mitä varten sä muuten olet ollut käsiraudoissa?
Olin ollu tosi tuhma tyttö!
mitä varten sä muuten olet ollut käsiraudoissa?
no tuon jotenki arvas, saikko piiskaa myös vai tuliko remmiapeli?Olin ollu tosi tuhma tyttö!
Voihan se olla tuo ikäkin. Vaihtelevaa toi tunteiden kirjo, pelot sun muut.Voi elämä tuon lapsen kans..tänään synttärit naapurissa, esikoinen ihan paniikissa ja itkuinen ettei uskalla mennä sinne kun pelkää että siellä on ihmisiä joita ei tunne. Siis normaalisti tyttö on niin yltiösosiaalinen, juttelee esim.pihalla vieraidenkin kanssa, hyvä ettei pienempänä niiden mukaan lähteny..ja nyt sitten. Viimeks ei menny toisen pihan lapsen synttäreille, samasta syystä ja itki sitä sitten kotona senkin aikaa. Kuopuksella ei ollu mitään ongelmaa mennä.
No, jäi tyttö sitten kuitenkin sinne juhliin nyt kun vakuuttelivat siellä ettei sinne ole vieraita tulossa, pari pihan lasta vaan ja sukulaiset jne. sitten myöhemmin.
kattoo milloin tulee takasin, kolmeen asti oli kutsuun merkitty juhla-aika.
(Toisaalta, ymmärrän kyllä kun itellä on vähän samaa vikaa..oon tosin yrittänyt olla näille näyttämättä/sanomatta aiheesta mitään)
Kyllä toi onnistuu ihan tavan tallaajaltakin. Houdinilta sitten onnistui moni muukin asia.ei kai nyt tosipuhheessa kellään ole niin pitkät kädet että ne vois pyöräyttää raudoissa takaa eteen
Sain joo, mutta mun mielestä ihan ansaitusti.no tuon jotenki arvas, saikko piiskaa myös vai tuliko remmiapeli?
Tuhmat tytöt saa piiskaa. Kiltit tytöt jäävät ilman sitäkin.Sain joo, mutta mun mielestä ihan ansaitusti.
Sen muuten jumatsukka huomaa ku nää rukkaset valahtaa vapauteen :snotty:
Ehkä munkin täytyy koittaa seisaalteen. Varmaan muuten helpompaa.Ihan tosipuhheessa!
Kyllä mää ainakin sain seisoma-asennossa. Makuuasennossa en koittanu.
Niin, puhutko sä nyt käsiraudoista?Ehkä munkin täytyy koittaa seisaalteen. Varmaan muuten helpompaa.
Sen muuten jumatsukka huomaa ku nää rukkaset valahtaa vapauteen :snotty:
NimenomaanNiin, puhutko sä nyt käsiraudoista?
Mitäs sää muuten niillä raudoilla meinasit? Ootko säkin ollu tuhma tyttöNimenomaan
Me ollaan ulkona, naatiskellaan kesästäOmpa täällä hiljasta. Tässä imasin päiväkahveet ja pitäis jotain keksiä tai nukahdan istualleen...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Me ollaan ulkona, naatiskellaan kesästä