Koska voin ottaa seuraavan särkylääkkeen (eri merkkisen) ?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen ottanut aamulla klo 6 ja päivällä klo 12 Ponstan forte -särkylääkettä, joka kuitenkin tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. Nyt otin Panadolia 500mg, mutta ei tämäkään auta. Kuinka monen tunnin päästä voisin ottaa Miranaxin, jonka tiedän auttavan näihin kipuihin?

Eli olet ottanut tulehduskipulääkettä tunti sitten ja parasetamolia hiljattain. Voi olla, ettei niiden vaikutus ole alkanut vielä. Varmaan kuuden maissa illalla voisit ottaa seuraavan kerran tulehduskipulääkettä.

"vieras"
[QUOTE="Sadie";28658454]Ja et voinu ottaa sitä Miranaxia heti, jos kerta tiedät sen auttavan..? Aha.[/QUOTE]

Miranaxista minulle tulee sivuvaikutuksia, joten lääkäri vaihtoi miranaxin tuohon ponstan forteen. Että siksi otin tätä uutta lääkettä. Enpä arvannut että se on säryn kannalta sama kuin karkkia söisi.

"vieras"
Eli olet ottanut tulehduskipulääkettä tunti sitten ja parasetamolia hiljattain. Voi olla, ettei niiden vaikutus ole alkanut vielä. Varmaan kuuden maissa illalla voisit ottaa seuraavan kerran tulehduskipulääkettä.
Jos en ota sitä ponstan fortea enää, niin voinko ottaa vaikka tuossa muutaman tunnin päästä uuden panadolin ja sitten kuudelta aloittaa miranaxin? Onkohan turvallista?

"Sadie"
[QUOTE="vieras";28658484]Miranaxista minulle tulee sivuvaikutuksia, joten lääkäri vaihtoi miranaxin tuohon ponstan forteen. Että siksi otin tätä uutta lääkettä. Enpä arvannut että se on säryn kannalta sama kuin karkkia söisi.[/QUOTE]

Miksi sitten aiot vieläkin ottaa sitä Miranaxia jos siitä tulee sivuvaikutuksia?

"vieras"
[QUOTE="Sadie";28658505]Miksi sitten aiot vieläkin ottaa sitä Miranaxia jos siitä tulee sivuvaikutuksia?[/QUOTE]

No kivuistako tässä pitäisi kärsiä? En kai minä sitä ottaisi, jos ei sattuisi!

[QUOTE="vieras";28658495]Jos en ota sitä ponstan fortea enää, niin voinko ottaa vaikka tuossa muutaman tunnin päästä uuden panadolin ja sitten kuudelta aloittaa miranaxin? Onkohan turvallista?[/QUOTE]

No ei se ainakaan aivan holtitonta lääkkeidenkäyttöä olisi, jollei samaa rataa jatka päivätolkulla.

"Sadie"
[QUOTE="vieras";28658524]No kivuistako tässä pitäisi kärsiä? En kai minä sitä ottaisi, jos ei sattuisi![/QUOTE]

Ajattelin vain, että kuinka turvallista sitä on ottaa, kun kerta jo sivuvaikutuksia ilmennyt.. Mutta anteeksi suuresti typerät kysymykseni!!

"vieras"
[QUOTE="Sadie";28658534]Ajattelin vain, että kuinka turvallista sitä on ottaa, kun kerta jo sivuvaikutuksia ilmennyt.. Mutta anteeksi suuresti typerät kysymykseni!![/QUOTE]

Jos on parempia ideoita niin saa kertoa

siitä vaan
Pari 500 mg Panadolia kerralla voi napata ainakin 3 kertaa päivässä ja sitten tulehduskipulääkkeet päälle. Ei se yksi nappi sinne tai tänne tuollaissa lääkkeissä merkitse mitään.

"vieraana"
Miranaxia ja panadolia voi ottaa yhtäaikaa ja panadolia 1000mg kerralla. Sitä en tiedä miten pitkä väli ponstan fortesta pitää olla miranaxiin. esim jos on ensin ottanu buranaa niin miranaxin voit ottaa sillon kun voisin ottaa seuraavan buranan. Miranaxia max. 2 tabl päivässä, jos olet ottanu jotain muuta tulehduskipulääkettä vain 1 miranax. nämä ohjeet olen saanu lääkäriltä omiin kipuihini.

Yhteistyössä