entäs kolikot? mistä niitä oikein tulee ja miten ne lisääntyy?Olen tätä miettinyt pitkään ja hartaasti ja tullut siihen päätelmään, että kyllä setelit käy meikäläisen lompakossa tekemässä temput, mutta poikiminen suoritetaan vasta pankkiholvissa.
entäs kolikot? mistä niitä oikein tulee ja miten ne lisääntyy?Olen tätä miettinyt pitkään ja hartaasti ja tullut siihen päätelmään, että kyllä setelit käy meikäläisen lompakossa tekemässä temput, mutta poikiminen suoritetaan vasta pankkiholvissa.
En mä ole ihan kaikkea vielä keksinyt.entäs kolikot? mistä niitä oikein tulee ja miten ne lisääntyy?
kerro sitten kun keksit,mä kovasti ihmettelen tätä asiaa et miten ne voi lisääntyyEn mä ole ihan kaikkea vielä keksinyt.
joo, mennäänSpoonbuddyyyyy!
Sun täytyy panna niitä säännöllisesti purkkiin, jos ne pistäis vaikka orgiat pystyyn ja sais uutta verta sinne niin eiköhän ne ala poikimaan. Mutta muista pitää niitä tarpeeksi kauan siellä.Olen tätä miettinyt pitkään ja hartaasti ja tullut siihen päätelmään, että kyllä setelit käy meikäläisen lompakossa tekemässä temput, mutta poikiminen suoritetaan vasta pankkiholvissa.
kylläpä ne mummot nyt kummittelee sulle,oot tainnu saada nyt elinikäsen trauman meijän täytyy keksiä sulle nyt joku muu ajatus,menee tää nukuksiminen ihan reisille muuten.joo, mennään
ethän paa mitään mummoja?
Ne lisääntyy ihan jokapaikassa, mutta vittumaisesti ne jättää kasvamasta viisi- ja kymmensenttisiä isommaksi :kieh:entäs kolikot? mistä niitä oikein tulee ja miten ne lisääntyy?
Paa sille yyvee jossa todistat ettei oo mummoja, niin eiköhän se taas uskaltaudu sun kanssa lusikkaan.kylläpä ne mummot nyt kummittelee sulle,oot tainnu saada nyt elinikäsen trauman meijän täytyy keksiä sulle nyt joku muu ajatus,menee tää nukuksiminen ihan reisille muuten.
Mutta kun tuleepi nälkä, niin on pakko käydä rahapurnukalla.:snotty:Sun täytyy panna niitä säännöllisesti purkkiin, jos ne pistäis vaikka orgiat pystyyn ja sais uutta verta sinne niin eiköhän ne ala poikimaan. Mutta muista pitää niitä tarpeeksi kauan siellä.
laita munalukko ja heitä avain jorpakkoonMutta kun tuleepi nälkä, niin on pakko käydä rahapurnukalla.:snotty:
:OPaa sille yyvee jossa todistat ettei oo mummoja, niin eiköhän se taas uskaltaudu sun kanssa lusikkaan.
mä uskon vakaasti, että sun mielikuvituksella varustettu nainen eksyttää mun ajatukset pois mummuista muutamassa kiimasessa tuokiossakylläpä ne mummot nyt kummittelee sulle,oot tainnu saada nyt elinikäsen trauman meijän täytyy keksiä sulle nyt joku muu ajatus,menee tää nukuksiminen ihan reisille muuten.
Mitä yhteistä on vävyllä ja ripulilla?kylläpä ne mummot nyt kummittelee sulle,oot tainnu saada nyt elinikäsen trauman meijän täytyy keksiä sulle nyt joku muu ajatus,menee tää nukuksiminen ihan reisille muuten.
meneppä tiiäMitä yhteistä on vävyllä ja ripulilla?
-molemmat tuppaavat tulemaan reisille.
Ei nälkä sillä konstilla lähde.laita munalukko ja heitä avain jorpakkoon
mut oot kuitenkin tullu.....reisille:xmas:meneppä tiiä
en oo ikinä tullu anopin reisille
mä uskon vakaasti, että sun mielikuvituksella varustettu nainen eksyttää mun ajatukset pois mummuista muutamassa kiimasessa tuokiossa
raaskitko sitten luopua siitä?Ei nälkä sillä konstilla lähde.
Mutta huolella ja vaalien kasvattamani kaljamaha voisi kutistua.
Etkä möhli. Huoli pois. Pitääkin olla inhimillinen eikä mikään kone.Mitä jos mie vaan rakastan miestäni liikaa ja olen hänelle liikaa, eikä hän kestä mua? Haluaisin niin kovasti olla täydellinen, koska hän ei ansaitse mitään sen vähempää, mutta sorrun inhimillisyyksiin joka hetki. Palvon ja jumaloin miestäni mutta pelkään, että möhlin kaiken.
Se on niin pieni ja söpö, että ei raaskisi. Pikemminkin on ongelmia sitä ylläpitää.raaskitko sitten luopua siitä?
tunnustan että nuorramiessä on joskus tullut parilla työnnöllä mutta ei nyt sentään reisillemut oot kuitenkin tullu.....reisille:xmas:
:ashamed:
Voiko kaljamaha olla samaan aikaan pieni ja söpö.. no jos se on pieni niin eikai siitä sitten tarvii luopua.kai sää ruokit sitä sitten hyvin?Se on niin pieni ja söpö, että ei raaskisi. Pikemminkin on ongelmia sitä ylläpitää.