisi oikeasti laittaa sen lapitla kielletty-kyltin ovelle.
Missähän tällainen kyylä kaupan täti oikein mahtaa majailla ja mikä on kaupan nimi?
ja tiedoksi kaikille. Itse en tykkää siitä,että lapset pörrää ympäri kauppaa, availee paketteja tai sotkee. Mutta lapsillakin on oikeus kävellä siellä kaupassa vapaasti