The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Unenpöpperöinen vielä....tuli vähän nukuttua:D mutta se teki ihan hyvää,onneksi en vaihtanut jotta oisin mennyt töihin oisin ollut siinä tapauksessa hereillä jo 5h ainakin ja todennäköisesti olisin ihan kuitti. Saa nähdä käynkö myöhemmin sitten veljen luona kun sinne nyt sitten saa mennä.

me tultiin just kaupasta ja ei olla vielä edes keretty aloittaa namuttelua
Mut hei mä oon ostanu ton jo keskiviikkona muistaakseni joten ei ihme että se tuli nyt tyhjäks. Mulla sitten mitään muuta oikein olekkaan paitsi ne kartanon sipsit kun eilen illalla kävin ostaa mut ei se mitään kun saan nekin syötyy joskus niin tulee taas harmistus et tuli syötyy sellasia. Ehtishän tässä vielä kauppaan mutta en taida mennä.Ainoa nami mitä viel haluisin muttei eilen enää kaupois näkynyt on vesimeloni,unohdin sen keskiviikkona ostaa ja eilen ei löytynyt enää kun niitä kokonaisia ja sellanen on liian iso mulle.

Hyvät jussit kaikille :)

Mulla on ollu yövieraita. Siskon kaksostytöt. Vähän on töttöröö olo, kun 4 jälkeen ei oo oikeen enää nukuttu.. Mut on he ihania :heart: Kohtapuoliin anopille rillaileen, hakeen muksujen mikroauto ja mönkkäri, jotka tuli eilen ostetuksi ja huomenna pojat hoitoon ja me vietetään kavereiden kanssa juhannusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28636672:
Hyvät jussit kaikille :)

Mulla on ollu yövieraita. Siskon kaksostytöt. Vähän on töttöröö olo, kun 4 jälkeen ei oo oikeen enää nukuttu.. Mut on he ihania :heart: Kohtapuoliin anopille rillaileen, hakeen muksujen mikroauto ja mönkkäri, jotka tuli eilen ostetuksi ja huomenna pojat hoitoon ja me vietetään kavereiden kanssa juhannusta :)
Kuulostaa kivalta suunnitelmalta teidän juhannus:) ja siskontyttöjen eka juhannus vaikkeivat mitään muistakaan mutta otatte paljon kuvia niin sitten voi joskus katsella et tässä teidän eka juhannuksen vietto. ja vielä mönkkärii ja mikroautoo,vitsit kun kuulostaa hauskalta!

minä,
Kun kerta aiempi jostain syystä haluttiin poistaa...
Jottei tärkein unohtuisi:
Nyt puhuu invapaikoille pysäköinyt Danhammer: “Valtaan aina kaksi parkkiruutua Mersulleni!” | Aamulehti – Moro
Miksi veitte kaksi paikkaa?

–?Minä valtaan yleensäkin kaksi parkkiruutua. Ajan aina parkkiin siten, että Mersun merkki on kahden ruudun välissä. Usein otan kaksi lippua pysäköintiautomaatista.

–?Jos jätän auton yhteen ruutuun, niin siihen tulee toinen auto viereen ja joku puupää lyö ovellaan autoani. Olen joutunut korjaamaan autoni ovia ja kylkiä monta kertaa, kun niitä on kolhittu ja naarmutettu.

Huomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.

Huomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.
Ohops, olipas kallista tosiaan. Onko ees tukka kipiä?

Tässä sentään säästää kun on töissä juhannuksen :)

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Heips ja myöhästyneet hyvänjussin toivotukset :)
Toivottavasti kukaan ei hukkunu tai muuten hukannu itteensä tai muuta tärkeää..

Lievää krapulaa poden täs, tultiin n.pari tuntia sitten mökiltä. Eka ilta siellä meni ihan mukavasti, tosin liian myöhään valvoin ja siitä kiitoksena esikoinen heräs puol 5 aamulla...no, kuitenkin eilen illalla jaksettiin lähteä kattelemaan vähän juhlintaa ja siellä menikin sitten kahteen asti. Montaa en juonu mut tarjottiin shotteja jotka sitten olikin vissiin tujumpia kuin luulin.
Muuten oli hyvä olo aamulla mutta tuossa ajomatkalla kotiin alkoi vähän jomottamaan päätä.

Tekis mieli nukkumaan vaan ei voi.

IhanaValo
No olipas taas..meni varmaan tunti ennen ku saatiin yks naapurin lapsi pois meiltä. Sanoin useita kertoja että menkää vaikka ulos leikkimään niin vänkytti vaan vastaan että haluaa kattoa ohjelman koneelta/telkasta..kun sanoin että menkää tän kaverin kotiin kattomaan niin vastaus oli, että heillä on kotona viikon kone- ja telkkakielto/rajoitus..minkähän takia...?:snotty:

No, lopulta saatiin uppoamaan kaaliin ettei meillekään voi vaan tulla katsomaan jotain ohjelmia, etenkään kun kotona on kielletty tuo koneella roikkuminen. Menivät sitten kaverille kuitenkin, leikkivät kai legoilla sitten.

Mietin vaan, että mitähän tuo lapsi kotonaan kertoo meistä..että ajettiin pois/pihalle ja meijän tytöt meni mukaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä