:hug: kyl se siittä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28609885:Höh, tänään tuli tieto etten päässyt kouluun.. : / No mutta jatkuupa ainakin työkokeilu sitten elokuussa ensvuoden tammikuulle. Edes jotain tekemistä
Niinpä, pitää hakea ens keväänä sitten uudelleen,ellei jo aiemmin tuu koulutus hakuun:hug: kyl se siittä.
JES, upea mekko ja sopii sun ropalle hienostiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28611055::O mua kosittiin eilen töissä... vastasin kieltävästi, mut mennään tänään taas treffeille(onks nää nyt sit jo kolmannet).
sit tarttis miettiä, mitä puen päälleni
tää mekko?
rusketuitko?Terkkui istabulista! Mahtava reissu, ei voi muuta sanoa laivareissua, hait sukeltajien kanssa, köysirata-ajelua, uintia mustassameressä, nähtävyyksiä ja ihania ihmisiä :heart:
Mitä tääl on tapahtunut parin viikon aikana?
Meno on ku hautausmaalla.helou =)
täällä ollut taas näköjään rauhallista...
näköjäänMeno on ku hautausmaalla.
Väsyttäähän se raukka ittesä tuommosella riehumisellaMoooorjens hiljaset !
Meitsi tienpäällä taas ja meno ollut haipakkata, nutturasta oon saanut kiinni pitää muutoinkin kuin vain viheliäisen sivupoikittaistuulen ansiota. Piti muuten maisemia vaihtaessakin välistä oikein kunnolla pitää ratista kiinni :O...
Hirvee näläkä päällänsä, nyt pitäs toviksi rauhottua ja saada sapuskoitua. Kotirintamalta tuli lälläs- lää- viestiä - ovatkin menneet - ilman mua!!! :snotty: - riekkumaan Tykkimäkeen ....oiskohan tuo mies illalla vaikka sitten kanttuvei
Rusketuin kyl joo jonkun verranrusketuitko?
täällä ei ole tapahtunut mitään erityistä, ei ainakaan ole jäänyt mieleen
...jep, taitaapi miehelle todellakin tulla loma paikalleen ...näh, hyvin niillä on menny kun mä en oo siellä ollut mukana kiljumassa ja tempoilemassaVäsyttäähän se raukka ittesä tuommosella riehumisella
Mun pitäs lähtee läpsimään kohti kaverin kemuja; se täyttää, siis oikeesti, 50 :O Milloin meistä tuli vanhoja
en uso ilman kuvaa :saint:Rusketuin kyl joo jonkun verran
Olikos siellä Istanbulissa meno jo rauhoittunut, että pääsi ihan turvallisesti jo liikkumaan? JA mitäs kaikkea tulikaan shoppailtua ?!Rusketuin kyl joo jonkun verran
Juu juu, määki oon just niikö joku laatujuusto...jep, taitaapi miehelle todellakin tulla loma paikalleen ...näh, hyvin niillä on menny kun mä en oo siellä ollut mukana kiljumassa ja tempoilemassa
Ei kait meistä ikinä vanhoja tule, vaan nuorekkaasti kypsyneitä