Paljonko saatte viikossa myyntiä kirppiksillä?

• Viestiketjun aloittaja kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu tosi paljon tavarasta mitä on viemässä myytäväksi. Parhaimmillaan olen saanut kahdesta viikosta noin 440euroa. Yleensä olen saanut kirpparijaksosta noin 100 euroa tai vähän enemmän.

vaihtelee
Yhden Pojan siistejä vaatteita, osa lapullisia uusiakin, leluja, kirjoja. Itsepalvelukirppiksellä myynti käteen ollut 200-350 e viikossa. Osan puvuista yms. merkkivaatteista olen myynyt huutiksessa , ku sieltä saa paremman hinnan.

kfkfkf
Sain kerran 3 tunnissa 350e :D Siis vein tavarat, kerkisivät olla siellä 3h kun suurinosa oli jo mennyt. Kävin kysymässä saldoa niin oli ostettu jo 350e edestä :D

Kovin kalliita ei ollut mukana, mutta myin meidän teema astioita suht edullisesti, muumimukeja, verna laseja, iittalan aterimet jne. Menivät kuin kuumille kiville, tais olla hinnat kohillaan :xmas:

En muista paljonko sain koko viikosta (oisko ollut 450-500e) mutta suurinosa tuli ekan 3h aikana :D

cccc
En nyt kovin monesti ole myynyt livekirpparilla, ehkä 5 kertaa. Rahaa on tullut 90-200 e / vk. Fb:n kirppiksillä saa paremman hinnan, joten siellä myyn kaiken nykyään. Huutonetissä en ole ikinä myynyt mitään.

"Kiki"
Livekirppareilla päivän myynti ollut 80-150 eur (4 tuntia). Viikon kirppismyyntisaldo 150-350 eur käteen. Yleensä varmaan reilu 200 eur tulee käteen. Myyn lastenvaatteet, aina sesonkivaatteet ja ovat olleet minun lapsillani käytössä vuotta aiemmin eli eivät ole vanhanaikaisia. Itse ostan kirpputorilta ja alennusmyynneistä meidän vaatteet.

Mulla oli viimeksi kahden viikon myynti 280. Nousi tasaisesti koko kirppispöydän ajan.
Perjantaina lähtee uusi satsi myyntiin, mukava sekoitus muksulle pieniä tämän talven kamppeita ja viimekesäisiä vaatteita. En osaa yhtään sanoa, kummat menee helpommin tällä kertaa.

Kylläpä saatte paljon tavis romppeista..
Joo, etuna ehkä se, että täällä ei ole kuin yksi kirppis, ja sielläkin harvoin lastenvaatteita/tavaroita myynnissä. Eikä tässä ole mitään lindex/h&m:ää lähelläkään, et ihan jo niiden vaatteiden myynnistäkin (perus T-paidat yms) tulee kivasti. Mä laitan yleensä tohon perhekahvilan ilmoitustaululle "ilmoituksen", xxx kirpparilla lasten vaatteita pöydässä xx . Ja myynti ajankohdan. Näin tekee muutkin, ja hopsis, jos vie kolme isoa kassillista tavaraa myyntiin, niin kotiin tuomisiksi jää joku pikku muovikassillinen.

Yhteistyössä