Mun mummo on ainoa joka suhtautu huonosti mun raskausuutisiin ja oli kovin pahoillaan, mutta hassua kyllä, se on ollu pp.stä varmaan eniten innoissaan ja tykkää leikkiä ja ottaa hoitoon ja ostella ja neuloa vaikka mitäKäykää ihmeessä moikkaamassa isomummoa . Se on kallisarvoinen hetki isomummolle ja myöhemmässä vaiheessa pp:lekin vaikka ei ehkä siitä niin kamalasti muista...mutta valokuvat auttavat tilannetta .
Ihanaa, että teillä on isomummo. Monella ei ole. Hyvä jos mummojakaan.
Ja mukavaa rillutteluiltaa jo etukäteen !
Miun miehellä alkaa su aamuna loma:O...hyvänen aika!!!! Just iski päähän. *kopsmuks*
Miehellä alkaa tämän päivän jälkeen loma!!! Tai siis joskus huomen aamulla. Mutta tulee jo tänään iltapäivästä kotio. :O......se olis neljä viikkoa mies talossa.
....mitähän sitä keksis ?!
Voi Ihana, mikä kauhea tragedia heti aamusta :hug:Huomenta!!
Meillei oo maitoo Eli ei aamukahvia, turha sitä on keittää ees kun ei mustana vaan mene alas. Teetä ja jugurttia tässä siis
Ensalun huolestuminen ja huolehtiminen muuttui ajan kanssa riemuksi ihanasta pp:stä - hyvä niin. Pieni ihminen antaa iäkkäämmälle niin paljon potkua ja sitä mielekkyyttä eloon.Mun mummo on ainoa joka suhtautu huonosti mun raskausuutisiin ja oli kovin pahoillaan, mutta hassua kyllä, se on ollu pp.stä varmaan eniten innoissaan ja tykkää leikkiä ja ottaa hoitoon ja ostella ja neuloa vaikka mitä
No pistät ukon tekeen miesten töitä tietty. Mulla tuli heti muutama mieleen :xmas::O...hyvänen aika!!!! Just iski päähän. *kopsmuks*
Miehellä alkaa tämän päivän jälkeen loma!!! Tai siis joskus huomen aamulla. Mutta tulee jo tänään iltapäivästä kotio. :O......se olis neljä viikkoa mies talossa.
toisella alkaa loma ja meinaatte panna sen heti töihin?No pistät ukon tekeen miesten töitä tietty. Mulla tuli heti muutama mieleen :xmas:
..ääh, noi on yleensä meikäläisen heiniä. Siis mä suunnittelen ja hommaan pääsääntöisesti vermeet ja vehkeet ja sitten vielä aloitankin. Jossain vaiheessa saattaa mieskin osallistua/joutua mukaan.Miun miehellä alkaa su aamuna loma
Jotain remppaa vaan suunnittelemaan
Oli varmaan ensin huolissaan että miten pärjäät, mutta sitten kun huomas että hyvinhän se menee niin voi iloita puolikkaastaMun mummo on ainoa joka suhtautu huonosti mun raskausuutisiin ja oli kovin pahoillaan, mutta hassua kyllä, se on ollu pp.stä varmaan eniten innoissaan ja tykkää leikkiä ja ottaa hoitoon ja ostella ja neuloa vaikka mitä
...juu, kyllä mullekin tuli tässä tovin tilannetta kuulostellessani mieleen....mutta tiiä niitä sitten niin töiksi :xmas:...jos ymmärrät mitä tarkoitan ...No pistät ukon tekeen miesten töitä tietty. Mulla tuli heti muutama mieleen :xmas:
Niin.. semmosiin hommiin mihin tarttee sitä miestä erityisesti... Voihan ne joskus tietty voimillekin ottaatoisella alkaa loma ja meinaatte panna sen heti töihin?
tosi reilua
No enhän mie nyt tosissani..mietiskelin jos järkkäis sille salaa poikien peli-illan, mut vähän hankala homma : / Omalle miehelleni siis, en FC:ntoisella alkaa loma ja meinaatte panna sen heti töihin?
tosi reilua
Sinäpä sen sanoit.toisella alkaa loma ja meinaatte panna sen heti töihin?
tosi reilua
En tiiä selviinkö mie ikinä tästä :'(Voi Ihana, mikä kauhea tragedia heti aamusta :hug:
Toivottavasti olet jo toipunut. Mulla on tuollaisten tilanteiden varalta kaapissa pieniä uht-maitotetroja. Kunhan muistaa uusia parin kuukauden välein ne =)
ai semmosiin hommiin? no ilman muuta ne puuhat on syytä hoitaa oikein kunnolla ja varmuuden vuoksi monta kertaa...Niin.. semmosiin hommiin mihin tarttee sitä miestä erityisesti... Voihan ne joskus tietty voimillekin ottaa
- juu, hyvin tärkeä loppuhuomautus!No enhän mie nyt tosissani..mietiskelin jos järkkäis sille salaa poikien peli-illan, mut vähän hankala homma : / Omalle miehelleni siis, en FC:n
Niin eikös ne oo ilmiselvästi miesten töitä ne? Huolellisuus joo, se on yks miehen kaunein hyve.ai semmosiin hommiin? no ilman muuta ne puuhat on syytä hoitaa oikein kunnolla ja varmuuden vuoksi monta kertaa...
Äh, se on vaan aina toivonut että mä eläisin sen puolesta elämää johon ei itellä oo ollu mahdollisuutta mummon nuoruusaikaan.. Eli opiskella, opiskella ja päätyä hyväpalkkaiseen työhön ja olla itsenäinen. Joskus aikanaan sano että en saa ikinä mennä naimisiin tai hankkia lapsia kun se on turhaa paskaa.Oli varmaan ensin huolissaan että miten pärjäät, mutta sitten kun huomas että hyvinhän se menee niin voi iloita puolikkaasta
Tää on kans tärkee työ sekä miehille että naisille, puolison pelastaminen pulasta.En tiiä selviinkö mie ikinä tästä :'(
Vähän helpotti kyl kun mies haki sitten maitoa ja sain lopulta sen aamukahvini
no kiistämättä on ja mieleisiä töitä onkinNiin eikös ne oo ilmiselvästi miesten töitä ne? ...
:O...hyvänen aika!!!! Just iski päähän. *kopsmuks*