mitä sanotte arvon naiset?

• Viestiketjun aloittaja "epävarma"
  • Ensimmäinen viesti
"epävarma"
Nyt on herännyt ne kuuluisat naisen vaistot toisesta naisesta!
Eli mies on ollut "outo", vaisu ja vihainen muutaman kk ajan. Ei vastaa puhelimeen ollessaan kavereilla viesteihin kyllä. Puhuu usein parvekkeella. Syyttää minua pettämisestä? (näin ei todellakaan ole)
Viikonloppuisin töissä/tai kavereiden kanssa. Parina iltana nukahtanut muka sohvalle, telkkarin on kyllä sammuttanut ennen nukahtamista. Eilen yöllä oli lähössä "yksi" yhdelle baariin noin 23.30 aikaan. Tänään töihin menossa. Olin itse jo nukkumassa mutta heräsin kun etsi vaatteitaan!
Ei kiinnostu seksistä.

Joten eikö merkit ole selvät, kysyessä suuttuu ja alkaa syyttelemään minua!
Millä saan varman tiedon!?

"vieras"
[QUOTE="epävarma";28658396]
Millä saan varman tiedon!?[/QUOTE]

Jatka syyttelyä ja epäilyä, niin kyllä mies ennen pitkää käyttäytyy niin kuin häneltä odotetaan.

Miksi soittelet miehelle, kun hän kavereillaan?
Eikö sinulla ole koskaa asiaa miehellesi? Esim. Millon tulee? Tai jotain muuta vastaavaa? :D
En mä nyt koko ajan sille soita..[/QUOTE]

Mies on kavereillaan ehkä 3-4 kk välein, oon vältelly häiriköimästä häntä sillo. Ihmettelisin, jos mies soittelis perääni itse ollessani kavereideni seurassa; tuun ku tuun. Asiaahan minulla on miehelleni paljonkin, mutta jos se ei ole tyyliin "vedet meni", niin ehtii se oottaa.

Mies on kavereillaan ehkä 3-4 kk välein, oon vältelly häiriköimästä häntä sillo. Ihmettelisin, jos mies soittelis perääni itse ollessani kavereideni seurassa; tuun ku tuun. Asiaahan minulla on miehelleni paljonkin, mutta jos se ei ole tyyliin "vedet meni", niin ehtii se oottaa.
No kai se nyt VÄHÄN eri asia on, jos mies käy kaverin luona kolme kertaa vuodessa, kuin jos mies käy kaverin luona useamman kertaa viikossa?

Ehkä ap:kin voisi olla soittamatta miehelleen, jos mies kävisi 3-4kk välein kavereiden luona...mutta jos käy viikoittain, kenties useammankin kertaa, niin ehkäpä silloin saattaa tulla tilanne jos toinenkin, jolloin se mies olisi kiva saada päivän aikana kiinni.

Eikä kaikki näe sitä mitenkään negatiivisenä asiana. Kyllä mun mies saa mulle soitella, kun en ole kotona, vaan kavereiden luona. Todennäköisesti asia ei ole mikään "vedet meni"-kiireellisyysluokkaa, mutta kyllä mulle saa pienemmänkin asian perään soitella.

"Eee"
Itse en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta, jos luottamus on jo mennyt noin huonoksi kuin teillä. Ei siihen tarvita mitään näyttöä, että saa erota. Se on ihan sillä selvä, että ilmoitat, että susta ei tunnu nyt hyvältä tässä suhteessa, joten sommoro.

Mutta kun kysyit, että millä saat varman tiedon, niin todennäköisesti ainoa toimiva tapa olisi pistää joku tuttusi varjostamaan miestäsi, kun lähtee liikenteeseen. Yksityisetsiviäkin on, mutta maksaa varmaan ihan kivasti.

"epävarma"
Hän kun käy joka viikonloppu kavereillaan ja töiden jälkeen.. Minusta minulla on oikeus soittaa ja kysyä missä hän on? Kun yleensä ovesta lähtiessä ei ilmota tai töiden jälkeen kerro menevänsä? :/ja siis tässä oli se oudointa että miksi heti viestiin vastaa? Ja usein sanoo että ei huomannu soittoa mutta viestin kyllä :/

Outoa miksi takerruit tähän..? :D

"akka"
Vieraissa tuo selkeesti käy.Mitään ei tule myöntämään ennenko jää rysän päältä kiinni.
Kyttäät nii että nukkuu varmasti ja tsekkaat puhelimesta viestit,soitetut puhelut ja vastaanotetut puhelut ni saat vastauksen minkä jo tiedät.
Aina kun käytös alkaa äkillisesti muuttua niin siihen puoliso kyllä reagoi.Pettäjä vaan itse luulee ettei hänestä mitään huomaa mutta merkit on helposti luettavissa.

"vieras"
Voisiko miehen muuttunut käytös johtua siitä, että hän haluaakin muuttaa sinua? Että sen kerran kun on jossakin ja asiat on muutenkin jo teidän kesken sovittu lopettaisit soittamasta enää perään? Tai et jankkaisi viidettäkymmenettä kertaa saman viikon aikana "onko sulla joku toinen?".

Toisen muuttunut käytös voi joskus olla silkkaa kyllästymistä siihen, miten häntä kohdellaan.

"epävarma"
[QUOTE="akka";28658560]Vieraissa tuo selkeesti käy.Mitään ei tule myöntämään ennenko jää rysän päältä kiinni.
Kyttäät nii että nukkuu varmasti ja tsekkaat puhelimesta viestit,soitetut puhelut ja vastaanotetut puhelut ni saat vastauksen minkä jo tiedät.
Aina kun käytös alkaa äkillisesti muuttua niin siihen puoliso kyllä reagoi.Pettäjä vaan itse luulee ettei hänestä mitään huomaa mutta merkit on helposti luettavissa.[/QUOTE]

Puhelin on aina öisin kiinni ja suhkussa mukana?!
Ja musta on outoa että hän syyttää mua joka käänteessä, eikö se niin mee että jos on omallatunnolla jotain koittaa syyllistää toisia?

:( ap

kyllä mä ainakin saan miehelle soittaa ihan koska vaan. oli kaveillaan, harrastamas tai töis. asutaan sen verta korves et monesti soitan et tuo kaupasta sitä ja tätä ku tuut. tai jos oot myöhään ni teidän et haen itse. jos mies on jossain ja soitan ni eka kysyn et ootko pitkään, kerkiätkö kauppaan vai meenkö itte. turhaan en viitti lähteä kauppaan ajaan jos toinen on kotiin tulos vartin päästä ja ohi ajaa.

wut
Mitä AP tässä nyt enää sitten kaipaa? Näyttäisi, että hän on päättänyt miehen pettävän. Ei sitä 100% varmaa vastausta täältä palstalta ainakaan saa.

Tuntuu joskus, että kysytään pettääköhän mies vaikka nähtäisiin miehen panevan vierasta keskellä kirkasta päivää. Olikohan se varmasti sisällä?

"epävarma"
Mitä AP tässä nyt enää sitten kaipaa? Näyttäisi, että hän on päättänyt miehen pettävän. Ei sitä 100% varmaa vastausta täältä palstalta ainakaan saa.

Tuntuu joskus, että kysytään pettääköhän mies vaikka nähtäisiin miehen panevan vierasta keskellä kirkasta päivää. Olikohan se varmasti sisällä?
Niin siis ihan ns vertaistukea, jos jollain olisi saman moisia kokemuksia yms.
Tai millä saada varmuus asioihin...

"akka"
[QUOTE="epävarma";28658598]Puhelin on aina öisin kiinni ja suhkussa mukana?!
Ja musta on outoa että hän syyttää mua joka käänteessä, eikö se niin mee että jos on omallatunnolla jotain koittaa syyllistää toisia?

:( ap[/QUOTE]

Juuri näin se menee.

ei jumalauta
[QUOTE="akka";28658560]Vieraissa tuo selkeesti käy.Mitään ei tule myöntämään ennenko jää rysän päältä kiinni.
Aina kun käytös alkaa äkillisesti muuttua niin siihen puoliso kyllä reagoi.Pettäjä vaan itse luulee ettei hänestä mitään huomaa mutta merkit on helposti luettavissa.[/QUOTE]:LOL:

Kuules nyt, aikuisella ihmisellä ei ole MITÄÄN asiaa toisen aikuisen ihmisen puhelimeen eikä lompakolle ilman lupaa. Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen ja omiin juttuihin, toisin kuin palstaämmä luulee.

wut
[QUOTE="epävarma";28658697]Niin siis ihan ns vertaistukea, jos jollain olisi saman moisia kokemuksia yms.
Tai millä saada varmuus asioihin...[/QUOTE]

Saat varmuuden vain, jos mies myöntää tai saat kiinni rysänpäältä.

Ihminen voi myös tietoisesti tehdä elämässään muutoksia. Minäkin olen tehnyt ja muuttunut. Silti en ole pettänyt vaimoani.

• Tykkää
Reactions: __Maarit__
"epävarma"
Saat varmuuden vain, jos mies myöntää tai saat kiinni rysänpäältä.

Ihminen voi myös tietoisesti tehdä elämässään muutoksia. Minäkin olen tehnyt ja muuttunut. Silti en ole pettänyt vaimoani.
Olisi mukava tietää mitem muutit? Tuskin tällä tavoin? :)

Niin olenhan toki kysynyt suoraan mutta vastaus on suunnillen: haosta vittu! Mitäköhän sä tääl himas teet?

"jep"
:LOL:

Kuules nyt, aikuisella ihmisellä ei ole MITÄÄN asiaa toisen aikuisen ihmisen puhelimeen eikä lompakolle ilman lupaa. Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen ja omiin juttuihin, toisin kuin palstaämmä luulee.
jaa - meillä on perheessä oikeus koskea toisen puhelimeen tahi avata kirjeet tms. Se on mahdollista silloin kun luotto pelaa ja kummallakin puhtaat jauhot pussissa.

Naapurin Tanjalla ei ole oikeutta koskea mun kirjeisiin tai puhelimiin. Mutta mun elämäni tärkeimmällä ihmisellä tietenkin on. Mihin tarvitset hyvässä suhteessa yksityisyyttä? Ja ei. Älä sekoita tätä siihen ettei voisi olla omia juttuja tahi omaa aikaa. ei vaan ole salattavaa, silloin kaikki voi olla läpinäkyvää.

"epävarma"
[QUOTE="jep";28658812]jaa - meillä on perheessä oikeus koskea toisen puhelimeen tahi avata kirjeet tms. Se on mahdollista silloin kun luotto pelaa ja kummallakin puhtaat jauhot pussissa.

Naapurin Tanjalla ei ole oikeutta koskea mun kirjeisiin tai puhelimiin. Mutta mun elämäni tärkeimmällä ihmisellä tietenkin on. Mihin tarvitset hyvässä suhteessa yksityisyyttä? Ja ei. Älä sekoita tätä siihen ettei voisi olla omia juttuja tahi omaa aikaa. ei vaan ole salattavaa, silloin kaikki voi olla läpinäkyvää.[/QUOTE]

Näin se minuatakin on jos on yhdessä sovittu että näin saa toimia.. Ei minua henk.koht haittaa jos mies katsoo puhelintani tai kirjeitä(laskujani)
Voin jättää puhelimen kotiin pöydälle, ei siellä salattavaa ole. :)

wut
[QUOTE="epävarma";28658792]Olisi mukava tietää mitem muutit? Tuskin tällä tavoin? :)

Niin olenhan toki kysynyt suoraan mutta vastaus on suunnillen: haosta vittu! Mitäköhän sä tääl himas teet?[/QUOTE]

Hain omaa aikaa, omaa rauhaa, itsenäistin itseäni tietoisesti. Olin liian paljon kiinni vaimossa ja hän minussa. Elämä oli arkistunut, mikään ei ollut enää mitään. Muutoksessa kiinnitin huomiota myös itseeni. Ryhdyin pitämään itsestäni enemmän huolta, vaihdoin oikeastaan koko ruokavalioni uuteen ja ryhdyin lenkkeilemään enemmän. Kiinnitin myös huomiota pukeutumiseeni.

Selvät merkit eikö totta? Puhelintani en tosin peitellyt, FB on auki koneellani 24/7. En tiedä kyttääkö vaimo. Jos kyttää niin hyvää matskua on saanut lukea.

"jep"
[QUOTE="epävarma";28658828]Näin se minuatakin on jos on yhdessä sovittu että näin saa toimia.. Ei minua henk.koht haittaa jos mies katsoo puhelintani tai kirjeitä(laskujani)
Voin jättää puhelimen kotiin pöydälle, ei siellä salattavaa ole. :)[/QUOTE]

Näin juurikin. Mun ystävät kyllä soittaa jos on sellaista asiaa josta haluavat minulle jutella kun toiset aina perustelee sitä että tekstareilla lähetetään ystäville niiiiiin henkilökohtaisia asioita.

Tää yksityisyyden korostaminen on mennyt aivan liian pitkälle. Jos meinaa että parisuhde toimii on toinen pääsettävä oikeasti sisään, ja unohdettava se oman yksityisyyden korostus. Se kuuluu yksin eläjille ja koskee ulkopuolisia. Puoliso ei ole ulkopuolinen vaan kiinteä osa omaa elämää. Osa minuutta.

"akka"
[QUOTE="epävarma";28658828]Näin se minuatakin on jos on yhdessä sovittu että näin saa toimia.. Ei minua henk.koht haittaa jos mies katsoo puhelintani tai kirjeitä(laskujani)
Voin jättää puhelimen kotiin pöydälle, ei siellä salattavaa ole. :)[/QUOTE]

Kun sitä puhelinta pitää niin paljon vahtia että se on otettava suihkuunkin mukaan ja sulkea yöksi tai kun pitää istua tietokoneella ja vahtia ettei akka vaan tule samaan huoneeseen tai sivut sulkeutuu salamana jos niin käy ja koneesta aletaan poistamaan sivuhistoriaa niin tiedän kokemuksesta että mies käy silloin vieraissa.
Eikä siihen tarvita mieheltä kuin yksi ainoa kerta että unohtaa poistaa sen sivuhistorian niin käry käy.
Lisääntyneet treenit,lisääntyneet kaveritapaamiset ja tolkuttomat raivarit kun kysyt missä on ollut ja syyttelyt niin ei hyvältä näytä.

Yhteistyössä