Mitä ajatuksia herättää selleinen kuin...

• Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti
harmitus
että mies ei jaksa odottaa että nainen on valmis seksiin? onko syy miehen vai naisen? jos kuitenkin seksiä on luvassa jossain vaiheessa,ei kuitenkaan kuukausi tolkulla tarvitse venata sitä( ehkä 2-3kk,onko se pitkä aika sitten odottaa?) Entä mitä herättää ajatus että mies ei halua enää nähdä siksi ettei ole heti saanut pesää?

viinikumi
että mies ei jaksa odottaa että nainen on valmis seksiin? onko syy miehen vai naisen? jos kuitenkin seksiä on luvassa jossain vaiheessa,ei kuitenkaan kuukausi tolkulla tarvitse venata sitä( ehkä 2-3kk,onko se pitkä aika sitten odottaa?) Entä mitä herättää ajatus että mies ei halua enää nähdä siksi ettei ole heti saanut pesää?
siis mitä? syy on kyllä naisessa jos 2-3kk voi olla ilman seksiä ja viel ihmettelee miks mies ei oo tyytyväinen.

meillä oli exän kanssa seksiä 2-4krt/kk ja se oli mulle liian vähän! puhumattakaan siitä miten vialliseksi tunsin itteni kun yhtäkkiä miehen seksihalyt lähes hävis verrattuna aiempaan eikä mies osannu antaa mitään selitystä, asiasta ei voinut keskustella, ei yrittänyt löytää syytä tai ratkaisua. muutenki vaan tyydytti ittensä ja mä en saanu mitään seksistä enään, aiemmin seksi oli ihanaa.

mutta kun aiemmin seksiä oli viikossa 2-6krt... ja sitte enään 2-4krt/kk niin mieshän laukes muutamassa minuutissa koska seksiä oli harvoin.. lopulta tuo asia tuli niin pahasti väliimme että erosimme. ehkä jos asiasta olisi voitu puhua,ehkä jos syy olisi ollut selvillä.. ehkä olisin sopeutunut.

lopulta en tuntenut itseäni haluttavaksi,en naiseksi, en itseasiassa enään miksikään muuksi kuin äidiksi ja kodinhoitajaksi. koska tunsin että minä en ole mieheni silmissä riittävä/haluttava/hyvä.

"vieras"
siis mitä? syy on kyllä naisessa jos 2-3kk voi olla ilman seksiä ja viel ihmettelee miks mies ei oo tyytyväinen.

meillä oli exän kanssa seksiä 2-4krt/kk ja se oli mulle liian vähän! puhumattakaan siitä miten vialliseksi tunsin itteni kun yhtäkkiä miehen seksihalyt lähes hävis verrattuna aiempaan eikä mies osannu antaa mitään selitystä, asiasta ei voinut keskustella, ei yrittänyt löytää syytä tai ratkaisua. muutenki vaan tyydytti ittensä ja mä en saanu mitään seksistä enään, aiemmin seksi oli ihanaa.

mutta kun aiemmin seksiä oli viikossa 2-6krt... ja sitte enään 2-4krt/kk niin mieshän laukes muutamassa minuutissa koska seksiä oli harvoin.. lopulta tuo asia tuli niin pahasti väliimme että erosimme. ehkä jos asiasta olisi voitu puhua,ehkä jos syy olisi ollut selvillä.. ehkä olisin sopeutunut.

lopulta en tuntenut itseäni haluttavaksi,en naiseksi, en itseasiassa enään miksikään muuksi kuin äidiksi ja kodinhoitajaksi. koska tunsin että minä en ole mieheni silmissä riittävä/haluttava/hyvä.
Itsetuntosi rakentuu seksin ja sen määrän varaan?

harmitus

Ei tietenkään suhteessa vaan mahdollisessa alkavassa suhteessa.Suhteessa mä kaipaan sitä kyllä joka päivä tai vähintään joka toinen.

Noo musta on aika outoa seurustelun alkuvaiheessa sanoa tyyliin että seksiä on sitten sillon ja sillon eka kerran. Miksi sitä ei vaan voi mennä fiiliksen mukaan?

Ite en asettelis mitään aikarajoja, vaan ehdottelisin seksiä sitten kun siltä tuntuis.

harmitus
Noo musta on aika outoa seurustelun alkuvaiheessa sanoa tyyliin että seksiä on sitten sillon ja sillon eka kerran. Miksi sitä ei vaan voi mennä fiiliksen mukaan?

Ite en asettelis mitään aikarajoja, vaan ehdottelisin seksiä sitten kun siltä tuntuis.
Ei olla sanottu mitään aikarajoja vaan olen vain maininnut että en ole valmis vielä.Ja koska mies ei ole saanut vielä niin on sitä mieltä että meidän juttu oli tässä ja sen takia en jalkojani levittele vaikka harmittaa menettää muuten mukava mies.Jos en tunne olevani valmis ja mies ei jaksa odottaa niin jääkö paljon vaihtareita?! Tulee vain olo että syy on minun.

deeen
Ei olla sanottu mitään aikarajoja vaan olen vain maininnut että en ole valmis vielä.Ja koska mies ei ole saanut vielä niin on sitä mieltä että meidän juttu oli tässä ja sen takia en jalkojani levittele vaikka harmittaa menettää muuten mukava mies.Jos en tunne olevani valmis ja mies ei jaksa odottaa niin jääkö paljon vaihtareita?! Tulee vain olo että syy on minun.
Jos et ole valmis niin et ole. Mies joko odottaa tai jos ei ole valmis odottamaan, ei hän sinulle oikea ollutkaan. Kun me mieheni kanssa aikanaan yli kymmenen vuotta sitten aloimme seurustelemaan, meni meillä useampi kuukausi ennen kuin harrastimme seksiä. Kyllä sen tietää koska on valmis. Joku on valmis seuraavassa minuutissa ensi tapaamisesta ja toisella se vie pitkän aikaa. Jokaisella on oikeus ja velvollisuus kuunnella itseään näissä asioissa.

Blue
Jos seurustelet miehen kanssa niin miksi sitä ekaa kertaa pitää odottaa kuukausia, jos kuitenkin sitten heti sen odotusajan jälkeen haluat sitä joka päivä? Mä en nyt oikeasti ymmärrä logiikkaa että nyt et ole valmis, mutta muutaman kuukauden päästä olet, jonka jälkeen sitten maistuu joka päivä...

Deeen
Jos seurustelet miehen kanssa niin miksi sitä ekaa kertaa pitää odottaa kuukausia, jos kuitenkin sitten heti sen odotusajan jälkeen haluat sitä joka päivä? Mä en nyt oikeasti ymmärrä logiikkaa että nyt et ole valmis, mutta muutaman kuukauden päästä olet, jonka jälkeen sitten maistuu joka päivä...
Ihmiset ovat erilaisia. Jollakin kyseessä voi olla eka kerta, toinen haluaa oppia tuntemaan kumppaninsa kunnolla ennen intiimiä kanssakäymistä, kolmannella voi olla takanaan vaikeita kokemuksia, joiden takia haluaa ensin odottaa... Joku haluaa syystä tai toisesta hypätä heti sänkyyn ja toinen haluaa sitten taas omista syistään odottaa. Kumpikin voi myöhemmin viettää sitten yhtä hyvin aktiivista kuin vähemmän aktiivistakin seksielämää suhteessaan - siitä ei odottaminen tai odottamattomuus kerro.

Blue
Ihmiset ovat erilaisia. Jollakin kyseessä voi olla eka kerta, toinen haluaa oppia tuntemaan kumppaninsa kunnolla ennen intiimiä kanssakäymistä, kolmannella voi olla takanaan vaikeita kokemuksia, joiden takia haluaa ensin odottaa... Joku haluaa syystä tai toisesta hypätä heti sänkyyn ja toinen haluaa sitten taas omista syistään odottaa. Kumpikin voi myöhemmin viettää sitten yhtä hyvin aktiivista kuin vähemmän aktiivistakin seksielämää suhteessaan - siitä ei odottaminen tai odottamattomuus kerro.
Tottakai näitä ihmisiä on, mutta siis se jäi mietityttämään että ap tietää että 2-3kk:den päästä on valmis ja että sen jälkeen maistuu joka päivä..

Niin kuin Littledeath sanoi niin tuo "suunnitelmallisuus" on vähän outoa... Miksi ei tosiaan voi mennä vain tunteen mukana ja harrastaa seksiä sitten kun se tuntuu hyvältä ja on siihen valmis, on se sitten oikeasti 2 päivän tai 2kk:den päästä, eikä sanoa suoraan että vasta n. 2-3kk päästä ja siitä sitten joka päivä.

"Vieras"
Sellaisen ajatuksen että siinä on ihmisillä ollut erilaiset odotukset siitä missä vaiheessa suhdetta seksi otetaan mukaan. Ehkä jopa ollaan odotettu erilaisia asioita koko suhteelta.

