Joka aamu maha löysällä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeellistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeellistä

Vieras
Nykyään joka ikinen aamu, kun nousen sängystä ja hetken touhuilen aamutoimia niin pitää melkein juosta vessaan, kun maha kuralla. Ja aamuisin joudun ainakin kaksi kertaa käymään löysän mahan takia vessassa. Miksi ihmeessä?

Muuten ei päivällä sitten ole, kerran käyn isommalla hädällä ja ihan normaalia on.

[QUOTE="aapee";28606945]öö, en oikeastaan mitään. Joskus harvoin jogurttia. Syön viimeisen kerran joskus 16.00-18.00 lämpimän ruoan[/QUOTE]

Kannattaisi varmaan alkaa syömään. Mitä oletat, että peräpäästä tulee ulos, jos klo 16 jälkeen juot vain vettä?

Mulla menee maha löysälle yleensä sellaisista ruuista joissa on maitoa, esim perunamuussi ja makaronilaatikko. Muuten kyllä pystyn juomaan maitoa, mutta noihin täytyy käyttää laktoositonta jos teen itse. Mutta noita en siis ole syönyt piiiiitkän aikaan

Syön ihan tavallista kotiruokaa, mitä nyt sattuu olemaan.. Perunaa tai pastaa yleensä

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28606997:
Kannattaisi varmaan alkaa syömään. Mitä oletat, että peräpäästä tulee ulos, jos klo 16 jälkeen juot vain vettä?

No juon yleensä vain lasillinen, en juo litrakaupalla vettä tuona aikana. Ei ole nälkä niin mitä sitä turhaan syömään. Joskus syön lapsen puuron jämät, mutta harvoin niitäkään.

Hae apteekista Vi-siblinia,auttoi ainakin mua. Illalla teet drinkin...lasilliseen nestettä 1-2 annosmittaa jauhetta,sekotat ja juot:). Aamulla en myöskään syö mitään enkä juo kahvia,tyhjällä mahalla lähden töihin.

Mulla oli epämääräisiä mahakipuja ja lähes joka päivä ripuloin, sitten taas välillä ummetti. Kokeilin laktoositonta ruokavaliota, ei toiminut. Kävin keliakiatesteissä, ei ollut keliakiaa.
Sitten päätin kokeilla alkaa vaan syömään enemmän kasviksia, aiemmin en syönyt joka päivä. Nyt pakotin itseni syömään joka päivä ja joka aterialla kasviksia. Sen jälkeen ei noita ongelmia ole ollut. En tajua miten ne auttoi tollaiseen :confused:

Tein parin päivän ajan ruokapäiväkirjaa (yritin viikon verran, mutta en muistanut) Ja huomasin, että juon todella paljon kahvia, tai ainakin tuntuu siltä. Yli 5 kuppia kuitenkin päivässä joskus reilusti enemmän.

Nyt ei ollut muutamaan päivään tuota löysää maha ongelmaa, mutta eilen söin sitten lasagnea ja siihen kun tulee sitä maitoa niin johan sai aamulla juosta taas vessaan. Miten voi vaikuttaa, että tavallista maitoa voin juoda kyllä ihan ilman ongelmia, mutta jos sitä käyttää ruokaan niin saan juosta vessaan ja välillä maha kipeä. Tosi outoa..

Minulla oli pitkään tuota samaa, enkä osannut yhdistää vatsavaivoja mihinkään syömisiin. Laktoosi-intorelanssi ja keliakin poissuljettiin lääkärillä. Tuttavaltani sain vinkin ruveta käyttämään Valmarinia (apteekkituote) aamuin illoin, ja se auttoi! Nyt olen käyttänyt Valmarinia jo vuoden päivät, eikä vatsani ole koskaan voinut näin hyvin. Suosittelen kokeilemaan! :)

[QUOTE="vieras";28756151]Minulla oli pitkään tuota samaa, enkä osannut yhdistää vatsavaivoja mihinkään syömisiin. Laktoosi-intorelanssi ja keliakin poissuljettiin lääkärillä. Tuttavaltani sain vinkin ruveta käyttämään Valmarinia (apteekkituote) aamuin illoin, ja se auttoi! Nyt olen käyttänyt Valmarinia jo vuoden päivät, eikä vatsani ole koskaan voinut näin hyvin. Suosittelen kokeilemaan! :)[/QUOTE]

Täytyy varmaan sitten apteekissa käydä ostamassa joko tuota Valmarinia tai sitten sitä toista jota joku ehdotti myös

pidä ruokapäiväkirjaa ja osta kunnollista ruokaa, katsos:
http://www.magneettimedia.com/monsanton-gm-maissi-ja-lannoite-aiheuttavat-kasvaimia-sisaelinten-vaurioita-ja-ennenaikaisia-kuolemia/

Yhteistyössä