Paljonko saatte viikossa myyntiä kirppiksillä?

• Viestiketjun aloittaja kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti
Mimiu
TÄH!? Mun minimi kuukaudessa on 500€. Pelkästään nettikirppiksillä, muutaman kerran vuodessa itsepalvelu tai hietsun tori. Eikä lastenvaatteita. Elän kierrättämällä näköjään...:-D

"Jenna"
Aika paljon saatta. Mitä nytkin olen kirppiksiä kiertänyt, niin monta viikkoa on samat lastenvaatteet ollu myynnissä. Ei ainakaan niistä pöydeistä ole satasilla myyty...

"Vieras"
Kerran oon myyny akselissa, 160e voitto viikossa. Koostui lähinnä leluista ja palapeleistä. Lisäksi muutamia takkeja Ja haalareita sekä ns merkkivaatteita meni. Perusvaatteet pyöri pöydässä koskemattomina.

"vieras"
Hirveitä myyntejä teillä! Mulla tulee yleensä viikosta noin 100e, riippuu vähän kuin usein tulee pidettyä kirppispöytää ja mitä siellä myy. Miten teillä edes riittää sitä myytävää vai käyttekö vaan esim kerran vuodessa myymässä?

Snippis
Kerran vuodessa myyn itse, lastenvaatteita, astioita, kaikki turhat joulu ja synttärilahjat mitkä ei ole kelvannut lapsille, kenkiä tulee myytyä paljon myös. Iittalan astiat menee hyvin kaupaksi (mariskoolit, tuikut. Kulhot). Itse rakastan ostaa lapsille paljon kirppikseltä ja vuoden jälkeen niitä on aika iso kasa kierrätettäväksi taas kun lapset kasvaa niin nopeasti:) viimeksi sain jotai 360€ ja nyt katsotaan mikä loppusumma keskiviikkona tänään se oli 336€ niinkuin jo aiemmin tänään kirjoitin:) meillä myös tulee lapsille sukulaisilta paljon vaatteita ja leluja joita emme tosiaan kaikkia tarvitse, kirppiksellä ne menee aika kivasti:)

Yhteistyössä