The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Voi elämä tuon lapsen kans..tänään synttärit naapurissa, esikoinen ihan paniikissa ja itkuinen ettei uskalla mennä sinne kun pelkää että siellä on ihmisiä joita ei tunne. Siis normaalisti tyttö on niin yltiösosiaalinen, juttelee esim.pihalla vieraidenkin kanssa, hyvä ettei pienempänä niiden mukaan lähteny..ja nyt sitten. Viimeks ei menny toisen pihan lapsen synttäreille, samasta syystä ja itki sitä sitten kotona senkin aikaa. Kuopuksella ei ollu mitään ongelmaa mennä.

No, jäi tyttö sitten kuitenkin sinne juhliin nyt kun vakuuttelivat siellä ettei sinne ole vieraita tulossa, pari pihan lasta vaan ja sukulaiset jne. sitten myöhemmin.
kattoo milloin tulee takasin, kolmeen asti oli kutsuun merkitty juhla-aika.

(Toisaalta, ymmärrän kyllä kun itellä on vähän samaa vikaa..oon tosin yrittänyt olla näille näyttämättä/sanomatta aiheesta mitään)

Voi elämä tuon lapsen kans..tänään synttärit naapurissa, esikoinen ihan paniikissa ja itkuinen ettei uskalla mennä sinne kun pelkää että siellä on ihmisiä joita ei tunne. Siis normaalisti tyttö on niin yltiösosiaalinen, juttelee esim.pihalla vieraidenkin kanssa, hyvä ettei pienempänä niiden mukaan lähteny..ja nyt sitten. Viimeks ei menny toisen pihan lapsen synttäreille, samasta syystä ja itki sitä sitten kotona senkin aikaa. Kuopuksella ei ollu mitään ongelmaa mennä.

No, jäi tyttö sitten kuitenkin sinne juhliin nyt kun vakuuttelivat siellä ettei sinne ole vieraita tulossa, pari pihan lasta vaan ja sukulaiset jne. sitten myöhemmin.
kattoo milloin tulee takasin, kolmeen asti oli kutsuun merkitty juhla-aika.

(Toisaalta, ymmärrän kyllä kun itellä on vähän samaa vikaa..oon tosin yrittänyt olla näille näyttämättä/sanomatta aiheesta mitään)
Voihan se olla tuo ikäkin. Vaihtelevaa toi tunteiden kirjo, pelot sun muut.
Meidän tyttö esiintyy jo isoilla lavoilla ja sitten jossakin tarhan pihaseikkailun yhteydessä olleessa jumppaesityksessä poti kamalaa ramppikuumetta.:D

Viimeksi muokattu:
"isipappa"
Sain joo, mutta mun mielestä ihan ansaitusti.
Tuhmat tytöt saa piiskaa. Kiltit tytöt jäävät ilman sitäkin.

Mutta käsirautoihin palatakseni... Maailmassa on useitakin henkilöitä, jota oikeesti avaavat omin käsin normikäsiraudat nopeammin kuin avaimella. Siihen mekaaniseen normikäsirautaan kun ei sovi kovin monimutkainen lukko. Olen myös nähnyt, miten lukkoseppä menee auton ovesta läpi heittämällä ja pykälää vaikeammasta abloysta läpi nopeammin kuin minä avaimella.

Mutta nuo käsirautamurtautujat elättävät itsensä joko taikureina tai taskuvarkaina ja heillä on semmoinen taito hyppysissä, että pöllivät naiselta rintaliivit päältä tämän huomaamatta mitään.

[QUOTE="isipappa";28624989]Tuhmat tytöt saa piiskaa. Kiltit tytöt jäävät ilman sitäkin.

Mutta käsirautoihin palatakseni... Maailmassa on useitakin henkilöitä, jota oikeesti avaavat omin käsin normikäsiraudat nopeammin kuin avaimella. Siihen mekaaniseen normikäsirautaan kun ei sovi kovin monimutkainen lukko. Olen myös nähnyt, miten lukkoseppä menee auton ovesta läpi heittämällä ja pykälää vaikeammasta abloysta läpi nopeammin kuin minä avaimella.

Mutta nuo käsirautamurtautujat elättävät itsensä joko taikureina tai taskuvarkaina ja heillä on semmoinen taito hyppysissä, että pöllivät naiselta rintaliivit päältä tämän huomaamatta mitään.[/QUOTE]

Sen muuten jumatsukka huomaa ku nää rukkaset valahtaa vapauteen :snotty:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
minä,
Apinoiden planeetta FOX Ti 18.06.2013 klo 21.55
Planet of the Apes, USA, 2001. O: Tim Burton. P: Mark Wahlberg, Helena Bonham Carter ja Tim Roth.
Jännittävässä sci-fi trillerissä astronautti Leo Davidson laskeutuu planeetalle, jota johtavat apinat ja ihmiset ovat niiden orjia.

minä,
Bristolin yliopistossa tehty tutkimus osoittaa, että miltei vastasyntynyt kananpoikanen pystyy oppimaan monimutkaisia taitoja, joita tavallisesti vasta nelivuotias lapsi osaa. Kananpoikanen osoittaa älykästä käytöstä jo muutamien tuntien kuluttua kuoriutumisesta - vastasyntynyt kananpoikanen pystyy nimittäin laskemaan viiteen.

Laskutaitoa testattiin antamalla tipun valita kahdesta korista, joissa oli muovisia munia. Tipu valitsi lähes joka kerta sen korin, missä munia oli enemmän - vaikka eroa olisi ollut vain muutama muna.

Kokeet myös osoittivat, että kananpoika ymmärtää esineen tai asian silti olevan olemassa, vaikka sitä ei enää näkyisi. Vauvalla menee sen sijaan noin vuosi aikaa ymmärtämään, että poissa silmistä ei tarkoita samaa kuin poissa mielestä.

Linnut pystyivät myös suunnittelemaan askareitaan. Ne pystyivät kokeissa laskelmoimaan, että mikäli ne odottavat ruokaa hieman kauemmin, ne saivat syödä sitä myös kokeessa pidempään. Lapset eivät kykene yleensä tällaiseen suunnitelmallisuuteen ennen kuin ovat noin nelivuotiaita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä