The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:O...hyvänen aika!!!! Just iski päähän. *kopsmuks*

Miehellä alkaa tämän päivän jälkeen loma!!! Tai siis joskus huomen aamulla. Mutta tulee jo tänään iltapäivästä kotio. :O...:D...se olis neljä viikkoa mies talossa.

....mitähän sitä keksis :rolleyes:?!

kahvikirahvi
Käykää ihmeessä moikkaamassa isomummoa :). Se on kallisarvoinen hetki isomummolle ja myöhemmässä vaiheessa pp:lekin vaikka ei ehkä siitä niin kamalasti muista...mutta valokuvat auttavat tilannetta :).

Ihanaa, että teillä on isomummo. Monella ei ole. Hyvä jos mummojakaan.

Ja mukavaa rillutteluiltaa jo etukäteen :)!
Mun mummo on ainoa joka suhtautu huonosti mun raskausuutisiin ja oli kovin pahoillaan, mutta hassua kyllä, se on ollu pp.stä varmaan eniten innoissaan ja tykkää leikkiä ja ottaa hoitoon ja ostella ja neuloa vaikka mitä :)

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo

Miehellä alkaa tämän päivän jälkeen loma!!! Tai siis joskus huomen aamulla. Mutta tulee jo tänään iltapäivästä kotio. :O...:D...se olis neljä viikkoa mies talossa.

Miun miehellä alkaa su aamuna loma :)

Jotain remppaa vaan suunnittelemaan :D

Mun mummo on ainoa joka suhtautu huonosti mun raskausuutisiin ja oli kovin pahoillaan, mutta hassua kyllä, se on ollu pp.stä varmaan eniten innoissaan ja tykkää leikkiä ja ottaa hoitoon ja ostella ja neuloa vaikka mitä :)
Ensalun huolestuminen ja huolehtiminen muuttui ajan kanssa riemuksi ihanasta pp:stä :) - hyvä niin. Pieni ihminen antaa iäkkäämmälle niin paljon potkua ja sitä mielekkyyttä eloon.

• Tykkää

No pistät ukon tekeen miesten töitä tietty. Mulla tuli heti muutama mieleen :xmas:

• Tykkää
Miun miehellä alkaa su aamuna loma :)

Jotain remppaa vaan suunnittelemaan :D
:D..ääh, noi on yleensä meikäläisen heiniä. Siis mä suunnittelen ja hommaan pääsääntöisesti vermeet ja vehkeet ja sitten vielä aloitankin. Jossain vaiheessa saattaa mieskin osallistua/joutua mukaan.

Nyt jos sais noi keittiön kaapit, mitkä on tässä joutuneet olosuhteiden pakosta oottamaan kohtuuttoman kauan vuoroansa. Onneksi on tykötarpeet valmiina :). Taidan muiluttaa koko revohkan tieltä pois lomailemaan muuaanne, pois jaloista kuleksimasta, niin saan rempparauhan.

kahvikirahvi
Mikään ei maailmassa oo varmaan yhtä hirveetä kun se ettei oo maitoa aamukahviin :( Mää saan kyllä hörpittyä mukillisen mustanakin, mutta kyllä kahviin kuuluu maitoa panna.

No enhän mie nyt tosissani..mietiskelin jos järkkäis sille salaa poikien peli-illan, mut vähän hankala homma : / Omalle miehelleni siis, en FC:n :D
:D - juu, hyvin tärkeä loppuhuomautus!

Peli- ilta kuulostaakin hienolta lomanaloitusylläriltä :). Mun pitää suunnitella, mikä sopis meijen ukkokullalle....varmaan ihan kunnon hemmotteluiltama hyvän ruuan ja juoman kera sekä rauhallinen rentouttava saunotus hieromisineen kaikkineen.

kahvikirahvi
Oli varmaan ensin huolissaan että miten pärjäät, mutta sitten kun huomas että hyvinhän se menee niin voi iloita puolikkaasta :)
Äh, se on vaan aina toivonut että mä eläisin sen puolesta elämää johon ei itellä oo ollu mahdollisuutta mummon nuoruusaikaan.. Eli opiskella, opiskella ja päätyä hyväpalkkaiseen työhön ja olla itsenäinen. Joskus aikanaan sano että en saa ikinä mennä naimisiin tai hankkia lapsia kun se on turhaa paskaa.
Hieman katkeroitunut mummeli, mutta muuten aivan ihana. Varsinkin kun on pp.seen niin hurahtanut, niin tukee ihan täysillä :)

IhanaValo
Pitänee alkaa laittamaan konetta kiinni ja lähteä vanhemmilleni yökylään lasten kans :)
Toki mieskin sinne tulee mut sillä on 2 yövuoroa tässä seuraavaks.

Että mukavaa päivää kaikille, sateesta huolimatta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä