Onko teidän kaikkien miehet posliineja?

• Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
Kyseliä
Jos ei ole niin miten voitte ottaa suihin kun karvoihin on pinttynyt hirveä katku? Onko kainalot miehellä posliinina? Jos ei niin huudatteko miehelle naama valkoisena, että nyt vittu aja karvasi kun haiset aina vaan?

Viitaten pariin ketjuun jossa kuulemma naisen värkit haisee rämerotalta karvojen kanssa, mutta posliinina kaikki on niin siistiä. (vaikka siis nahkaräpylässä se bakteerien pesä oikeasti on)

Sushi3
Ei oo... Mies on aikas karvainen, saisi käydä jossain koko vahauksessa vähän väliä :D ja musta miehellä kyl saa rinta-ja kainalokarvat olla! En mä mitään poikaa halua vaan miehen ;) alapäästä siistii hänkin... Ei mee suuhun...

Ja kyl musta on vähän eri asia naisen kuin miehen karvat :) jokainen tyylillään, ei pitäs silti ketään muuta häiritä jos mä ajan kaikki. Niinku Muakaan ei häiritse jos joku muu ei aja :D

"ffff"
Mun miehellä on kaikki karvat tallella. Mun mielestä olis oksettavaa jos mies vetäis posliiniksi tai rupeais karvojansa siistimään. Miehellä kuuluu olla karvat.
Monen monta suihin ottoa takana päin enkä kertaakaan oo karvaa suuhuni saanut.
Itse olen ollut posliini sekä rämemajava.

"Mimosa"
Meillä mies siistii, eli ottaa karvoituksen ehkä 3-4cm pituiseksi. Ihan omasta tahdostaan sen tekee ja mulle ei ole mitään väliä. Itse olen ollut posliini jo ehkä 5v ja se on lähtenyt liikkeelle miehen pyynnöstä ja nyt haluan niin itsekin.

rur
Luojan kiitos ei ole posliini. Posliini miehellä tuo mieleen jonkun peräkamaripervon. vaihtoehto B olisi, että ies loukkaantuisi verisesti, kun minua alkaisi hymyilyttää. Karvallinen versio minun miehelleni, kiitos!

Saahan sitä vaikka saksia siistimmäksi, mutta ei ajella kaljuksi.

rur
[QUOTE="vieras";28656207]Sakset ja siisti ei kuulu samaan lauseeseen alapään karvoituksesta puhuttaessa. Sasksilla ei saa aikaan kuin kutisevan piikkipensaikon.[/QUOTE]

Älä nyt mitään kolmen millin sänkeä niillä leikkaa.

rur
[QUOTE="vieras";28656296]Se on ihan sama vaikka niillä leikkaisi neljän sentin sängen, niin tuloksena on kutiseva piikkipensaikko, koska leikattu karvan pää on jäykempi kuin "käytössä kulunut".[/QUOTE]

Mahtaa olla kiinni karvan laadusta? Mun nyt on helppo huudella, kun mulla itsellä on niin hento karvankasvu koko kropassa.Mun karvoistani ei saisi piikkisiä tekemälläkään.

"ruby"
Ei todellakaan ole posliini, vaan miehinen mies kaikkine alapääkarvoineen ja rinta- ja kainalokarvoineen. Minusta miesten karvojen leikkelyt ja ajelut on jotenkin niin naismaista, että en todellakaan haluaisi oman mieheni sitä harrastavan!

"Tietäjä"
Häpykarvat ja kainalokarvat eivät ole miesten juttu vaan aikuisten, eli siinä mielessä hullua että pillukarvoja ei pidetä naisellisina. Onhan se kaunis naiseuden tunnusmerkki, broisku on jotenkin niin olematon.

[QUOTE="ruby";28656335]Ei todellakaan ole posliini, vaan miehinen mies kaikkine alapääkarvoineen ja rinta- ja kainalokarvoineen. Minusta miesten karvojen leikkelyt ja ajelut on jotenkin niin naismaista, että en todellakaan haluaisi oman mieheni sitä harrastavan![/QUOTE]

"aatami"
[QUOTE="vieras";28655951]yhdelläkään miehellä en ole nähnyt että itse munassa karvat kasvais...[/QUOTE]

Mulla kasvaa varressa muutamia. Voin näyttää, oikein hienoja.

errääs
[QUOTE="ruby";28656335]Ei todellakaan ole posliini, vaan miehinen mies kaikkine alapääkarvoineen ja rinta- ja kainalokarvoineen. Minusta miesten karvojen leikkelyt ja ajelut on jotenkin niin naismaista, että en todellakaan haluaisi oman mieheni sitä harrastavan![/QUOTE]

Komppaan ihan täysillä tätä.

Yhteistyössä