tuun ihan justiinsaei muutaku hyvää yötä nussukat:kiss: ja unikaveri pinkaskoon pian perästäpäin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin
*Lääh* - hauskat kuvat - Naurunappula
mutta en kumminkaan liian pian
tuun ihan justiinsaei muutaku hyvää yötä nussukat:kiss: ja unikaveri pinkaskoon pian perästäpäin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin
*Lääh* - hauskat kuvat - Naurunappula
*mmm* -> menin jotuun ihan justiinsa
mutta en kumminkaan liian pian
Olisin veikannu itteäni, mutta kun se puhu hyvästä pebasta niin epäilenpä että ruutis on käyny vieraissa lusikoimassa.Mää edes omista mummokalsareita...kenen kanssa oot lusikoinnut?!:O :'(
Sulla on harvinaisen hyvä percbualiOlisin veikannu itteäni, mutta kun se puhu hyvästä pebasta niin epäilenpä että ruutis on käyny vieraissa lusikoimassa.
AijjajjaiJahas Juhannuksesta selvitty, vain yhdet tikit tuli.. 4v oli äidillään kaatunut pyörällä ja lyönyt leukansa asfalttiin niin että pitänyt tikata : /
Tänään vaihoin pojalle haavalaput ja panin uudet teipit samalla kun puhdistin leuan, juteltiin tuosta enemmänkin niin oli kuulemma äiti vanhimman pojan kanssa sisällä netistä kattomassa Lego peliä tms..Aijjajjai
Montako tikkiä? Me muksuina kavereiden kanssa aina tikkipipin sattuessa kisattiin kenellä oli eniten.Jahas Juhannuksesta selvitty, vain yhdet tikit tuli.. 4v oli äidillään kaatunut pyörällä ja lyönyt leukansa asfalttiin niin että pitänyt tikata : /
Täng juu muru :kiss: Mutta kamera vääristää.Sulla on harvinaisen hyvä percbuali
Plääh. Poika ei tuota montaa minuuttia edes muista, vaan viimeistään ensi viikolla vetää fillarillaan kahta kamalampaa krossia.Pienellä miehellä pieni leuka, niin yksi vain tarvittiin että saivat haavan kiinni. Mulla ei itellä tullut kuin yksi 5-tikin ompelu 3-luokalla, mutta sairaalassa olin niin kauan että net tikit kerettiin poistaa ennenkuin pääsi kavereille esittämään.
ihana
oli kyllä nihkeän kostean kuuma ilma tänäänMutta, ompa nihkee olo..taijan heittää vaatteet veks ja köllähtää tonne sänkyyn tuulettimen ääreen Öitä siis! :wave:
Joko tolleen tai sitten ketarat kohti kattoa!ihana
juu, niin onmun mielestä viestit on parempi tapa hoitaa yhteyksiä kuin puhelut
Jos isäänsä tulee niin kokeilee uudelleen..Tämä tarina on tosi.=)
:heart:
Eikä...mirrikuume nousee taasJoko tolleen tai sitten ketarat kohti kattoa!
Hassu kissa
Mä olen nähnyt oravan tässä kesällä rähmällään, Sillä oli koivet sivulle päin. Ei se kipeä ollut kun vaihto paikkaa jos meni liian lähelleihana
niinhän se on joten lähden nukkuun, öitä kaikille :kiss: :wave:Kauhia väsy. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Et ole vielä kissaa hommannut?Eikä...mirrikuume nousee taas