voit yrittää mutta et onnistu,oon tiukasti ruutiksessa kiinni viereen voit yrittää mutta väliin et mirriä saa vaikka kuinka yritätKauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:
Ei tässä ihan vielä uneta. Hiiviskelen myöhemmin teidän väliin=)
voit yrittää mutta et onnistu,oon tiukasti ruutiksessa kiinni viereen voit yrittää mutta väliin et mirriä saa vaikka kuinka yritätKauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:
Ei tässä ihan vielä uneta. Hiiviskelen myöhemmin teidän väliin=)
Nukut sitten selälläs sen ruutiksen päällä että saan leikkiä sun tisuilla jos ei uni tule!=)voit yrittää mutta et onnistu,oon tiukasti ruutiksessa kiinni viereen voit yrittää mutta väliin et mirriä saa vaikka kuinka yrität
alle tai päälle,samapa se kunhan henki kulkee.sopii mulle
sun täytyy leikkii ruutiksen pepulla kun mä jouduinkin sen alle:xmas:Nukut sitten selälläs sen ruutiksen päällä että saan leikkiä sun tisuilla jos ei uni tule!=)
Jos kerta läjässä päätätte goisia.
Ei sekään hassumpi vaihtoehto olesun täytyy leikkii ruutiksen pepulla kun mä jouduinkin sen alle:xmas:
iltaa =)
voitin tänään 3 leffalippua ja lana del reyn cd:n
enpä olekaan koskaan voittanut mitään tai päässyt mihinkään kilpailuun
ei sunkaan, ei ole edes tarkoitusta viettää juhannusta sen kummemminTerppaleijaa :wave:
Joko kaikki on jussin vietossa? mulle tuli masennus heti kun tulin kotiin...olis jo maanatai ja juhannus takanapäin...
Huomenna sitten menen juhannuksen viettoon.Terppaleijaa :wave:
Joko kaikki on jussin vietossa? mulle tuli masennus heti kun tulin kotiin...olis jo maanatai ja juhannus takanapäin...
Mua ahdisti kun kävin pikasesti kaupassa,eilen jo kävin mutta hain tänään unohdetut niin rupes ahdistaa kun kaikki oli perheinensä siellä ja kärryt täynnä ruokaa ja rompetta et mulla vaan pari ostosta ja yksin.... Töissäkin koko päivän kuunnellu toisten juhannus suunnitelmia ja itellä ei mitään.ei sunkaan, ei ole edes tarkoitusta viettää juhannusta sen kummemmin
pitkä viikonloppu kotosalla