Minä söin muutaman vuoden ajan Yasminelleja, ne sopivat ok hyvin, tosin viikko ennen menkkoja saattoi olla päänsärkyä, ärtyisyyttä, itkuisuutta ja ruokahalun lisääntymistä (joskus useamminkin). Lisäksi yksi vaiva minkä Yasminelleista huomasin oli se, että verisuonet olivat katki silmistä jatkuvasti (verenpaine kyllä aina ollut ok). Yasminellet pitivät ihon hyvänä, aknesta kärsineenä tähän suuri apu!!
Nyt uskalsin vaihtaa lääkärin suosituksista viimein Zoelyihin.. Pari viikkoa mennyt ekasta liuskasta ja alkaa hieman hlvettiä taas olla. Ruokahalu on ällöttävän koholla, paino on noussut, rinnat arat ja kasvaneet kuppikoon, en tiedä kuvittelenko että saan taas pissatulehduksen mutta hypin vessassa jatkuvasti (vuosia sitten epäsopivat pillerit aiheuttivat minulle pissatulehduskierteen.. johtuiko lie limakalvojen kuivumisesta), suu on kuiva, iho on kuiva, rintakehään ja selkään tullut muutama yksittäinen näppy (näitä ei ole aikoihin ollut, tosin nämäkin parantuneet nopeasti), kuumia aaltoja.. Migreeniä ja ärtyneisyyttä. Katkenneet verisuonet silmistä paranivat välittömästi!
Katsotaan meneekö tämä liuska loppuun.. Mielessä sitten kokeilla olla ilman pillereitä/takaisin vanhoihin. Ei voi kyllä muuta sanoa, että kun aika tujua tavaraa nämä hormonipommit ovat..
Pillereitä tosiaan olen syönyt ehkäisyyn, akneen, kivuliaisiin ja aikoinaan ainakin epäsäännöllisiin menkkoihin.