Hupsu tinku, sehän ois vaan hyvä asia! Mieti mikä säästö ku pikkarit tekis lisää pikkareita, tarttis ostaa enää.mut eikai siitä voi sitten raskaaks tulla kun ne housut on samas kasas:O
Hupsu tinku, sehän ois vaan hyvä asia! Mieti mikä säästö ku pikkarit tekis lisää pikkareita, tarttis ostaa enää.mut eikai siitä voi sitten raskaaks tulla kun ne housut on samas kasas:O
millaset pökät ne sitten on?*lähtee googlaamaan* bokserit miehellä on kyllä niin varsinkin jos peba on sellanen namis.Tilaat B. Bannerin verkkokaupasta semmoset violetit bokserit, tai vaikka useammatkin.
...kele kun en osaa käyttää näit ominaisuuksia.Tilaat B. Bannerin verkkokaupasta semmoset violetit bokserit, tai vaikka useammatkin.
mä ehdotan mustia,ne on aina tyylikkäät mutta ei ikinä valkosia:xOnko tuo väri ihan ehdoton?
ei kait miehet muunlaisia lyhviä kalsaria piäkkään?millaset pökät ne sitten on?*lähtee googlaamaan* bokserit miehellä on kyllä niin varsinkin jos peba on sellanen namis.
En tiiä, ehkä se vaan sattuu oleen Brucen lemppari.Onko tuo väri ihan ehdoton?
ai nii,en mä hokannu yhtään*läpsii itteään kun oli tyhmä*Hupsu tinku, sehän ois vaan hyvä asia! Mieti mikä säästö ku pikkarit tekis lisää pikkareita, tarttis ostaa enää.
*avuliaana läpsäyttää tinkua persposkelle*ai nii,en mä hokannu yhtään*läpsii itteään kun oli tyhmä*
ei taida mynttoonille mahtua semmoset vauvapikkarit kuin viereen?Hupsu tinku, sehän ois vaan hyvä asia! Mieti mikä säästö ku pikkarit tekis lisää pikkareita, tarttis ostaa enää.
Tää tais olla oikean ostovinkin sijaan aavistuksen nörtti viittaus populaarikulttuuriin :ashamed:millaset pökät ne sitten on?*lähtee googlaamaan* bokserit miehellä on kyllä niin varsinkin jos peba on sellanen namis.
Hupsu ruutis, nehän kasvaa! Niille annetaan syötäväksi vähän vanhoja pyyhkeitä tms ja avot. Eihän ihmisen tai eläimen poikasetkaan jää pikkuisiksi.ei taida mynttoonille mahtua semmoset vauvapikkarit kuin viereen?
joo huomasin:stick:Tää tais olla oikean ostovinkin sijaan aavistuksen nörtti viittaus populaarikulttuuriin :ashamed:
ai niin :ashamed:Hupsu ruutis, nehän kasvaa! Niille annetaan syötäväksi vähän vanhoja pyyhkeitä tms ja avot. Eihän ihmisen tai eläimen poikasetkaan jää pikkuisiksi.
tyrkkää peppu pakastimeenÄäh, mie sulan...vaikka yritän olla valittamatta kun talvella valitan kans.: /
Tekis mieli juomista mutten jaksa liikkua tästä minnekään.
Tuosta kannattaa varmaan olla vaan tyytyväinenjoo huomasin:stick:
...mä en oo nörtti ni tiiä tommosii...saa huijata toista:'(
pääsit yllättään,aika tuju läpsy nyt on poski punanen*avuliaana läpsäyttää tinkua persposkelle*
*puhaltaa*pääsit yllättään,aika tuju läpsy nyt on poski punanen
Mä olen tota yrittänyt kahdenkympin seteleillä. Mutta vaikka olisivat kuinkapäin ja miten lähekkäin lompakossa, niin eivät suostu lisääntymään.Hupsu tinku, sehän ois vaan hyvä asia! Mieti mikä säästö ku pikkarit tekis lisää pikkareita, tarttis ostaa enää.
helpotti hiukan*puhaltaa*
jos ne onkin gay seteleitä?Mä olen tota yrittänyt kahdenkympin seteleillä. Mutta vaikka olisivat kuinkapäin ja miten lähekkäin lompakossa, niin eivät suostu lisääntymään.
Johtuneeko siitä, että setelini eivät ole käyneet häämatkalla Kreikassa?:kieh:
Vaihtuvuus on sen verran suurta, että luulis sopivankin parin joskus vastakkain sattuvan.jos ne onkin gay seteleitä?
:attn: Taivaan tulet pian :attn: