"isipappa"
Milläs helkatan konstilla mies reviirinsä merkkaa, jos ei sukkia saa siihen tarkoitukseen käyttää?Minua kehuttiin.
"Elä hyvä mies jätä sukkia lattialle"
Milläs helkatan konstilla mies reviirinsä merkkaa, jos ei sukkia saa siihen tarkoitukseen käyttää?Minua kehuttiin.
"Elä hyvä mies jätä sukkia lattialle"
Noni, eli hyvä me!no nyt tulee mieleen että on muakin kehutta ja jopa kahesti:
-talkoissa: elä hyvä mies sillä vatupassilla niitä nauloja hakkaa
-karaokessa: mene hyvä mies muualle laulamaan
Kerkesin nohevana jo etsimään sen, kun otin silmän käteen.
voitas pitää äijien saunailta ja läiskiä toisiamme olalle hokien kännisen mölinällä että "vittu että sä oot hyvä jätkä"Noni, eli hyvä me!
*hoksaa vinkin* lusikoidaanko?*haukottelee* vink vink:saint:
no ei saa kiusiiKatotaas jaksaako vielä:xmas:
Joo, tämä on hyvä idea. Kannatetaan Viime kerrasta onkin jo aikaa.voitas pitää äijien saunailta ja läiskiä toisiamme olalle hokien kännisen mölinällä että "vittu että sä oot hyvä jätkä"
lusikoidaan vaan jollei oo muuta ehottaa.*hoksaa vinkin* lusikoidaanko?
luulekko että oon jo niin vanha ettei enää seiso :stick:lusikoidaan vaan jollei oo muuta ehottaa.
Ainahan voi kuvan laittaa todisteeks, ihan vaan varmuudeks=)luulekko että oon jo niin vanha ettei enää seiso :stick:
sama tuli mieleenAinahan voi kuvan laittaa todisteeks, ihan vaan varmuudeks=)
mä mitään sellasii sanonu:kieh:luulekko että oon jo niin vanha ettei enää seiso :stick:
Ai seisooks sulla vielä? Mää ku luulin et tää on ihan normaalia kolmenkympin jälkeen.luulekko että oon jo niin vanha ettei enää seiso :stick:
Seuraavaksi kuva ruutiksesta seisomassa.Ainahan voi kuvan laittaa todisteeks, ihan vaan varmuudeks=)
sussa on nyt jotain pahasti vialla: / onks sulle kaikki sanonu et se on normaalia,ne ei oo halunnu ilmeisesti pahottaa sun mieltä. voi voi.Ai seisooks sulla vielä? Mää ku luulin et tää on ihan normaalia kolmenkympin jälkeen.
Kuitenki taas niitä pottujasitä ei tiiä mitä vaihtarina saa :saint:
potut pottuina, wanha k**tolainen sanontaKuitenki taas niitä pottuja
Juu. Mut ei se mitään, seksi on yliarvostettuasussa on nyt jotain pahasti vialla: / onks sulle kaikki sanonu et se on normaalia,ne ei oo halunnu ilmeisesti pahottaa sun mieltä. voi voi.
Ei se ny ihan iästä ole kiinni. Mutta sitten kun lapsiluku on täynnä, niin vehjes tuumaa olevansa tarpeeton. Sillä hetkellä maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman.Ai seisooks sulla vielä? Mää ku luulin et tää on ihan normaalia kolmenkympin jälkeen.