The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Terkkui istabulista! Mahtava reissu, ei voi muuta sanoa :) laivareissua, hait sukeltajien kanssa, köysirata-ajelua, uintia mustassameressä, nähtävyyksiä ja ihania ihmisiä :heart:

Mitä tääl on tapahtunut parin viikon aikana? :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Moooorjens hiljaset :D!

Meitsi tienpäällä taas ja meno ollut haipakkata, nutturasta oon saanut kiinni pitää muutoinkin kuin vain viheliäisen sivupoikittaistuulen ansiota. Piti muuten maisemia vaihtaessakin välistä oikein kunnolla pitää ratista kiinni :O...

Hirvee näläkä päällänsä, nyt pitäs toviksi rauhottua ja saada sapuskoitua. Kotirintamalta tuli lälläs- lää- viestiä - ovatkin menneet - ilman mua!!! :snotty: - riekkumaan Tykkimäkeen :)....oiskohan tuo mies illalla vaikka sitten kanttuvei :rolleyes: :D

Moooorjens hiljaset :D!

Meitsi tienpäällä taas ja meno ollut haipakkata, nutturasta oon saanut kiinni pitää muutoinkin kuin vain viheliäisen sivupoikittaistuulen ansiota. Piti muuten maisemia vaihtaessakin välistä oikein kunnolla pitää ratista kiinni :O...

Hirvee näläkä päällänsä, nyt pitäs toviksi rauhottua ja saada sapuskoitua. Kotirintamalta tuli lälläs- lää- viestiä - ovatkin menneet - ilman mua!!! :snotty: - riekkumaan Tykkimäkeen :)....oiskohan tuo mies illalla vaikka sitten kanttuvei :rolleyes: :D
Väsyttäähän se raukka ittesä tuommosella riehumisella :( :whistle:

Mun pitäs lähtee läpsimään kohti kaverin kemuja; se täyttää, siis oikeesti, 50 :O Milloin meistä tuli vanhoja :confused:

Väsyttäähän se raukka ittesä tuommosella riehumisella :( :whistle:

Mun pitäs lähtee läpsimään kohti kaverin kemuja; se täyttää, siis oikeesti, 50 :O Milloin meistä tuli vanhoja :confused:
...jep, taitaapi miehelle todellakin tulla loma paikalleen ;)...näh, hyvin niillä on menny kun mä en oo siellä ollut mukana kiljumassa ja tempoilemassa

Ei kait meistä ikinä vanhoja tule, vaan nuorekkaasti kypsyneitä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä