The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
[QUOTE="isipappa";28652895]Montako tikkiä? Me muksuina kavereiden kanssa aina tikkipipin sattuessa kisattiin kenellä oli eniten.[/QUOTE]

Pienellä miehellä pieni leuka, niin yksi vain tarvittiin että saivat haavan kiinni. Mulla ei itellä tullut kuin yksi 5-tikin ompelu 3-luokalla, mutta sairaalassa olin niin kauan että net tikit kerettiin poistaa ennenkuin pääsi kavereille esittämään.

"isipappa"
Pienellä miehellä pieni leuka, niin yksi vain tarvittiin että saivat haavan kiinni. Mulla ei itellä tullut kuin yksi 5-tikin ompelu 3-luokalla, mutta sairaalassa olin niin kauan että net tikit kerettiin poistaa ennenkuin pääsi kavereille esittämään.
Plääh. Poika ei tuota montaa minuuttia edes muista, vaan viimeistään ensi viikolla vetää fillarillaan kahta kamalampaa krossia.

Aries 78
[QUOTE="isipappa";28652918]Plääh. Poika ei tuota montaa minuuttia edes muista, vaan viimeistään ensi viikolla vetää fillarillaan kahta kamalampaa krossia.[/QUOTE]

Ei tuo kauheasti arastellut täällä kotona hypätä pyörän selkään, Ei enään kauheasti arastele leukaa joten ei kipeä ole. Ei varmaan ainoa suomalainen miespuolinen jolla tikkejä juhannuksena tullut :)

[QUOTE="isipappa";28652918]Plääh. Poika ei tuota montaa minuuttia edes muista, vaan viimeistään ensi viikolla vetää fillarillaan kahta kamalampaa krossia.[/QUOTE]

Tämä tarina on tosi.=)

"pikku kalle"
Mies vei vaimonsa synnytykseen ja lääkäri sanoi, että hänellä on käytössä uusi kone, joka siirtää osan rouvan tuskasta tulevaan isään helpottaen näin synnytystä. Mies tietysti suostui ja lääkäri asensi kymmenen prosenttia synnyttäjän tuskasta mieheen. Ei tuntunut missään. Kaksikymmentä prosenttia. Mies oli aivan rentona. Lääkäri väänsi säädintä ja laittoi koneen viiteenkymmeneen prosenttiin, ja sitten sataan. Nainen synnytti, ja mies voi hyvin! Onnellinen perhe ajoi taksilla kotiin, ja kotiovella makasi posteljooni kuolleena!

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä