The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
minä,
Kun lasketaan aikuisten ihmisten määrä Suomessa, saamme tiedon siitä, kuinka paljon Suomalaiset yhteensä minuuteissa harrastavat seksiä / päivä:
10[min/jööti] * 1,25*106[aikuisväestön määrä] / 7 [viikossa on seitsemän päivää] ~ Suomessa harrastetaan seksiä noin 1.8 miljoonaa minuuttia/päivä.

Päivässä on 24*60 = 1440 minuuttia.

-> 1,8 * 106/1440= 1250.
-> joka minuutti tapahtuu 1250 yhdyntää.

Koska valtaosa yhdynnöistä tapahtuu käytännön syistä -esim. työssä olemisen, koulussa olemisen ja selvin päin olemisen- vuoksi, öisin, voimme olettaa että päiväsaikaan tapahtuu esim. 25% yhdynnöistä ja 75% tapahtuisi öisin.
->Jos nyt on päivä, niin juuri tällä hetkellä Suomessa harrastaa seksiä noin 312 paria (yhdessä yhdynnässä on yleensä kaksi ihmistä) = Likimain 624 ihmistä.
->Jos nyt on yö, niin juuri tällä hetkellä noin 937 paria, eli 1874 ihmistä.

Samoin, hyvää synttäriä ÄlGeelle!!:kiss:

Ookkonää honey (tb) käynynnä legurissa?

"isipappa"
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kun lasketaan...
Jos aatellaan, että mulukku on 15 cm pitkä ja pistetään yhdynnän kestoksi 10 minuuttia ja lasketaan vaikkapa 33 työntöä/minuutti, niin kerralla tulee matkaa 50 metriä.

No, 50 metriä/kerta tarkottaa että 2000:lla kerralla kertyy 100 000 metriä eli 100 km.

Eli noin kerran viikossa seksiä harrastava nainen saa elämänsä aikana yli 100 km mulukkua.

Kun otetaan vielä huomioon, että keskimääräinen ejakulaatio on ehkä 5 millilitraa, niin 2000:lla kerralla kertyy 10 000 millilitraa eli 10 litraa siemennestettä.

Jotenka mulukun keskikulutus on 10 litraa satasella.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="isipappa";28648816]Meillä jokaisella on omat keinomme saada nainen nukkumaan. Postimerkkeilykin näköjään toimii. Mulla taas toimii iskulause: Anteeksi neiti, tuoksuuko tämä nenäliina mielestänne kloroformilta?[/QUOTE]

Joo, minusta tuo on hyvä iskulause.

Itsehän käytän "käynks mä usein täällä?"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä