5-6 krt per päivä soi mun oma käntsä, lisäks vastaan töissä lankapuhelimeen ehkä 10 krt päivässäIltaa ! Kuinka paljon teillä söi puhelin päivässä? Mä olen alkanut ottamaan sen asenteen, että pidän sitä iltasin ja vapaapäivinä äänettömällä.
Kyllähän siinä vastaaja laulaa, mutta onpahan siitäkin jotain hyötyä.
tulee tosta mieleen että sanon meidän lusikointisopimuksen irti jos et heitä häröilemästä mun unissa
Mää edes omista mummokalsareita...kenen kanssa oot lusikoinnut?!:O :'(tulee tosta mieleen että sanon meidän lusikointisopimuksen irti jos et heitä häröilemästä mun unissa
mennä yönä sulla oli päällä semmoset mummoalkkarit vaikka mun muistin mukaan sopparissa kielletään aluhousut
no ainaki luulin sitä sinuks, sulla oli muuten siinä unessa tosi hyvä pebaMää edes omista mummokalsareita...kenen kanssa oot lusikoinnut?!:O :'(
Sä oot vissiin duunihommat aika lailla siirtänyt sähköiseen maailmaan? Mulla soi puhelin ihan ihmeellisistä numeroista (nimenomaan kännykkä, lankaa en enää käytä) monta kertaa päivässä + sitten normaalit arkipuhelut.5-6 krt per päivä soi mun oma käntsä, lisäks vastaan töissä lankapuhelimeen ehkä 10 krt päivässä
suurin osa kontakteista tulee tosiaan iimeiliin, eihän puhelimella enää yleensä saa ketään kiinni kun jengi istuu 8-16 paltsuissaSä oot vissiin duunihommat aika lailla siirtänyt sähköiseen maailmaan? Mulla soi puhelin ihan ihmeellisistä numeroista (nimenomaan kännykkä, lankaa en enää käytä) monta kertaa päivässä + sitten normaalit arkipuhelut.
Mä oon yrittänyt pyrkiä siihen, että sanon puhelimessa, jos joku kyselee jotain, notta antaa sähköpostiosoitteensa, niin laitan sinne lisäinfoa, tai jos joku kyselee jotain, käsken laittaa sähköpostia.
Silti niin moni tuntuu itsepintaisesti soittelevan.
Hurjat oli synttärit. ;-)Menen nukkuu, öit. :kiss:
mitennii vaan unessa:kieh:no ainaki luulin sitä sinuks, sulla oli muuten siinä unessa tosi hyvä peba
jos niitä mummoja ei huomioida :stick:
Miun puhelin ei turhia pirise..yleensä lehtimyyjät soittelee 0-2 kertaa/pvä..joskus joku muu randomihenkilö. Muun yhteydenpidon yleensä hoidan tekstareilla tai skypessä.Iltaa ! Kuinka paljon teillä söi puhelin päivässä? Mä olen alkanut ottamaan sen asenteen, että pidän sitä iltasin ja vapaapäivinä äänettömällä.
Kyllähän siinä vastaaja laulaa, mutta onpahan siitäkin jotain hyötyä.
no ei ole yyvee-boxi vielä juuri kolissut mutta uskon sun sanaa että on oikeestikkimitennii vaan unessa:kieh:
mitä turhaa kun se mun peba on tuolla rohviilikuvassa,sen tarkempaa ja lähempää kuvaa ei o eikä tu saatikka vähemmissä vaatetuksissa.Joo,o oon vähän tylsä:ashamed:no ei ole yyvee-boxi vielä juuri kolissut mutta uskon sun sanaa että on oikeestikki
Yheltä olis tarkotus. Mäpä herjaan sulle asiasta tuolla fb:n puolellaMihin aikaan? Mulla on vapaata silloin.
mun puhelin on siitä haassu et se soi joskus hyvinkin tiuhaan ja sitten taas ei ollenkaan,viestiä piippaa kyllä harva se päivä ja monta kertaa.Miun puhelin ei turhia pirise..yleensä lehtimyyjät soittelee 0-2 kertaa/pvä..joskus joku muu randomihenkilö. Muun yhteydenpidon yleensä hoidan tekstareilla tai skypessä.
mun mielestä viestit on parempi tapa hoitaa yhteyksiä kuin puhelutmun puhelin on siitä haassu et se soi joskus hyvinkin tiuhaan ja sitten taas ei ollenkaan,viestiä piippaa kyllä harva se päivä ja monta kertaa.
...silläkö sä olit vetänyt ne mummot päälle?Kai munki pitäs vääntäytyy tän pebani kans sängyn puolelle....eilen illalla oli vähän levoton mieli:xmas: ja sehän vasta pistikin vihaks
Totta turiset. Vaikka mullakin se puhelin soi, niin en mä suurimpaan osaan puheluista jouda vastaamaan, vaan Sonera hoitaa sen mun puolesta.suurin osa kontakteista tulee tosiaan iimeiliin, eihän puhelimella enää yleensä saa ketään kiinni kun jengi istuu 8-16 paltsuissa