Vihaan exää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vain...

Vieras
Vihaan exääni ja ex tekee kaikkensa saadakseen minut vihaamaan itseään vielä enemmän. Joka päivä toivon, että tyyppi kuolee pois. Miten tällaisesta vihasta pääsee yli, kun mies omalla toiminnallaan aiheuttaa tätä vihaa? Ennen exän jatkuvaa kiusantekoa en vihannut häntä lainkaan, mutta nyt mielikuvissani leikittelin jopa salamurha-ajatuksella, niin paljon se ihminen on aiheuttanut stressiä ja raivon tunteita.

Ollaan erottu jo 4 vuotta sitten. Meillä oli hyvät välit aiemmin, mutta nyt se on ruvennut iskemään kunnolla kapuloita rattaisiin ja viha on noussut niin hirvittävän hallitsevaksi tunteeksi, että tuntuu tukahduttavan kaiken alleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain...;28628023:
Ollaan erottu jo 4 vuotta sitten. Meillä oli hyvät välit aiemmin, mutta nyt se on ruvennut iskemään kunnolla kapuloita rattaisiin ja viha on noussut niin hirvittävän hallitsevaksi tunteeksi, että tuntuu tukahduttavan kaiken alleen.

Viha alkaa helpottamaan, kun lakkaat pitämästä mitään yhteyttä kyseiseen ihmiseen. Pääset elämässäsi paremmin eteenpäin, kun jätät exät menneisyyteen.

Yhteistyössä