Mä en tiedä, kerrokyllähän sen nyt tietää millä
Ei piä mennä kipiänä reenailemaan!:stick: *nappaa toisen kätöset omiinsa ja hönkii niihin kuumaa ilmaa*Lähtisköhän se LG mun kaveriksi
Sormet iha jäässä ja lämpö nousee. Murinaa. Ei passaa huomenna sitte mitenkää urheilla sen kummemmin. Tavote on Mut kattoo ny millanen tavote kesäkuuhun 2014 mennessä
sulla on alamitan täyttävä ukko?Mä en tiedä, kerro
nyt en usko jopa mää tiedän ja mä olen kuitenkin paljoon siveellisempi kuin sä:saint:Mä en tiedä, kerro
et vissiin tarkota että kokataan yhessä marenkia?nyt en usko jopa mää tiedän ja mä olen kuitenkin paljoon siveellisempi kuin sä:saint:
mutta vihjaan että se saataa olla aika märkää ja joskus jopa tahmasta meininkiä.
Aha, son lettujen syönti sormin ja runsaalla hillolla!=)nyt en usko jopa mää tiedän ja mä olen kuitenkin paljoon siveellisempi kuin sä:saint:
mutta vihjaan että se saataa olla aika märkää ja joskus jopa tahmasta meininkiä.
Mikäs se alamitta on?sulla on alamitan täyttävä ukko?
saattaahan siitä jonkinsortin marenkia tulla...et vissiin tarkota että kokataan yhessä marenkia?
no tiesithän sä :stick:Aha, son vitun syönti sormin ja runsaalla hillolla!=)
no oliksse nyt 182 vai 183Mikäs se alamitta on?
Mitä huolellisemmin vatkaa, sitä parempi marenki:xmas:saattaahan siitä jonkinsortin marenkia tulla...
ruutis saa nyt kyllä keltasen kortin,pian vilahtaa punanenno tiesithän sä :stick:
no sitähän tässä on vähin ootelturuutis saa nyt kohta, pian vilahtaa vaaleenpunanen
yhessä tehtynä vielä parempaaMitä huolellisemmin vatkaa, sitä parempi marenki:xmas:
Ai pikkupossua?no sitähän tässä on vähin ooteltu
Kepitä kepitä=)no tiesithän sä :stick:
no sepä seAi pikkupimppi?
nyt ruutis,nyt se kortti on ihan hilkulla! tai ainakin nukkulusikkano sepä se
tarkotat vissiin että tällä menolla ei malteta heti alkaa nukkumaan?nyt ruutis,nyt se kortti on ihan hilkulla! tai ainakin nukkulusikka
Et oo siis ihan varma?nyt ruutis,nyt se orkku on ihan hilkulla! tai ainakin luulen niin
ai sulla on sellanen kutina?tarkotat vissiin että tällä menolla ei malteta heti alkaa nukkumaan?
:stick: siinä sulle keppiä lisää!Et oo siis ihan varma?
Kohta hilkulla tääläkin:stick: siinä sulle keppiä lisää!