Olisko sittenkin pitänyt mennä sinne? Tuo paikka unohtui. Raskas viikko ollut. Kesällä koskaan käynyt siellä.
Kannattaa mennä ehkä rauhallisemmalla ajallaOlisko sittenkin pitänyt mennä sinne? Tuo paikka unohtui. Raskas viikko ollut. Kesällä koskaan käynyt siellä.
kiitos samoinHyvee jussia helluille!
Mut hei mä oon ostanu ton jo keskiviikkona muistaakseni joten ei ihme että se tuli nyt tyhjäks. Mulla sitten mitään muuta oikein olekkaan paitsi ne kartanon sipsit kun eilen illalla kävin ostaa mut ei se mitään kun saan nekin syötyy joskus niin tulee taas harmistus et tuli syötyy sellasia. Ehtishän tässä vielä kauppaan mutta en taida mennä.Ainoa nami mitä viel haluisin muttei eilen enää kaupois näkynyt on vesimeloni,unohdin sen keskiviikkona ostaa ja eilen ei löytynyt enää kun niitä kokonaisia ja sellanen on liian iso mulle.me tultiin just kaupasta ja ei olla vielä edes keretty aloittaa namuttelua
Kuulostaa kivalta suunnitelmalta teidän juhannus ja siskontyttöjen eka juhannus vaikkeivat mitään muistakaan mutta otatte paljon kuvia niin sitten voi joskus katsella et tässä teidän eka juhannuksen vietto. ja vielä mönkkärii ja mikroautoo,vitsit kun kuulostaa hauskalta!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28636672:Hyvät jussit kaikille
Mulla on ollu yövieraita. Siskon kaksostytöt. Vähän on töttöröö olo, kun 4 jälkeen ei oo oikeen enää nukuttu.. Mut on he ihania :heart: Kohtapuoliin anopille rillaileen, hakeen muksujen mikroauto ja mönkkäri, jotka tuli eilen ostetuksi ja huomenna pojat hoitoon ja me vietetään kavereiden kanssa juhannusta
Nyt puhuu invapaikoille pysäköinyt Danhammer: “Valtaan aina kaksi parkkiruutua Mersulleni!” | Aamulehti – MoroKun kerta aiempi jostain syystä haluttiin poistaa...
Jottei tärkein unohtuisi:
Ohops, olipas kallista tosiaan. Onko ees tukka kipiä?Huomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.
no huh huhHuomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.
Ei ole tukka kipeä, sen verran ajoissa osasin kuitenkin lopettaa.Ohops, olipas kallista tosiaan. Onko ees tukka kipiä?
Tässä sentään säästää kun on töissä juhannuksen
Näinhän se menee ja autoa pitää tyhjäkäyttää, että köyhiä vituttaa.no huh huh
tosin viinahan on kallista vain köyhille
Mää oon köyhä :snotty:no huh huh
tosin viinahan on kallista vain köyhille
Paljonko tarttisit, voin antaa sulleMää oon köyhä :snotty:
Nyt nukkuun että jaksaa ens yönä taas |O