K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valitse näistä;28648606:Viiltävän syvällisen analyysisi lopputulos on siis, ettei ihana nainen löydä Suomesta naispuolisia ystäviä, koska suomalaiset naiset ovat kaikki kateellisia ja pitävät enemmän itsensä kaltaisista elämäänsä pettyneistä katkerista hylkiöistä?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt..;28648494:Voisin muuttaa käytöstäni, jos tietäisin mikä siinä on vikana. Sitä tässä yritänkin selvittää. Todennäköisempäähän se on, että vika minussa, kuin kaikissa muissa
Pidän älykkäistä, ilmaisukykyisistä ihmisistä, jotka osaavat käyttäytyä ja irrotella sopivassa suhteessa. Ihmisistä, jotka tekevät kaikkensa lähimmäistensä eduksi. Ihmisistä joiden seurassa on hyvä olla.
Minulla on valtava kilpailuvietti, rakastan päihittää kaverini trivialissa, mutten etsi keinoa joilla nöyryyttää toista, sitähän kai kysyit?
Viihdyn ihmisten parissa, muidenkin kuin lähimpien. Miksi haluan naisia ystävikseni? Hyvä kysymys, en ole varma tarvitsenko toista sydänystävää, mutta yksinäistä elämäni tulee olemaan, jos olen kykenemätön luomaan uusia ystävyyssuhteita. Ja naimisissa olevana uusien miesystävien saaminen on aina hiukan kinkkinen prosessi. Vanhat miespuoliset ystäväni alkavat olla naimissa tahollaan ja siinä tulee taas tämä, vaimot ei pidä minusta..
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;28648512:Olen huomannut että niin ei saisi olla, vaan suomalaiset (äidit )pitävät pääsääntöisesti siitä että valitat jostain tai jos et valita omista asioistasi niin haukut selän takana jotain toista.
Jos näkee iloisen hymyn lapsiperheen äidillä, yrityksen olla kaikille kiva ja kohtelias, kannattaa kiireesti lähestyä, ja tutustua, koska se on melko harvinaista. Seuraavaan kertaan voi mennä joku vuosi, ennen kuin seuraavan kerran näkee vastaavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt..;28647781:Mutta saa nähdä kauanko sillä rintamalla menee hyvin, suht.nopea ylenemiseni on jo nyt saanut aikaan närää kaksilahkeisten puolella. Kuulin kollegan puhuneen minusta näin "Tyttö, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Ja saa silti kaikki pikkusormensa ympärille"
Alkuperäinen kirjoittaja hikinen haiseva kyrpä;28650175:Ei millään pahalla mutta kyllä ihmisessä itsessään on jokin häiritsevä piirre jos joutuu silmätikuksi aina ja uusissakin piireissä. Älä ota marttyyrikorttia esiin, se ärsyttää vain lisää.
En usko sekuntiakaan että oikeasti olet nyt rehellinen tekstissäsi. Ehkä et vain tiedosta omia puutteitasi kuten ei tunnista ap:kään. Tiedän yhdenkin tapauksen joka oikeasti on ihan kiva ihminen mutta ei oikein hallitse äännähdyksiään ja kasvonilmeitä jotka voi tulkita arvoteluksi tai ylimielisyydeksi vaikkeivat sitä ole, se on vain sen ihmisen tapa olla. Ei itse huomaa sitä, muutaman kerran olen nimittäin asiasta huomauttanut.
ei voi kuin ihmetellä eukkojen sosiaalisten taitojen puutetta
ainoo mitä te osaatte on selkään puukottaminen
Mustakaan ei ihmiset helposti tykkää. Mulla on asperger. Olen aika kaunis tuon lisäksi, mutta en usko sen niin vaikuttavan (paitsi että mun seurassa tuntuu joskus etenkin miehet viihtyvän vain ulkonäköni takia, mikä on aika masentavaa).