The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
5-6 krt per päivä soi mun oma käntsä, lisäks vastaan töissä lankapuhelimeen ehkä 10 krt päivässä
Sä oot vissiin duunihommat aika lailla siirtänyt sähköiseen maailmaan? Mulla soi puhelin ihan ihmeellisistä numeroista (nimenomaan kännykkä, lankaa en enää käytä) monta kertaa päivässä + sitten normaalit arkipuhelut.
Mä oon yrittänyt pyrkiä siihen, että sanon puhelimessa, jos joku kyselee jotain, notta antaa sähköpostiosoitteensa, niin laitan sinne lisäinfoa, tai jos joku kyselee jotain, käsken laittaa sähköpostia.
Silti niin moni tuntuu itsepintaisesti soittelevan.

Sä oot vissiin duunihommat aika lailla siirtänyt sähköiseen maailmaan? Mulla soi puhelin ihan ihmeellisistä numeroista (nimenomaan kännykkä, lankaa en enää käytä) monta kertaa päivässä + sitten normaalit arkipuhelut.
Mä oon yrittänyt pyrkiä siihen, että sanon puhelimessa, jos joku kyselee jotain, notta antaa sähköpostiosoitteensa, niin laitan sinne lisäinfoa, tai jos joku kyselee jotain, käsken laittaa sähköpostia.
Silti niin moni tuntuu itsepintaisesti soittelevan.
suurin osa kontakteista tulee tosiaan iimeiliin, eihän puhelimella enää yleensä saa ketään kiinni kun jengi istuu 8-16 paltsuissa

IhanaValo
Iltaa ! Kuinka paljon teillä söi puhelin päivässä? Mä olen alkanut ottamaan sen asenteen, että pidän sitä iltasin ja vapaapäivinä äänettömällä.
Kyllähän siinä vastaaja laulaa, mutta onpahan siitäkin jotain hyötyä. :D
Miun puhelin ei turhia pirise..yleensä lehtimyyjät soittelee 0-2 kertaa/pvä..joskus joku muu randomihenkilö. Muun yhteydenpidon yleensä hoidan tekstareilla tai skypessä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä