"isipappa"
Mitä tapahtui naiselle, joka nukkui joka yö piiitkässä Nanson yöpaidassa?...silläkö sä olit vetänyt ne mummot päälle?
-Ei Mitään! ;-)
Mitä tapahtui naiselle, joka nukkui joka yö piiitkässä Nanson yöpaidassa?...silläkö sä olit vetänyt ne mummot päälle?
en kyllä yhtään tiedä mistä joriset kun ei mulla ole niitä mummokalsareita tuu vaikka tarkastaa. mitäköhän se kertoo musta tai oikeestaan susta et näät jotain mummokalsariunia...silläkö sä olit vetänyt ne mummot päälle?
en halua ajatella tätä vaihtoehtoa yhtään tämän pidemmälle :ashamed:...mitäköhän se kertoo...tai oikeestaan susta et näät jotain mummokalsariunia
nanso ei estä käpälöintiä eikä oikeestaan juuri muutakaan :saint:no se nukkui hyvin kun kukaan ei käpälöinyt ja sillä oli lämmin
tuu lusikkaan niin koitetaan selvitä tästä järkytyksestä yhessä:heart:en halua ajatella tätä vaihtoehtoa yhtään tämän pidemmälle :ashamed:
mulla on ehkä mummukalsongikatarri?
koita uudelleen! mirristä jo kaivannuki uusia kuvia.Prkl, aijaa jumittaa. Olisin laittanu mirristä kuvan tosi erikoisessa asennossa.
ei sit mitään mummoja?tuu lusikkaan niin koitetaan selvitä tästä järkytyksestä yhessä:heart:
jaa,no enpä tiedä kun ei kuulu nansot mun vaatekokoelmaan niin vaikee sanoananso ei estä käpälöintiä eikä oikeestaan juuri muutakaan :saint:
ei mummoja kun en omista. ihan naturel vaan:xmas:ei sit mitään mummoja?
no mä tiedän :kieh:jaa,no enpä tiedä kun ei kuulu nansot mun vaatekokoelmaan niin vaikee sanoa
voih....:hug:no mä tiedän :kieh:
no siinä tapauksessa sanon että its ö diilei mummoja kun en omista. ihan naturel vaan:xmas:
jos mirri luulee olevansa koira mut mirrithän on kyl notkeita.
katoppako nanson helmat kuorii vyötärölle murto-osalla siitä ajasta mitä kestää pikkareiden riisuminenvoih....:hug:
mut jos ei näitä ole niin ei oo mitään ongelmaa ja toiminta valmius on heti käsilläkatoppako nanson helmat kuorii vyötärölle murto-osalla siitä ajasta mitä kestää pikkareiden riisuminen
joko sitten lähetään*haukottelee* vai jäätkö vielä kattelee lissukan mirriäno siinä tapauksessa sanon että its ö diil
no Eevan asu tai riittävän lyhyt yöpi on tietysti aina parasmut jos ei näitä ole niin ei oo mitään ongelmaa ja toiminta valmius on heti käsillä
mirrejä on nyt kateltu rittävästijoko sitten lähetään*haukottelee* vai jäätkö vielä kattelee lissukan mirriä
hidas riisuminenkin on kyllä aika... No joo ehkä se on nyt sit nukkuma aika menee jutut taas ihan levottomiksi ja sitten sängyssä rupee taas kiukuttaa:kieh:no Eevan asu tai riittävän lyhyt yöpi on tietysti aina paras
Illan ratoksi mieeleeni juolahti vanha mummopikkarijuttu:katoppako nanson helmat kuorii vyötärölle murto-osalla siitä ajasta mitä kestää pikkareiden riisuminen