Tsih :saint:
Tulee se, ehkä.Poika kertoi mulle seuraavaa:
Tää on vauvanlelu ja sit ku vauva tulee tänne näin BÄNKS! niin että katto repee niinni sit mää annan tän lelun sille niin BÄNKS! ja sit se kasvaa isoks ja ja ja...
Mutta toivottavasti se vauva nyt ei ihan tommosella rytinällä tule :O
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28613074:Tulee se, ehkä.
Mites ois grillimaggara?Mitäää mää sit söisin... :saint: Kamalasti tekis mieli syödä jotain.. taas
mulla monta tsihiä joAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28613045:Tsih :saint:
jäätelöö, sillä kasvaa tissit :saint:Mitäää mää sit söisin... :saint: Kamalasti tekis mieli syödä jotain.. taas
mä söin just minikanahampparinMitäää mää sit söisin... :saint: Kamalasti tekis mieli syödä jotain.. taas
jäätelöö, sillä kasvaa tissit :saint:
Mitä hluaisit, voinlata sulle :Mitäää mää sit söisin... :saint: Kamalasti tekis mieli syödä jotain.. taas
Paikallisessa sanomalehdessämulla monta tsihiä jo
missäs lehdessä sä olet ollut
no ei henkkoht mutta mietippä sitä*että sangisksen lemppari on just jäätelöonko sulla kokemusta
Onpas kallista.. Pk-seudulla saa halvemmalla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä hluaisit, voinlata sulle :
TelaBurger - Menu
niin munkin mutta eipä ole tissit kasvaneetno ei henkkoht mutta mietippä sitä*että sangisksen lemppari on just jäätelö
en usko eä saa näin hyviä kuten tuokin:Onpas kallista.. Pk-seudulla saa halvemmalla.
no eihän se huono ollenkaan ole sekään :lääh:niin munkin mutta eipä ole tissit kasvaneet
perseeseen ja reisiin menis
Pidä hauskaa :kiss: !mä lähden nyt kaupunkia kohti, hauskaa iltaa :kiss: :wave:
...ja suklaalla pjärse ....:snotty:jäätelöö, sillä kasvaa tissit :saint:
- senkin veijari!*tarjoaa suklaajäätelöä*
mä oon motoristi, tykkään kurveista :heart:- senkin veijari!