Puhuitteko keskenänne näistä seksiasioista vai jäikö se ihan vaan "mä en ole vielä valmis"-linjalle?

No kyllähän se melko hassua on.

Lähtökohtaisesti en hyppisi riemusta kattoon, jos uusi seurustelukumppanini ilmoittaisi, että kattellaan sitä seksiä sitten 2-3 kk kuluttua...mutta ei se sentään olisi mulle syy dumpata sitä alkavaa suhdetta mäjelle.

Olen kyllä itsekin joskus sanonut, että "edetään hiljaksiin", mutta en mä mitään aikaa ole osannut siinä samassa määritellä. Ja sen tuntuiskin kyllä vähän hassulta, jos osaisin.

"Vieras"
Tottakai näitä ihmisiä on, mutta siis se jäi mietityttämään että ap tietää että 2-3kk:den päästä on valmis ja että sen jälkeen maistuu joka päivä..

Niin kuin Littledeath sanoi niin tuo "suunnitelmallisuus" on vähän outoa... Miksi ei tosiaan voi mennä vain tunteen mukana ja harrastaa seksiä sitten kun se tuntuu hyvältä ja on siihen valmis, on se sitten oikeasti 2 päivän tai 2kk:den päästä, eikä sanoa suoraan että vasta n. 2-3kk päästä ja siitä sitten joka päivä.
Toi oli "ehkä 2-3kk", kenties ap:n edellisissä suhteissa se on ottanut sen verran aikaa. Mun mielestä on parempi sanoa suoraan vaikka tuollainen aikaveikkaus kun joka tapaamisella antaa erikseen pakit joka voi tuntua vedättämiseltä. Tossa mieskin ymmärtää että toinen haluaa tutustua ensin paremmin ja paineet seksielämän aloittamiseksi voi siksi aikaa unohtaa. Voihan sitten käydäkin niin että ap on valmis aiemminkin.

Treffit voi alkaa ahdistaa kumpaankin jos nainen tietää että mies haluaa taas seksiä ja mies pelkää naisen taas kieltäytyvän.

Blue
[QUOTE="Vieras";28644498]Toi oli "ehkä 2-3kk", kenties ap:n edellisissä suhteissa se on ottanut sen verran aikaa. Mun mielestä on parempi sanoa suoraan vaikka tuollainen aikaveikkaus kun joka tapaamisella antaa erikseen pakit joka voi tuntua vedättämiseltä. Tossa mieskin ymmärtää että toinen haluaa tutustua ensin paremmin ja paineet seksielämän aloittamiseksi voi siksi aikaa unohtaa. Voihan sitten käydäkin niin että ap on valmis aiemminkin.

Treffit voi alkaa ahdistaa kumpaankin jos nainen tietää että mies haluaa taas seksiä ja mies pelkää naisen taas kieltäytyvän.[/QUOTE]

Saattaa olla. Mutta tässä nyt taisi käydä niin että kun mies tietää joutuvansa odottamaan sen 2-3kk niin totesi sen liian pitkäksi ajaksi.

Eikä sitäkään minusta saa tuomita sen kummemmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"

Jos vaikka tietää, että haluaa kyllä seksiä, mutta vasta sellaisen ihmisen kanssa johon on jo rakentunut jonkinlainen kiintymys ja luottamus? Jos toinen olisi nopeammin valmis, niin ehkä sille on helpompi jos sovitaan vaikka, että tutustutaan vain muilla tavoin ensin parin kuukauden ajan ilman paineita seksistä, eikä tarvitse kärvistellä ja miettiä että uskaltaako ensi viikolla jo ehdotella vai joutuuko odottamaan kenties papin aameneen :D Jos se hitaammin haluava sanoisi vain, että en halua nyt, mutta myöhemmin kyllä, haluan mennä tunteiden mukana, niin kyllä mä toisena osapuolena varmaan haluaisin tietää, miten hidasta etenemistä se toinen ajattelee. Ettei sitten tarvii puolta vuotta seurustella "turhaan" ilman seksiä ja lopettaa siihen, kun toinen edelleen sanoo, että katsotaan nyt vielä, tai voitais sitten hääyönä yrittää..

Ihan hyvä jos molemmat uskaltaa heti sanoa mitä haluaa, niin ei tarvitse aloittaa/jatkaa seurustelua sellaisen kanssa jolla on ihan erilaiset odotukset.

Yhteistyössä