Olen saanut voittoa "oikealla" kirppiksellä 60 e ja 120 e. Huuto.netissä sain laatikollisesta lastenvaatteita n. 50 e.Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä;28341106:Missä myytte? kivijalka kirppareilla vai netissä?
Joo, etuna ehkä se, että täällä ei ole kuin yksi kirppis, ja sielläkin harvoin lastenvaatteita/tavaroita myynnissä. Eikä tässä ole mitään lindex/h&m:ää lähelläkään, et ihan jo niiden vaatteiden myynnistäkin (perus T-paidat yms) tulee kivasti. Mä laitan yleensä tohon perhekahvilan ilmoitustaululle "ilmoituksen", xxx kirpparilla lasten vaatteita pöydässä xx . Ja myynti ajankohdan. Näin tekee muutkin, ja hopsis, jos vie kolme isoa kassillista tavaraa myyntiin, niin kotiin tuomisiksi jää joku pikku muovikassillinen.Kylläpä saatte paljon tavis romppeista..
Antiikkia, designia, retroa, keräilytavaraa, sarjakuvia, lasitavaraa..... vanhaa tavaraa laidasta laitaan, markkinat ovat valtavat.Mitähän mahdat dyykata jos yli 1200 kuukaudessa muka myyt varmaan varastat ihmisten pihoista fillateita
En, tämä on mulle harrastus.Kuulostaa mielenkiintoiselta. Oletko laskenut, paljon tuohon menee työtunteja?