The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lady Gardenea
Mua ahdisti kun kävin pikasesti kaupassa,eilen jo kävin mutta hain tänään unohdetut niin rupes ahdistaa kun kaikki oli perheinensä siellä ja kärryt täynnä ruokaa ja rompetta et mulla vaan pari ostosta ja yksin....:( Töissäkin koko päivän kuunnellu toisten juhannus suunnitelmia ja itellä ei mitään.
Mun ostokset mahtui hyvin ostoskoriin. Näen kavereita huomenna.

Huomenna sitten menen juhannuksen viettoon.
Mä olin aamulla jo hilkulla soittaa itkusena veljel et saanko tulla sinne kun en halua olla yksin,en sitten kuitenkaan soittanut...vielä ainakaan.

Oon muutenkin niin väsynyt kaikkeen siis ihan kaikkeen, ei tarvii ku yks väärä tai epäsopiva sana tai ajatus niin johan kyynelkanavat räjähtää auki. Joo,kai se on tää sekä henkinen että fyysinen väsymys joka tän saa aikaan,en tiedä...:|

Lady Gardenea
Mä olin aamulla jo hilkulla soittaa itkusena veljel et saanko tulla sinne kun en halua olla yksin,en sitten kuitenkaan soittanut...vielä ainakaan.

Oon muutenkin niin väsynyt kaikkeen siis ihan kaikkeen, ei tarvii ku yks väärä tai epäsopiva sana tai ajatus niin johan kyynelkanavat räjähtää auki. Joo,kai se on tää sekä henkinen että fyysinen väsymys joka tän saa aikaan,en tiedä...:|
Voi pikku tinkua. :hug:

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Kiitos halista:heart:

Mä vähän säikähdin kun täs joku aika sit tajusin tän väsymyksen,koskaan mulla ole tällästä ollut,oonhan mä pillitelly asiaa jos toistakin menne tullen mutta tää on jotain ihan kammottavaa. Jos tässä olis nyt se kuuluisa olkapää niin itkisin varmaan siihen tuntitolkulla.
:hug: *lainaa olkapäätä*

• Tykkää

Voima:hug: ja märkä:kiss:

• Tykkää
Voima:hug: ja märkä:kiss:
Kiitos *halipusi*:)

Onhan tää vähän..kun kuvittelin että ne vanhat muistot iskee nyt juhannuksena taas mutta ei niin ole vielä ainakaan käynyt vaan tää väsymys on nyt sitten se joka saa olon tälläseksi.Eikä tähän mikään uni auta,oon tälläkin viikolla nukkunut vaikka kuinka ja suht ajoissa menny nukkumaankin mutta ei se mitään oo auttanut.Siksi en mee huomennakaan töihin vaikka oisin voinut.

Kiitos *halipusi*:)

Onhan tää vähän..kun kuvittelin että ne vanhat muistot iskee nyt juhannuksena taas mutta ei niin ole vielä ainakaan käynyt vaan tää väsymys on nyt sitten se joka saa olon tälläseksi.Eikä tähän mikään uni auta,oon tälläkin viikolla nukkunut vaikka kuinka ja suht ajoissa menny nukkumaankin mutta ei se mitään oo auttanut.Siksi en mee huomennakaan töihin vaikka oisin voinut.
Ota iisisti, hyvää syötävää joku kiva leffa jne.:kiss:
Musiikkikin piristää kummasti jos mieli huonona.:heart:

Mun tekee mieli kartanon sipsejä:p enkä ostanut vaikka pyörittelin pussia kaupassa ja sitten yritin etsiä niitä uusia jotain ruissipsejä tai mitä ne on,sellasia kolmion mallisia mutten löytänyt mistään.En yleensä syö sipsejä mutta noi kartanon sipsit on hyviä joskin vähän kalliita. Suffeli puffeli pussin ostin ja menin sen jo aukaisee:ashamed:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun tekee mieli kartanon sipsejä:p enkä ostanut vaikka pyörittelin pussia kaupassa ja sitten yritin etsiä niitä uusia jotain ruissipsejä tai mitä ne on,sellasia kolmion mallisia mutten löytänyt mistään.En yleensä syö sipsejä mutta noi kartanon sipsit on hyviä joskin vähän kalliita. Suffeli puffeli pussin ostin ja menin sen jo aukaisee:ashamed:
Kartanon sipsit on muuten hyviä!:p Muista sipsuista en tykkää.

• Tykkää
Sangria
Pakko kaivaa karkkipussi kaapista ku erehdyin lukee teidän juttui :D ihan possu ollu ny pari päivää putkeen.
Huomen sit mökille juhannusta viettää mökille, toivotaan et on hienot ilmat :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No nyt rohkasin mieleni ja soitin...saan mennä veljen luo huomenna jos tulee sellainen olo,kerroin vihdoinkin ihan suoraan miltä tuntuu ni sanoivat että sinne vaan kun ovat kotona perheen kesken.Vähänkö tuli avuton olo kun rupesin itkee ihan täysillä vaikka puhelu ei kestäny 10minuuttia kauempaa.

Ja nyt iski pääsärkykin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
No nyt rohkasin mieleni ja soitin...saan mennä veljen luo huomenna jos tulee sellainen olo,kerroin vihdoinkin ihan suoraan miltä tuntuu ni sanoivat että sinne vaan kun ovat kotona perheen kesken.Vähänkö tuli avuton olo kun rupesin itkee ihan täysillä vaikka puhelu ei kestäny 10minuuttia kauempaa.
kiva juttu :)
eikä se haittaa mitään vaikka itkitkin :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä